SanDisk to teraz SanDisk. To także Sandisk. Firma ogłasza Świeży rebranding W tym tygodniu z nowym logo, które usuwa styl z łącznikami, który ogólnie zachował z 1995 roku, inspirowany „pojedynczym punktem danych” lub „pikselem”.

W nowym filmie Sandisk twierdzi, że „płytowy szeryf powrócił i jest odważniejszy” oraz że zachował otwartą literę „d”, ale łączy ją z nową „s” zasilaną pikselami. Firma twierdzi, że litery „symbolizują współpracę i partnerstwo potrzebne do realizacji naszego celu i wykorzystania nowych możliwości”.

Jak stwierdzono w raporcie szybka firmaRebranding Sandisk poprzedza planowany na przyszły rok (pierwotnie planowany na ten rok) podział jego spółki-matki Western Digital. Western Digital pierwotnie przejął Sandisk w 2016 roku.

W ubiegłym roku firma Western Digital była zamieszana w kontrowersje wokół popularnego, drogiego przenośnego dysku SSD SanDisk Extreme, a w publikacjach donoszono, że produkt ten przypadkowo usuwał dane właścicieli. Przydarzyło się to naszemu producentowi nadzorującemu Vjeranowi Pavicowi, a firma Western Digital odmówiła wówczas odpowiedzi na nasze pytania dotyczące tego, co się dzieje.

Pomijając kontrowersje, jesteśmy tutaj wielkimi fanami „niedokończonych” stylów logo KrawędźI wygląda na to, że Sandisk dobrze postąpił ze swoją rebrandingiem. Z pewnością mogło być gorzej – wystarczy spojrzeć na PayPal, Kia, Paramount. Albo Jaguara.

Source link