Yelp wprowadza kilka nowych funkcji AI, których celem jest pomoc użytkownikom w odkrywaniu nowych obiektów i zawężaniu recenzji klientów. „Wgląd w opinie” oparty na sztucznej inteligencji Zostało to ogłoszone dzisiaj w ramach premiery produktu Yelp na koniec rokuSzybko podsumuj, co klienci myślą o określonych aspektach firmy, takich jak jakość jedzenia, obsługa, atmosfera i czas oczekiwania.
Informacje o recenzjach to zagregowane wyniki nastrojów, które zapewniają szybki przegląd tematów za pomocą ikon twarzy – pozytywnych, neutralnych i krytycznych – wyświetlanych nad recenzjami firmy. Użytkownicy Yelp mogą klikać określone tematy, aby przeczytać powiązane recenzje, które skupiają się na tych aspektach działalności firmy, na przykład na tym, co klienci mówią o jedzeniu lub usłudze.
Yelp twierdzi, że funkcja jest dostępna dla restauracji, restauracji i klubów nocnych na iOS, a „w ciągu przyszłego roku” zostanie rozszerzona na inne kategorie usług. Review Insights opiera się na funkcji podsumowania recenzji opartej na sztucznej inteligencji, którą Yelp wprowadził w styczniu.
„Szukając lokalnej restauracji, możesz mieć na myśli konkretny aspekt, który jest dla Ciebie najważniejszy – czy jest to atmosfera lokalu, czas oczekiwania na stolik czy jakość jedzenia” – stwierdził Yelp szefie. Miej jakość.” Specjalista ds. produktu Craig Saldanha na blogu z ogłoszeniami. „Nawet jeśli recenzja nie wspomina wyraźnie o jednym temacie, LLM rozumie kontekst recenzji, aby zidentyfikować i uwypuklić odpowiedni temat i nastroje”.
Pasek wyszukiwania Home Feed w systemie iOS zawiera teraz rozwijaną listę trendów, która wyróżnia najpopularniejsze hasła wyszukiwane przez innych lokalnych użytkowników, które pojawią się na Androidzie „na początku przyszłego roku”. Strona główna aplikacji na iOS została również rozszerzona o nowe recenzje przesłane przez innych użytkowników, zdjęcia i pełnoekranowe filmy wideo przedstawiające najnowsze doświadczenia. Yelp twierdzi, że w nadchodzących tygodniach wprowadzi aktualizację opartą na sztucznej inteligencji, która „lepiej dostosuje kanał gospodarstwa domowego do Twoich preferencji”.