Agencja marketingu treści Moonrock ujawniła dziś swoją nową witrynę dziennikarstwa gier, Restart.run, niezależną witrynę o grach sponsorowaną przez głównego sprzedawcę detalicznego Walmart. Nowa witryna z grami zawiera recenzje gier, rekomendacje i wywiady, a prawie wszystkie artykuły zawierają osadzone linki do produktów wymienionych w witrynie Walmart.

Według Moonrock witryna zatrudnia personel z ponad 40-letnim doświadczeniem i oprócz artykułów pisanych w witrynie koncentruje się na obecności w mediach społecznościowych i treściach wideo. Chociaż Walmart je sponsoruje, Moonrock twierdzi, że witryna pozostaje niezależna, a na jej czele stoi redaktor naczelna Brandi Berthelson.

„Nieustannie staramy się wychodzić naprzeciw klientom branży gier tam, gdzie się oni znajdują, i zapewniać im ekscytujące produkty i rozwiązania w ramach naszego szerszego asortymentu” – powiedział w wywiadzie dla serwisu GamesBeat Frank Barbieri, wiceprezes ds. treści i rozwiązań cyfrowych firmy Walmart. Dzięki naszemu wzrostowi sprzedaży online oraz możliwości odbioru i dostawy w sklepach tego samego dnia, jesteśmy najszybszym sposobem, w jaki większość klientów w Ameryce może zdobyć swoje ulubione konsole do gier wideo.

Barbieri powiedział: „Wiemy, że klienci zajmujący się grami i fandomami mają tak wiele możliwości – gdzie i jak nawiązać kontakt online, uczestniczyć w wydarzeniach i wiele więcej. Nasza współpraca z Restart daje możliwość wniesienia wkładu nie tylko w sprzedaż produktów do gier, ale także bycia częścią szerszej społeczności, która dostarcza wciągające treści i wspaniałe doświadczenia online.

Co czeka czytelników Walmart Restart

To powiedziawszy, większość treści na stronie Restart zawiera osadzone linki partnerskie do produktów wymienionych w witrynie Walmart. Nie jest to pierwsze przedsięwzięcie Walmartu w sektorze gier, firma zrobiła to niedawno we współpracy z Robloxem Uruchomienie platformy e-commerce. Restart utrzymuje „ciągłą relację” ze sprzedawcą, ale nie otrzymuje żadnej prowizji z linków partnerskich.

Dyrektor generalny Moonrock, Jon Benjamin, powiedział w oświadczeniu: „Stworzyliśmy uruchom ponownie.run Zapewnienie graczom treści, którym mogą naprawdę zaufać – przemyślanych recenzji, prawdziwych spostrzeżeń i historii, które są dla graczy naprawdę ważne, stworzonych przez prawdziwych ludzi, którym zależy na grach. Sponsoring Walmartu pozwala nam głębiej zagłębić się w to, co czyni gry niesamowitymi, w przejrzystej prezentacji pozbawionej reklam, zachowując jednocześnie niezależny głos.

Barbieri powtórzył to zdanie, mówiąc GamesBeat: „Praca z zespołem Restart była fantastyczna. W miarę rozwoju witryny Restart poprzez promowanie odkrywania produktów i nawiązywanie kontaktu ze społecznością graczy, Walmart będzie tam, aby wspierać naszych klientów, dostarczając im produkty, których chcą i kochają.


Source link