Jesteśmy podekscytowani możliwością przedstawienia programu naszej długo oczekiwanej konferencji GamesBeat Insider Series: Hollywood & Games.
Z radością mogę poinformować, że bilety na wydarzenie są całkowicie wyprzedane.
Podczas trwającego pół dnia wydarzenia odbędzie się seria rozmów międzybranżowych na temat konwergencji rozrywki interaktywnej i rozrywki głównego nurtu. Wydarzenie, któremu przewodniczy Susannah Pollack, prezes Games for Change, rozpocznie się sesją śniadaniową o 8:00 12 grudnia i potrwa do 13:00 czasu pacyficznego. Teatr Clive’a Davisa w Muzeum Grammy At L.A. Na żywo w centrum Los Angeles.
Wydarzenie nie jest powiązane z The Game Awards, ale odbędzie się w niewielkiej odległości od tego miejsca i tego samego dnia, aby odwiedzający mogli jak najlepiej wykorzystać swój czas w Los Angeles. Będziemy mieli mnóstwo czasu na nawiązywanie kontaktów z naszymi odbiorcami z branży sportowej. (Jeśli się zapisałeś, a nie możesz przybyć, daj nam znać, gdyż zwolni to miejsce innej osobie).
Nasz temat – skrzyżowanie Hollywoodu i sportu
W miarę ewolucji krajobrazu rozrywki granice między różnymi mediami stają się coraz bardziej niewyraźne. Zbadamy tę dynamiczną zbieżność, podkreślając, w jaki sposób światy filmu, muzyki, telewizji i gier wideo są coraz bardziej ze sobą powiązane. Tegoroczny temat przewodni, „Skrzyżowanie Hollywood i gier”, skupia się na bogatych relacjach opartych na współpracy zachodzących między tymi branżami, wspierających innowacje, kreatywność i wpływ kulturowy. Uczestnicy zyskają wgląd w to, jak ta współpraca kształtuje przyszłość rozrywki, zapewniając wyjątkowe doświadczenia wykraczające poza tradycyjne granice.
oprowadzać
8:00 – 9:00
Drzwi otwarte w celu rejestracji/poczęstunku. Wprowadzenie przez MC Susannah Pollack, prezes Games for Change
8:55 – 9:00
Witamy Deana Takahashiego, głównego scenarzystę GamesBeat
9:00 – 9:25
Kobiety w grach i Hollywood
Eryka N. Ewing, kierownik kreatywny w Lionsgate Games; Bridget Stacey (moderator), wiceprezes ds. marketingu w firmie Exsola; Amanda Krause, dyrektor ds. filmu i telewizji w Devolver Digital oraz dyrektor ds. rozwoju biznesu w wydawnictwie Devolver Big Fan
9:25 – 9:55
Od modów do głównego nurtu: jak treści tworzone przez użytkowników kształtują przyszłość gier i mediów
Wzrost liczby treści generowanych przez użytkowników rewolucjonizuje sposób tworzenia, korzystania i rozwijania gier i multimediów. Podczas tej sesji przyjrzymy się ewolucji transmedialnego opowiadania historii i rosnącej roli modów jako katalizatora rozwoju i długowieczności własności intelektualnej, a także temu, w jaki sposób mody i inne treści generowane przez użytkowników (UGC) na nowo definiują przyszłość gier. Gry takie jak Roblox, Fortnite i ARK: Survival Evolved z powodzeniem wykorzystują dzieła społeczności, aby przedłużyć ich żywotność, pogłębić zaangażowanie graczy i zwiększyć przychody. Dodatkowo zbadamy, w jaki sposób marki mogą wykorzystać UGC, aby nawiązać kontakt z graczami poprzez autentyczne i wciągające doświadczenia.
Uri Marchand, dyrektor generalny Overwolfa
Nick Tousto (moderator), współzałożyciel Griffin Gaming Group i założyciel GoodGame Advisors
Nate Spell, dyrektor generalny Barrier Four
Eugene Evans, wiceprezes ds. strategii cyfrowej i licencjonowania w Hasbro Wizards of the Coast
9:55 – 10:20
Złoty wiek adaptacji: dlaczego filmy i seriale inspirowane prawami własności intelektualnej do gier cieszą się popularnością
Żyjemy w najlepszych czasach dla telewizyjnych adaptacji filmów i interaktywnej rozrywki! Niezależnie od tego, czy Twoja ulubiona gra wideo staje się hitem filmowym, czy też inspiruje serial zmieniający popkulturę, adaptacje są wszędzie – i mają coraz wyższą jakość. Ten panel wyjaśnia, dlaczego teraz jest właściwy czas na te kreatywne połączenia, magię ożywiania historii na nowe sposoby i szaloną podróż polegającą na przekształcaniu gier w filmy lub kolejny hitowy program. Dołącz do nas i zobacz, jak te dwa światy zderzają się jak nigdy dotąd!
