Netflixa Mówi się, że miał dużą widownię W przypadku meczów NFL na żywo odbywających się w Boże Narodzenie firma Nielsen Ratings uznała je za „najczęściej transmitowane mecze NFL w historii Stanów Zjednoczonych”. Kansas City Chiefs i Pittsburgh Steelers osiągnęły 24,1 miliona AMA (średnia minuta oglądania), podczas gdy Houston Texans i Baltimore Ravens osiągnęły 24,3 miliona AMA, co daje łącznie około 65 milionów widzów.
Chociaż Netflix wziął na siebie ciężar ponad 60 milionów gospodarstw domowych oglądających w zeszłym miesiącu mecz bokserski Mike’a Tysona i Jake’a Paula, jego systemy zostały zablokowane głównie podczas dwóch meczów NFL oraz gwiazdorskiego występu Mariah Carey i Beyoncé.
NBA, która tradycyjnie transmitowała koszykówkę w święta bez konkurencji ze strony NFL, stwierdziła, że pomimo konkurencyjnej transmisji Netflix Rozdano zestaw gier „Najchętniej oglądane Święta Bożego Narodzenia od pięciu lat, średnio 5,25 miliona widzów na mecz w USA” Wszystkie pięć gier notuje wzrost rok do roku, a ogólna oglądalność wzrosła o 84 procent w porównaniu z 2023 rokiem.
W środę liga NFL zaoferowała Wczesne spojrzenie na oglądalnośćTo powiedziawszy, mecz pomiędzy Kansas City Chiefs a Pittsburgh Steelers stał się już drugim najpopularniejszym tytułem na żywo w serwisie Netflix, a jedna trzecia widzów serwisu Netflix oglądała wówczas ten mecz.