Zarówno fani NFL, jak i Netflixa, mogą przeżyć święta w Robloxie dzięki zimowym wydarzeniom piłkarskim w NFL Universe Football i Nextworld, inspirowanych transmisją na żywo świątecznych meczów NFL w serwisie Netflix.
Aby uczcić te pojedynki NFL, użytkownicy mogą wziąć udział w specjalnych wyzwaniach o tematyce piłkarskiej w obu wersjach, odblokowując jedną z czterech specjalnych nagród z zawartości generowanej przez użytkowników, których motywem przewodnim są drużyny grające w Boże Narodzenie: Kansas City Chiefs, Baltimore Ravens, Pittsburgh Steelers i Houston Teksańczycy.
NFL Universe Football uruchomi swój świąteczny program 17 grudnia, oferujący graczom możliwość współpracy z przyjaciółmi i zdobywania ekskluzywnych przedmiotów kosmetycznych na Boże Narodzenie i NFL, przedmiotów rzemieślniczych, polowań na padlinożerców i nie tylko.
Nextworld, platforma Netflix oparta na Robloxie, uruchomi 19 grudnia specjalną minigrę związaną z marką NFL, zawierającą przedmioty UGC marki NFL, które użytkownicy będą mogli zdobywać poprzez rozgrywkę. To partnerstwo będzie promować interakcje oparte na różnych doświadczeniach.
„Doświadczenia inspirowane świątecznymi grami NFL w serwisie Netflix zapewniają użytkownikom zabawną i beztroską możliwość przeniesienia magii gry na platformę Roblox” – powiedział w oświadczeniu Ed Kiang, wiceprezes ds. gier wideo w NFL. „Od NextWorld po NFL Universe Football fani mogą świętować bożonarodzeniowe mecze drużyn Netflix, które rywalizują ze sobą w nowy i wciągający sposób”.
„Naszą wizją NFL Universe Football zawsze było stworzenie dynamicznego doświadczenia, w którym fani będą mogli angażować się w swoją ulubioną grę przez cały rok” – powiedział w oświadczeniu Harry Bienenstock, dyrektor ds. rozwoju w Voldex. „Widząc wzrost liczby odwiedzin o +40% rok do roku, pokazujemy, że graczom podoba się to, co tworzymy. Jesteśmy podekscytowani możliwością zaangażowania jeszcze większej liczby fanów tej zimy poprzez wydarzenia o tematyce świątecznej i specjalne nagrody drużynowe.
Waldex nabył grę piłkarską i wprowadził branding NFL. W kwietniu Valdex przejął Utimate Football w Robloxie za wielomilionową cenę. Ultimate Football to jedna z najbardziej dochodowych gier UGC w serwisie Roblox, a w kwietniu 2024 r. odwiedziła ją ponad 150 milionów osób w ciągu sześciu miesięcy. Następnie, we wrześniu, ligi NFL i Voldex ogłosiły, że umieści na grze branding NFL, zmieniając ją na NFL Universe Football.
Source link