Wargaming, producent gier online odpowiedzialny za franczyzy World of Tanks i World of Warships, ogłasza swoją nową, oryginalną własność intelektualną łowca stali – Darmowa strzelanka mech-bohater, która w unikalny sposób łączy tryb bitewny i mechanikę ekstrakcji.

Gra oferuje intensywną fantazję o mocy mechanicznej, w której sterujesz potężnymi mechanicznymi gigantami – Predatorami – i bierzesz udział w pełnych akcji bitwach, realizując różne cele, aby awansować na wyższy poziom i zdobywać sprzęt.

Każdy Łowca ma swój własny, odrębny styl gry, unikalne zestawy umiejętności i systemy postępów, które pozwalają na zastosowanie różnorodnych taktyk i taktyk w celu pokonania przeciwników zmierzających w stronę ostatecznego starcia w punkcie ewakuacji.

Fenris jest jednym z Łowców Stali.

„To ważny moment dla Wargaming” – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny Wargaming Victor Kisly. „Jesteśmy znani z tworzenia wszechobecnego i zrównoważonego cyfrowego hobby dla milionów graczy na całym świecie. Dzięki Steel Hunters przesuwamy nasze granice i wprowadzamy coś zupełnie nowego. Naszą ambicją jest stworzenie jednego z najbardziej ekscytujących i fascynujących doświadczeń mechanicznych w historii.

„Steel Hunters to wynik niesamowitej pracy zespołowej i poświęcenia naszych utalentowanych ludzi w Gilford w Pradze oraz w naszych studiach na całym świecie” – powiedział Mike MacDonald, dyrektor produktu. „Przez ostatnie trzy lata niestrudzenie pracowaliśmy, aby stworzyć grę łączącą elementy z różnych gatunków w fascynującą mieszankę, która oferuje unikalne podejście do przestrzeni strzelanek mechowych. „Dzisiaj jesteśmy wreszcie gotowi pokazać graczom, co budujemy”.

Akcja rozgrywa się w przyszłym świecie, Steel Hunters Opowiada historię walki ludzkości o przetrwanie po katastrofalnym wydarzeniu. Aby zabezpieczyć rzadki pozaziemski zasób zwany Starfall, stworzono Łowców. W swojej walce o dominację korporacje i frakcje przekształciły Predatorów w przerażające maszyny bojowe, wykorzystywane w wyścigu mającym na celu podbicie ograniczonych zasobów w ruinach zielonej, ale opuszczonej Ziemi.

Czas wykorzystać moc potężnego Stalowego Łowcy i przygotować się do przyłączenia się do akcji! Nie czekaj ani chwili i zarejestruj się na ekskluzywny 10-dniowy zamknięty test gry.

kluczowe cechy

Łowcy walczą o kontrolę nad wieżami.
  • Nowe spojrzenie na Battle Royale i ekstrakcję – Gra łączy w sobie mechanikę strzelanek bohaterów, bitwy królewskiej i ekstrakcji. Gracze toczą bitwę z unikalnym Łowcą na arenie PvPvE, realizując różne cele, aby awansować na kolejny poziom i zdobyć sprzęt, co ostatecznie kończy się ostateczną rozgrywką w punkcie ewakuacji.
  • Opanuj konkretnych mechanicznych gigantów – Zabawa w Steel Hunters polega na nauce i doskonaleniu poszczególnych Hunterów oraz wykorzystywaniu ich zestawów umiejętności i systemów rozwoju w najbardziej efektywny sposób.
  • strategia czujności – W przeciwieństwie do bardziej tradycyjnych strzelanek, nie chodzi tylko o krótki czas reakcji, ale raczej o zrozumienie mocnych i słabych stron Łowcy, jego umiejętności, czasu odnowienia i synergii. Mapy umożliwiają dokonywanie znaczących wyborów taktycznych i zapewniają możliwości otaczania wrogów lub zasadzek.
  • symbioza duetu – Aby osiągnąć zwycięstwo, ważna jest współpraca. Niezależnie od tego, czy grasz ze znajomym, czy innym myśliwym, połączenie strategii i umiejętności Twojego partnera będzie tym, co zrobi różnicę na terenach łowieckich.
  • świetna, uziemiona rozgrywka – Zbudowana na silniku Unreal Engine 5, gra zanurza gracza w wysoce realistyczny świat i oferuje potężną fantazję mocy dzięki spektakularnym mechom bojowym. Zniszczalne środowiska na mapie to wzmacniają, jednocześnie umożliwiając bardziej strategiczną rozgrywkę.
  • Wysoki poziom personalizacji – Gracze mogą dostosowywać swoich Łowców za pomocą różnych opcji budowy, co pozwala im tworzyć unikalne kombinacje wyposażenia. Dodatkowo przedmioty kolekcjonerskie i kosmetyki dają możliwość wyrażenia osobistego stylu i osobowości.

