Włochy to jeden z coraz większej liczby krajów posiadających własne muzea gier wideo Muzeum Gier GAMM Został otwarty w Rzymie.

Muzeum jest otwarte dla publiczności na Plaza Della Repubblica, w historycznym centrum Rzymu. Celem GAMM jest podkreślenie kulturowej i artystycznej wartości gier wideo jako dzieł interaktywnych, pozwalających odwiedzającym zanurzyć się w grze opartej na połączeniu historii, technologii i eksploracji rozgrywki.

„GAMM to wspaniałe święto kultury gier wideo, które ukazuje proces konserwacji zarówno cyfrowej, jak i fizycznej we współczesnej przestrzeni” – powiedział w oświadczeniu dyrektor GAMM Marco Accordi Riccardo. „Dzięki swojej kultowej lokalizacji w centrum Rzymu muzeum będzie także platformą do organizowania rozrywki, wydarzeń kulturalnych i okazji. Nie możemy się doczekać powitania gości z całego świata i podzielenia się kawałkiem historii sportu.

sala sław

Don Daglow wprowadzony do Galerii sław gier wideo GAMM.

Tymczasem pionier gier Don Daglow został wprowadzony do Galerii Sław Gier Wideo GAMM podczas Checkpoint, Festiwalu Przeżyć Interaktywnych w Rzymie, który odbył się w tym tygodniu.

Daglow to pionierski projektant gier, scenarzysta, producent i GM ze studia, który pracował nad każdą generacją konsol do gier wideo, począwszy od oryginalnej ery Atari VCS w latach 70. Jego zespoły dostarczyły produkty gier o wartości ponad 1 miliarda dolarów, a poza swoimi osobistymi projektami służy jako konsultant zespołom zajmującym się grami online, mobilnymi, komputerowymi i konsolowymi.

Daglow jest jednym z trzech producentów gier (wraz z Johnem Carmackiem i Mikiem Morhaime), którzy otrzymali techniczną nagrodę Emmy (2008 za stworzenie Neverwinter Nights) oraz nagrodę DICE (2002, wybitną inżynierię wizualną przyznaną przez Stormfront Studios za Władcę Pierścieni ). Osiągnięcie) Obydwa zostały osiągnięte. Pierścienie: Dwie Wieże).

Daglow to najdłużej działający deweloper w branży gier wideo (1971 – obecnie). Wyprodukował dwa z pierwszych trzech tytułów gier opublikowanych przez Electronic Arts. Do tej pory pracował nad ponad 100 grami, w tym serią Carmen Sandiego, Earl Weaver Baseball, Madden NFL Football, NASCAR Racing, Neverwinter Nights, Prince of Persia, Sim City, grami SSI „Gold Box” Dungeons & Dragons, Tony La Są uwzględnione. Russa Baseball, Intellivision Utopia i World of Tanks.

zrodzony z żywości

Część wystawy Muzeum Gier GAMM w Rzymie.

Zrodzone z niezwykłej historii sukcesu Vigamus – rzymskiego muzeum gier wideo, które od jego założenia w 2012 roku gościło ponad dwa miliony gości z całego świata, GAMM będzie otwarte siedem dni w tygodniu i zajmie około 700 metrów kwadratowych być rozpowszechniony. Podzielone na dwa poziomy i trzy obszary tematyczne.

GAMM oferuje wciągającą i interaktywną podróż po świecie gier wideo, łącząc najnowocześniejsze treści cyfrowe z kolekcją unikalnych, cennych artefaktów. Promuje media interaktywne jako formę sztuki i ekspresji kulturalnej.

Powierzchnia wystawiennicza GAMM – The Game Museum składa się z trzech głównych, różnych, wzajemnie połączonych poziomów, pozwalających na szereg wciągających doświadczeń:

  • GAMMDome Istnieje kompleksowa ścieżka do cyfrowych stacji interaktywnych z udziałem ekspertów branżowych. Koncentruje się na czterech koncepcjach: doświadczenia, wystawy, edukacji i rozrywki. Ścieżka łączy wkład cyfrowy z fizyczną wystawą unikalnych przedmiotów, konsol, elementów i darowizn, które stworzyły historię gier.
  • Ścieżka PARC Arkadii W muzeum znajduje się druga część tematyczna poświęcona złotej erze gier na monety, która rozciąga się od końca lat 70. do początku lat 80., z kilkoma próbami na początku lat 90.
  • Historyczny plac zabaw HIP Przestrzeń wystawiennicza posiada drugi poziom. Obszar ten jest w całości poświęcony rozgrywce, oferując wciągające doświadczenie, które zagłębia się w strukturę gry, mechanizmy interakcji i zasady projektowania gier, wraz ze szczegółową analizą historycznego rozwoju gier wideo, zastosowanych technologii i różnych odbiorców docelowych.

Muzeum przeznaczone jest nie tylko dla miłośników gier wideo, ale także dla rodzin, młodzieży, turystów, szkół, akademii i ekspertów branżowych oraz wszystkich zainteresowanych poznaniem wyjątkowego medium kulturowego, które od lat fascynuje ludzi i wywiera na nie wpływ. W każdym wieku i na każdym tle. Muzeum będzie otwarte siedem dni w tygodniu od 9:30 do 19:30, a także w piątki i soboty od 20:30 do 23:30. Bilety do muzeum będą kosztować 15 euro.

Muzeum Sportu GAMM jest teraz otwarte dla publiczności w Rzymie.

Kabuto to technologiczny start-up, którego dziedzictwo opiera się na ponad 25-letnim doświadczeniu w obszarze funkcji interaktywnych. Została założona przez zespół stojący za Vigamous Group. Muzeum Gier GAMM ma na celu kontynuację historii grupy w zakresie zachowania, promowania i poszerzania wartości kulturowej i artystycznej medium interaktywnego jako najnowocześniejszej przestrzeni muzealnej. Podczas tej podróży powstało kilka kluczowych aktywów, w tym Vigamus – rzymskie muzeum gier wideo, które zostało otwarte w 2012 roku, oraz Akademia Vigamus, która zapewnia specjalistyczne szkolenia od 2014 roku.


Source link