Unity CEO o VR – “Nie widzieliśmy jeszcze konsumenckiej premiery”

Unity CEO John Riccitiello twierdzi, że sprzęt AR/VR nie widział jeszcze prawdziwej konsumenckiej premiery a sam sprzęt ma większe wsparcie dla programistów i deweloperów niż dla konsumentów.

W rozmowie podczas TechCrunch Disrupt(link) w San Francisco, szef Unity wypowiedział się na temat sprzętu AR/VR. Z tych wypowiedzi można wynieść, że VR wciąż nie rozwineło się tak jak powinno a sprzęt w sklepach to wciąż urządzenia “beta”, jednak Riccitiello twierdzi, że sprzęt ostatecznie trafi na szczyt.

John Riccitiello tłumaczy swoje stanowisko o VR:

Nie są wystarczająco tanie, nie działają wystarczająco dobrze, nie masz wystarczająco dobrych systemów kontroli, nie możesz zobaczyć swoich ramion i nóg w większości z nich i używać ich w sposób interaktywny, nie ma zbyt wiele treści.

AR i VR są w większości do dnia dzisiejszego udostępniane programistom. Mam na myśli, zawartość. Jeszcze jej nie ma. Myślę, że jeszcze będzie.

To prawda, że programiści i deweloperzy mają wieksze wsparcie, ale może tak musi być, przynajmniej na początku rozwoju. Jakby nie spojrzeć sprzęt VR jest bardzo mocno wspierany przez duże firmy, jednak nie ma jeszcze przełożenia tego na zawartość konsumencką.

Nie jest niespodzianką, że aplikacje komercyjne poprzedziły aplikacje konsumenckie, ponieważ, przynajmniej w moim umyśle, nie widzieliśmy jeszcze konsumenckiej premiery.

Moim zdaniem w każdej świadomej wypowiedzi jest prawda. W jednej może być jej mniej w drugiej więcej. Jednak w wypowiedziach szefa Unity widać śmiałe spojrzenie w temat. John Riccitiello znany jest również z swoich wcześniejszych wypowiedzi o zawyżonych oczekiwaniach na premiere sprzętu VR czy z swojej poprzedniej posady jako szef Electronic Arts.

Please Login to comment