PlayerUnknown Productions przedstawia plan trzech gier, aby umożliwić Założycielom po latach rozwoju Brandona Greena Nazywa się ją następną generacją gier survivalowych.

Green jest twórcą gatunku Battle Royale w grach wideo, zainspirowanego japońskim filmem Battle Royale (2000). We współczesnym żargonie Battle Royale przypomina grę Squid Game (program telewizyjny Netflix), w której mecze rozpoczynają się od 100 lub więcej osób na stale kurczącym się polu bitwy, aż do momentu, gdy zwycięzca zostanie tylko jedna osoba.

Green jako pierwszy stworzył „mod” do uniwersum Arma o nazwie DayZ. Następnie współpracował z południowokoreańską firmą Krafton przy tworzeniu PlayerUnknown’s Battlegrounds czyli PUBG. Gra zadebiutowała w 2017 roku, rewolucjonizując gry strzelanki takie jak Call of Duty i sprzedając się w ponad 80 milionach egzemplarzy. Crafton wszedł na giełdę i Green stał się dzięki temu bogaty. To dało im pieniądze na pracę nad czymś naprawdę ambitnym.

Brendan Greene jest twórcą PUBG i pracuje nad swoim kolejnym projektem survivalowym.

Następnie w 2021 roku samodzielnie założył nowy start-up Player Unknown Productions, aby stworzyć świat przetrwania w grach przypominający metaświat. Następnie Green opowiedział nam o swoich ambicjach. Zamierzał stworzyć świat zwany Prologiem, który miałby rozległą powierzchnię równą 100 kilometrom kwadratowym. Ten świat będzie testem, w którym gracze wylądują w świecie i będą starali się przetrwać, dopóki nie opuszczą świata w określonym miejscu. Za każdym razem, gdy się w to zagłębią, będzie inaczej.

Teraz Green opublikował film, w którym bardziej konkretnie opisuje swoje zamiary. Film daje prawdziwą zapowiedź prologu, a świat wygląda bardzo realistycznie, a drzewa i trawy kołyszą się na wietrze. To wciąż rozległy świat złożony z narzędzi uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji.

AI utworzy pole Prologu.

Prologue to gra o przetrwaniu w otwartym świecie dla jednego gracza, która ma teraz stronę Steam.

Po drugie, zostanie udostępniona część bezpłatnego demo technologicznego firmy o nazwie Preface: Undiscovered World, w którym zaprezentowany zostanie wewnętrzny silnik Melba. Celem tej wersji demonstracyjnej jest umożliwienie użytkownikom wczesnego zapoznania się z innowacyjną technologią, która będzie napędzać późniejsze tytuły z serii i ostatecznie Projekt Artemis.

Project Artemis to ogromny projekt końcowy serii. Jak opisano w przeszłości, Green wyobraża sobie to jako świat wielkości Ziemi, w którym gracze mogą odwiedzać różne części świata i tworzyć własne doświadczenia w grach. Nie używamy już zbyt często terminu metawersja, ale tak to właśnie wygląda.

Są to linki do wstępu i wprowadzenia. Jeszcze nie istnieją, ale będą, kiedy ta historia się zakończy.

Przedmowa: https://store.steampowered.com/app/2943740/Prologue_Go_Wayback/
Przedmowa: https://store.steampowered.com/app/2820060/Preface_Undiscovered_World/

W filmie Green powiedział, że zaczął Prologue trzy lata temu i „potem wydarzyło się życie”, a doprowadzenie go do solidnej i odnoszącej sukcesy formy zajęło trzy lata. Teraz firma może zacząć się nim dzielić i uzyskiwać opinie, „aby naprawdę uczynić go czymś innym”.

Oto ujęcie prologu, kolejnego testu technologii od PlayerUnknown Productions.

Green powiedział: „Kiedy zaczynałem, starałem się stworzyć większy otwarty świat niż większość ludzi i spędziliśmy kilka lat próbując go zapewnić, i znaleźliśmy na to sposób”. „Zasadniczo odkryliśmy na nowo sposób tworzenia tych światów, wykorzystując techniki uczenia maszynowego do generowania terenu na podstawie danych o naturalnej Ziemi” – powiedział.

Teraz firma jest gotowa przetestować ten obszar, który stanie się podstawą dla większego świata. Powiedział, że zespół podzielił podróż na trzy etapy. Pierwszym zadaniem było wypełnienie lądu świata. Po drugie, podczas przemieszczania się obszar ten musiał być wypełniony wieloma rozmowami. Po trzecie, celem było przyciągnięcie grupy tych graczy do światów, powiedział Green.

Firma będzie w dalszym ciągu ulepszać Prolog przy użyciu obecnego silnika gry, a następnie przenieść go do kolejnej wersji swojego silnika gry.

Wprowadzenie jest częścią bardzo ambitnego projektu Brendana Greene’a.

Prelude zaczęło się jako eksperyment w Unity, a następnie kilka lat temu przeniosło się do Unreal, a narzędzia okazały się solidnym fundamentem. Zastrzeżona technologia będzie w końcu w stanie stworzyć świat milionów, jeśli nie miliardów obiektów za pomocą uczenia maszynowego.

„Chodzi o skalę, a uczenie maszynowe jest w tym bardzo dobre, ponieważ wychwytuje wzorce, których go uczymy” – powiedział Green.

Fizyka będzie realistyczna. Jeśli ziemia zamoknie, teren stanie się śliski, pokryty błotem i mogą powstać rzeki, co będzie miało wpływ na graczy próbujących przetrwać w dżungli. To sprawi, że gra będzie wymagająca, ale może nie sprawi, że będzie nie do pokonania, powiedział Green.

„Zastanawiamy się, co jest zabawne, a co nie, ale sednem tego jest przetrwanie. Myślę, że im więcej możemy testować, tym więcej możemy uzyskać opinii od użytkowników i graczy, i to jest jeden z powodów, dla których uzyskamy wcześniejszy dostęp” – powiedział Green. „Im bardziej możemy naprawdę nawiązać kontakt ze społecznością i uzyskać jej opinie”, tym bardziej możemy naprawdę zmienić modele.

W międzyczasie firma pracuje nad Melbą, wewnętrznym silnikiem gier. Powinien być w stanie generować światy, a następnie regenerować je do następnej gry.

Wprowadzenie Technologia zaludni świat bardzo szybko.

„Sposób, w jaki zbudowaliśmy silnik, pozwala nam skalować go do większych interakcji z agentami” – powiedział Green. „Mamy planistę na poziomie Ziemi z kilkoma różnymi biomami i kilkoma prostymi systemami, które pozwalają na jego eksplorację”.

W filmie CTO Laurent Gorga powiedział, że firma pracuje nad dwoma projektami jednocześnie – jednym z Unrealem, a drugim z Melbą – więc nie będzie rozwijała technologii w próżni. Unreal i Prologue wygenerują kawałek świata. Prolog pomoże osiągnąć skalę, a następnie Artemis będzie pełnym wyrazem.

„Chcę oddać naszą technologię w ręce ludzi, którzy pomogliby nam w jej opracowaniu” – powiedział Green. „Technologia taka jak ta w tym obszarze jest interesująca, ale naprawdę jej potrzebuję, chcę pozostawić ją otwartą. Chcę go zostawić jako kabriolet.”

Green powiedział, że może to zająć pięć lub dziesięć lat, ale Prologue może być dostępny na Steamie w drugim kwartale przyszłego roku.


Source link