Wargaming to twórca i wydawca gier online z siedzibą w Nikozji na Cyprze. Działając od 1998 roku, Wargaming stał się liderem w branży gier z 15 biurami na całym świecie. Gra powstała w biurze Wargaming w Guildford w Wielkiej Brytanii.

„Minęło trochę czasu, odkąd ogłosiliśmy cokolwiek, co nie należy do gatunku„ World of ”” – powiedział McDonald w wywiadzie dla GamesBeat. „W wersji beta każdy może dołączyć i grać w grę. Jesteśmy ciekawi. Myślę, że mamy tu coś naprawdę fajnego i wyjątkowego.”

Zespół tworzy grę na silniku Unreal Engine 5 na PC jako pierwszą strzelankę z widokiem z perspektywy trzeciej osoby, która czerpie elementy ze strzelanek bohaterskich, bitewnych i strzelanek ekstrakcyjnych. Gra zostanie wydana najpierw w Wargaming Game Center i Steam, a wersje konsolowe pojawią się później.

Pojedynek pomiędzy Stalowymi Łowcami.

W Steel Hunters gracze przejmują kontrolę nad mechanicznymi gigantami, zwanymi Łowcami. Tak naprawdę są mechami, bo mają swoją osobowość. W rzeczywistości są to ludzie zaangażowani w mechy. Grają w podwójnych bitwach PvPvE z sześcioma drużynami po dwie osoby w każdej.

Dostępne są rozbudowane opcje dostosowywania zarówno w trakcie meczu, jak i poza nim. Gra osadzona jest w postapokaliptycznym świecie, a celem gracza jest ochrona Starfall. Starfall jest jak ropa z Nowego Świata.

„Pomaga ludzkości przetrwać po wydarzeniu związanym z końcem świata w obiektach podziemnych lub kosmicznych” – powiedział McDonald.

Bitwa wystawi na próbę umiejętności taktyczne graczy. Drugim ważnym filarem jest podwójna symbioza, w której dwuosobowe zespoły mogą głęboko współpracować. Gra rozpocznie się z siedmioma łowcami, a każdy z nich będzie miał od 8 do 15 metrów wzrostu.

Gry strzelanki trzecioosobowe mają bardziej przemyślane tempo, aby dać graczom czas na podjęcie dobrych decyzji taktycznych. Zarządzanie zasobami będzie ważne, a maszyny będą mogły pomieścić ograniczoną liczbę zestawów naprawczych. Amunicja jest ograniczona. Wieże pojawiają się na mapie i stanowią główne punkty interakcji między graczami. Drapieżniki można modyfikować na różne sposoby.

Łowca Trenchwalkerów to archetyp bojowy z karabinem szturmowym, który szybko strzela. Mechy mogą przedostawać się przez budynki. Każda mapa jest jak cała dzielnica. Istnieje postęp pionowy i drzewo technologiczne, w którym gracze mogą przypisywać punkty umiejętności i wybierać opcje dostosowywania komputera Mac.

Wargaming podejmowało wiele prób tworzenia gier, a niektóre z nich zostały anulowane z różnych powodów. Steel Hunters działa od kilku lat z zespołem 210 osób w Guildford i Pradze.

W przyszłości gry Ziemia nie nadaje się już do zamieszkania. Na planecie pojawia się duży rój meteorów i substancja zwana opadami gwiazd spada z nieba. I niewielu jest ludzi we wszechświecie, którzy są odporni na skutki.

Z czasem może pojawić się element e-sportu, ale tylko wtedy, gdy gracze masowo przyjmą tytuł. „Zainteresowanie musi być najważniejsze” – powiedział w wywiadzie Dan Tancescu, dyrektor wydawniczy Wargaming.


Source link