Tasha Hough, showrunnerka serialu animowanego Tomb Raider
Jacob Robinson, dyrektor generalny domu telewizyjnego/animacji Line Mileage, producent wykonawczy Tomb Raider
Dmitry Johnson, współzałożyciel Story Kitchen
Moderator: Amanda Krause, dyrektor ds. filmu i telewizji w Devolver Digital oraz Big Fan, dyrektor ds. rozwoju biznesu w Devolver Publishing Label
10:20 – 10:45
Pękanie SVOD i srebrny ekran: jak gry wideo stały się najnowszą obsesją Hollywood
Matthew Ball przeprowadza wywiad z dwoma czołowymi producentami hollywoodzkich adaptacji gier wideo, Royem Lee (Minecraft, God of War, BioShock, It, The Departed, Godzilla vs. Kong, Dungeons & Dragons, Warhammer) i Carterem Swanem (The Last of Us). Among Us, Twisted Metal, Uncharted, God of War, Ghost of Tsushima) o pozostaniu wiernym fanom, zrozumieniu różnicy między mediami liniowymi i nieliniowymi oraz dorastaniu w świadomości roli twórców gier w procesie twórczym.
Matthew Ball, dyrektor generalny Appillion
Carter Swan, starszy producent ds. rozszerzenia własności intelektualnej na PlayStation w firmie Sony
Roy Lee, założyciel Vertigo Entertainment i szef adaptacji filmowej God of War
10:45 – 11:05
złamać
11:00 – 11:25
Wprowadzanie marek i celebrytów do nowego świata gier
Marki i gwiazdy wchodzą w interakcję z grami jak nigdy dotąd. Sandbox jest jednym z liderów na tym skrzyżowaniu, współpracując z ponad 400 najlepszymi markami, gwiazdami i adresatami IP, w tym Gucci, Snoop Dogg, Attack on Titan, King Kong, Paris Hilton i wieloma innymi. Firma Rediverse, której współzałożycielem jest twórca Ready Player One, dołącza do takich marek jak FIFA, Reebok i Warner Bros. Discovery w ramach nowego doświadczenia w grach Open. Dowiedz się więcej o tym, co przyciąga partnerów do tych platform, które na nowo definiują gatunek gier, a także o innowacyjnych sposobach współpracy.
Sébastien Bourget, dyrektor operacyjny i współzałożyciel The Sandbox
Adam Orth, dyrektor ds. produkcji w Rediverse Studios
Sibel Goldsmith (moderator), założycielka FortySeven
11:25 – 11:50
Rzemiosło adaptacyjne: ożywianie adresów IP gier w telewizji
Poznaj sztukę i strategię adaptacji ukochanego świata sportu na potrzeby telewizji. Sharon i Scott omówią, co sprawia, że gra nadaje się do adaptacji, jak wybrać odpowiednich partnerów kreatywnych oraz wyjątkowe wyzwania i możliwości związane z przełożeniem interaktywnych doświadczeń na format linearny. Poznaj od wewnątrz spojrzenie na różnice między produkcją filmową i telewizyjną, wnioski wyciągnięte z uznanej adaptacji Fallouta i dowiedz się, co jest potrzebne do zbudowania silnego partnerstwa pomiędzy twórcami gier a zespołami zajmującymi się produkcją telewizyjną. Dowiedz się, jak wypełnić lukę między odbiorcami gier i telewizji, tworząc spójne, wciągające doświadczenie dla obu społeczności.
Sharon Tal Yguado, założycielka i dyrektor generalna Astrid Entertainment
Scott Farris, starszy dyrektor ds. rozwoju, Amazon MGM Studios i Prime Video
11:50 – 12:10
Dlaczego gry działają i będą działać w Hollywood
Ari Arad to hollywoodzki producent, który jako jeden z pierwszych pomógł wprowadzić superbohaterów na duży ekran. Teraz skupia się na pomocy w adaptacji wielu największych marek gier na świecie. W tej gorącej rozmowie Ari opowie, dlaczego gry w końcu sprawdzają się w Hollywood, pomimo wyzwań związanych z przejściem do zupełnie innych mediów.
Ari Arad, współzałożyciel i prezes Arad Productions, producent filmów takich jak Uncharted i Borderlands
Mike Minotti, redaktor zarządzający GamesBeat
12:10 – 12:35
Jak system operacyjny Scopely napędza kulturę „uczącej się maszyny”.
Dołącz do Eunice Lee, dyrektor operacyjnej Scopely, wiodącej firmy z branży gier mobilnych w USA, która dzieli się spostrzeżeniami na temat tego, jak firma Scopely zbudowała światowej klasy zespół, który doskonale radzi sobie w środowiskach rozproszonych na całym świecie i międzykulturowych. Znany ze swojego iteracyjnego i innowacyjnego podejścia, unikalny „system operacyjny” firmy Scopely i mentalność ciągłej „maszyny uczącej się” umożliwiają zespołom w różnych strefach czasowych i dyscyplinach osiągnięcie sukcesu. Filozofia ta ukształtowała wielokrotnie nagradzane portfolio gier, w tym najszybszą grę, która osiągnęła przychody w wysokości 3 miliardów dolarów, oraz najbardziej udaną premierę gry mobilnej w historii – Monopoly GO! Z Dowództwem Floty Star Trek, Marvel Strike Force, Stumble Guys i nie tylko.
Eunice Lee, dyrektor operacyjna Scopely;
Shelby Moledina, reżyserka filmowa, Glowy Pixels Entertainment
12:35 – 12:59
2024–2025: Co dalej z grami wideo
Matthew Ball, dyrektor generalny Appillion
Dean Takahashi, główny scenarzysta GamesBeat
12:59 – 13:00
ostatnie słowa
Dean Takahashi, główny scenarzysta GamesBeat
Source link