Chaos Agents, nowa gra typu autobattler royale autorstwa Richarda Garfielda, projektanta Magic: The Gathering, rozpoczyna dziś prywatne testy alfa.

Gry od Startup Studios popularny Od czasu ogłoszenia na Gen Con 2024 zainteresowanie nim było duże. Ponad 20 000 graczy zapisało się na 1000 miejsc w teście alfa. Aby zaspokoić popyt, Popularium zwiększy liczbę stanowisk Alpha do 5000 w momencie pierwszego uruchomienia wersji Alpha i planuje dalszą ekspansję wersji Alpha do 10 000 graczy na początku 2025 roku.

„Jesteśmy przytłoczeni reakcją na ogłoszenie wersji alfa” – stwierdził w oświadczeniu Arka Ray, prezes i dyrektor ds. technologii w Popularium. „Liczba graczy, którzy chcą dołączyć do Alpha i doświadczyć wizji Richarda, jest 20 razy większa, niż się spodziewaliśmy. Co tydzień otrzymujemy setki nowych wniosków. Do końca roku spodziewamy się ponad 30 tysięcy kandydatów. Zespół pracował podczas wakacji, aby jak najwięcej graczy znalazło się na wczesnym etapie alfa. Chcemy, aby każdy kandydat miał możliwość jak najszybszego poznania Agentów Chaosu.

Aby przygotować się na tę szybką ekspansję, Popularium uruchomiło kampanię crowdfundingową na platformie Republic. Kampania została w pełni zaangażowana, a następnie przekroczyła subskrypcję w ciągu sześciu godzin od jej publicznego uruchomienia.

Kampania Popularium w Republice umożliwia obywatelom inwestowanie w Popularium. Szybki rozkwit kampanii Ray przypisał graczom i fanom współzałożycieli Popularium, Garfieldowi i Jonathanowi Bankardom (współtwórcom Hearthstone, World of Warcraft, Diablo, Command & Conquer), którzy byli bezpośrednio zaangażowani w tworzenie gry ich następna oryginalna gra. Chcieli wesprzeć rozwój.

„To ekscytujący czas dla Chaos Agents” – powiedział Garfield podczas pytań i odpowiedzi społeczności podczas rozpoczęcia alfa i kampanii crowdfundingowej Chaos Agents w Republice. „Gra została bardzo dobrze przyjęta przez graczy, znacznie lepiej, niż się spodziewałem na tym wczesnym etapie. Jest tak wiele różnych rodzajów trybów gry, które chcemy stworzyć w Chaos Agents, a dzięki społeczności i technologii, którą zbudowaliśmy, staje się jaśniejsze, co możemy i powinniśmy stworzyć. Nie ma bardziej ekscytującego czasu na tworzenie gry niż wtedy, gdy gracze wyraźnie się nią cieszą, ale jednocześnie możliwości ulepszeń wydają się nieograniczone.

na zawsze gra wieloosobowa

Dusana w holu Agentów Chaosu.

Premiera wersji alfa następuje po ogłoszeniu, że Popularium zobowiązało się do stworzenia modelu „wiecznej gry wieloosobowej” dla Agents of Chaos. Wykorzystując dedykowane serwery i autorski silnik gier Chaos Cloud, Popularium planuje sprawić, że Chaos Agent będzie grą wieloosobową, której nie można „zabić” ani przełączyć w tryb offline.

Oczekuje się, że gracze zawsze będą mieli możliwość rozegrania gry z wyjątkowymi superbohaterami światowej klasy, rekrutowanymi do swojej drużyny. Garfield i Ray opisali pozytywną reakcję na ogłoszenie jako pomoc w wzbudzeniu dodatkowego zainteresowania Chaos Agents Alpha i kampanią crowdfundingową.

W Chaos Agents, pierwszej grze z gatunku „autobattler-royale”, gracze szkolą i prowadzą unikalnego na skalę światową superbohatera – swojego Agenta Chaosu – do zwycięstwa w wielkiej bitwie królewskiej przeciwko dziesiątkom innych agentów.

Gracz szkoli i wzmacnia swojego bohatera poprzez intensywną, strategiczną grę karcianą, podobną do słynnych gier Garfielda, takich jak Magic i Keyforge, a następnie siada i patrzy, jak jego agent wyrusza do bitwy, przygotowując się do kolejnej rundy ulepszeń Is. Każdy agent jest unikalny na skalę światową – co oznacza, że ​​tylko jeden gracz na świecie będzie mógł grać z danym agentem w danym momencie i zostać globalnym ekspertem w jego dziedzinie.

Nad Agentami Chaosu pracowali Richard Garfield i Jonathan Bankard.

„Tworzenie i tworzenie nowych gatunków to świetna zabawa” – powiedział w oświadczeniu dyrektor gry Chaos Agents Bankard. „Wszyscy w Popularium pracowaliśmy nad projektami takimi jak Magic i Hearthstone, które zaczęły się od małych marzeń i ostatecznie wywarły wpływ na większą liczbę graczy, niż się spodziewaliśmy. Próbujemy zrobić coś podobnego z Chaos Agents – udostępnić styl gry autobattler znacznie większej liczbie osób dzięki sprawdzonemu formatowi Battle Royale. To, z czego teraz skorzystaliśmy, to wczesne zaangażowanie naszej społeczności, które dzięki ich grze pomogło nam wypolerować ten nieoszlifowany klejnot w genialny, lśniący diament, a teraz dzięki inwestycji stali się oni właścicielami części popularium.

Chaos Agents planuje rozszerzyć swoją wersję alfa podczas drugich Mistrzostw Świata Chaos pod koniec stycznia i zwiększać pojemność wersji alfa co miesiąc przed wejściem do wczesnego dostępu pod koniec 2025 r. Gracze mogą zapisać się do wersji alfa na Popularium.com i poprosić o priorytetowy dostęp. przyłączając się
Serwer Discord Agentów Chaosu.


Source link