Chata radiowaKultowa amerykańska sieć sklepów z elektroniką użytkową zbankrutowała w 2017 roku. Został jednak przejęty przez grupę Unicomer z Salwadoru w maju 2023 r. i powróci na targi CES 2025.

RadioShack jest uwielbianą marką w Ameryce od 1921 roku, a w szczytowym okresie w 1999 roku posiadało ponad 8 000 sklepów. Teraz jego nowy właściciel obiecuje powrót i w tym tygodniu zaprezentuje 380 produktów na targach CES, dużych targach technologicznych w Las Vegas.

Produkty RadioShack obejmują gry, sprzęt audio, akcesoria techniczne, zasilanie i baterie, rozwiązania kablowe, rozwiązania dla domu i biura oraz artykuły niezbędne w podróży. Grupa Unicomer, niegdyś jedna z największych i odnoszących największe sukcesy franczyz RadioShack, jest obecnie opiekunem firmy o dumnej historii. Ma także strategiczną wizję przyszłości, w której marka ponownie łączy się ze swoimi korzeniami, jednocześnie wykorzystując nowoczesną technologię, aby zaspokoić potrzeby dzisiejszych konsumentów.

Zapytany, dlaczego firma nabyła tę markę, prezes RadioShack Rudy Siman powiedział w wiadomości do GamesBeat: „Nabyliśmy markę, ponieważ zarządzaliśmy jej działalnością w Ameryce Łacińskiej i na Karaibach przez ponad osiem lat. W końcu mamy teraz solidny model i baza wolumenowa, na której możemy budować. Ponadto mamy kompetentny zespół, który dobrze wykonuje swoją pracę – szczególnie zwiększając zakres naszej działalności, tak ważnej jak Stany Zjednoczone Ma to całkowity sens.

Mówiąc o kluczowych korzyściach oferowanych przez firmę, Siman powiedział: „Nasza propozycja wartości koncentruje się na dostarczaniu produktów wysokiej jakości we wszystkich kategoriach po przystępnych cenach. Wprowadziliśmy ponownie markę na rynek, zapewniając klientom wiele opcji produktów pod zaufaną marką wysokiej jakości. Produkty te udostępniamy konsumentom różnymi kanałami.

Powiedział, że w tej początkowej fazie firma będzie prowadzić sklepy w modelu zewnętrznym. RadioShack ma na celu współpracę ze sprzedawcami i firmami zainteresowanymi prowadzeniem sklepów, powiedział.

RadioShack powraca na targi CES 2025 z setkami produktów.

Jako weteran bardzo miło wspominam komputer Tandy TRS-80 sprzedawany w sklepach RadioShack. To był pierwszy komputer, jakiego użyłem w podróży jako dziennikarz. Musiałem użyć tych sprzęgaczy akustycznych, które łączyły komputer z telefonem, a po podłączeniu do redakcji, aby móc archiwizować artykuły, wydawał dziwne dźwięki.

Na targach CES RadioShack zaprezentuje wybór swoich oryginalnych i najbardziej innowacyjnych produktów, zaprojektowanych z myślą o potrzebach współczesnego stylu życia. Najważniejsze pozycje obejmują sprzęt do gier, technologie audio, takie jak głośniki, zestawy słuchawkowe i sprzęt audio inspirowany stylem vintage, akcesoria techniczne, sprzęt podróżny, produkty zdrowotne i fitness, rozwiązania zasilające i inne niezbędne gadżety do codziennego użytku.

„RadioShack zawsze było liderem technologii, a nasz powrót na targi CES to ekscytujący rozdział w naszej podróży” – powiedział Simon. „Jesteśmy podekscytowani możliwością podzielenia się naszymi najnowszymi innowacjami i ponownym nawiązaniem kontaktu z naszymi klientami, którzy polegają na nas w dostarczaniu wysokiej jakości, dostępnych technologii”.

W ramach modernizacji RadioShack stara się, aby technologia była przystępna cenowo i dostępna dla każdego. Obecnie marka twierdzi, że oferuje ponad 500 produktów w 17 różnych kategoriach i rozwija portfolio ponad 1000 produktów RadioShack na rynek amerykański.

Sprzedając ponad dwa miliony egzemplarzy rocznie na wielu rynkach i planując podwoić swoją ofertę do końca 2025 r., marka potwierdza swoją godną zaufania reputację w branży technologicznej.

Firma ma stoisko w South Hall 1, stoisko 31118, w Las Vegas Convention Center podczas targów CES i jest Szukam resellerów,

RadioShack powraca z produktami i modelem sprzedawcy.

RadioShack ogłosiło swoje pierwsze bankructwo w 2015 roku, kiedy miało jeszcze 4300 sklepów. Sprawa została złożona ponownie w 2017 r.

Grupa Unicomer nabyła franczyzę RadioShack w Salwadorze w styczniu 1998 roku, rozszerzając działalność na ponad 25 krajów w Ameryce Środkowej, Ameryce Południowej i na Karaibach. To udane przejęcie pozwoliło RadioShack kontynuować swoją tradycję jako miejsca docelowego dla konsumentów
Niezależnie od kraju, w którym działa, wymagane są wymagania techniczne.

Obecnie Grupa Unicomer kontynuuje poszerzanie globalnego zasięgu RadioShack i nabyła aktywa i domeny własności intelektualnej RadioShack w ponad 70 krajach, w tym w Stanach Zjednoczonych, wyznaczając początek krajowego powrotu tej starszej marki.


Source link