Produkcja Księżycowej BestiiNiezależne studio gier założone przez weteranów branży Phila Schenka, Petera Hu i Ericha Schaefera zabezpieczyło finansowanie początkowe w wysokości 4,5 miliona dolarów.

Runda prowadzona przez 1AM Gaming obejmowała udział 1UP Ventures, The Mini Fund, Overwolf, Versus Ventures oraz sieć znanych aniołów biznesu, w tym Gangels, Koh Carnage i Mark Pincus.

To finansowanie, które wróciło w czerwcu, oznacza ważny moment dla studia, zapewniając zasoby na rozwój zespołu przy jednoczesnym zachowaniu oszczędnego, skoncentrowanego podejścia, które definiowało firmę Moon Beast Productions od jej powstania. Inwestycja ta przyspieszy rozwój studia nad innowacyjną grą RPG akcji (ARPG), która rzuca wyzwanie tradycyjnym paradygmatom projektowania.

„W dzisiejszym wymagającym środowisku finansowania jesteśmy niesamowicie szczęśliwi, że mamy inwestorów, którzy rozumieją naszą wizję” – powiedział w oświadczeniu prezes i współzałożyciel Peter Hu. „Naszym podejściem zawsze było pracować mądrzej, a nie ciężej. Budujemy systemy wielokrotnego użytku oparte na danych, które pozwalają nam szybciej wykonywać iteracje i tworzyć więcej za mniej.

Studio doskonale zdaje sobie sprawę z wyzwań stojących przed niezależnymi twórcami gier. Podczas gdy na rynku dominują wysokobudżetowe tytuły klasy A, gracze są coraz bardziej głodni nowych, innowacyjnych doświadczeń, które odrywają się od schematycznego projektowania. Moon Beast postrzega to jako okazję do zaoferowania czegoś naprawdę innego. Gra firmy znajduje się w pierwszym etapie, w którym można ją odtwarzać, i w której firma może zbierać opinie.

„Nigdy nie byliśmy zadowoleni z podążania za tłumem” – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny Moon Beast Productions, Phil Schenk. „Przez całą naszą karierę zawsze skupialiśmy się na ponownym definiowaniu gatunków. Byliśmy tam na początku, pomagając wynaleźć ARPG w Diablo i Diablo II. Przez lata, od Hellgate: London po Torchlight i Marvel Heroes Online, nieustannie staraliśmy się poszerzać oczekiwania graczy od tego gatunku.

ARPG dla każdego

Peter Hu jest prezesem Moon Beast Productions.

Shenk nie ujawnił jeszcze nazwy ani szczegółów gry. Ale nadchodzący projekt jest świadectwem tej filozofii. Biorąc pod uwagę krytyczny moment po Diablo II, zespół bada alternatywną ścieżkę dla RPG akcji – taką, która byłaby niemożliwa przy technologii sprzed dwudziestu lat. Ich nowa gra ma na celu wyobrażenie sobie, czym mógłby stać się ten gatunek, gdyby projektowanie ARPG poszło inną drogą.

„Wiele osób ma problemy z uzyskaniem rund A lub B, a rundy C są jeszcze trudniejsze. Mieliśmy więc szczęście, że znaleźliśmy firmę 1am Gaming i inne osoby, które w nas uwierzyły i chciały nam w tym pomóc” – powiedział Schenck w wywiadzie dla GamesBeat.

Dodał: „Chcemy, aby nasza nazwa była popularna i aby ludzie wiedzieli, że wciąż żyjemy, rozwijamy się i jesteśmy podekscytowani tym, co tworzymy. A potem przeniesie się to na przyszły rok, kiedy rzeczywiście będziemy mogli powiedzieć ludziom, nad czym pracujemy.

Oferta ta była atrakcyjna dla inwestorów po części dlatego, że nie była skierowana do najbardziej hardkorowych graczy, mimo że jest to gra akcji typu RPG, powiedział Schenk.

„To gra ARPG, w którą może grać każdy” – powiedział.

Wykorzystując zaawansowaną generację proceduralną i technologie dynamicznego świata, Moon Beast buduje świat gry, który zapewnia naprawdę wyjątkowe wrażenia przy każdej rozgrywce. Celem jest szczegółowy, otwarty projekt, który zapewni graczom niespotykaną swobodę i powtarzalność rozgrywki.

Phil Schenk jest dyrektorem generalnym Moon Beast Productions.

„Przez ostatnie 20 lat marzyliśmy o rozgrywce ARPG w bardziej otwartym, dynamicznym świecie” – powiedział w oświadczeniu dyrektor kreatywny Erich Schaefer. „Wreszcie mamy możliwości techniczne i dziesiątki lat doświadczenia w projektowaniu, aby urzeczywistnić te marzenia. Wracamy do tego, co czyniło te wczesne gry Diablo tak niesamowitymi, ale jednocześnie zmierzamy w przyjemnym, świeżym kierunku.

Główną innowacją jest zaangażowanie studia w treści generowane przez użytkowników (UGC). „Nasza technologia światowa jest z natury dynamiczna, co sprawia, że ​​graczom niezwykle łatwo jest tworzyć i integrować własne treści” – powiedział Husaid. „Tworzymy narzędzia w grach, które pozwalają graczom nie tylko modyfikować, ale potencjalnie tworzyć zupełnie nowe tryby gry, korzystając z naszego solidnego systemu ARPG typu klient-serwer”.

– stwierdził w oświadczeniu Avner Florenthal, wiceprezes ds. rozwoju biznesu w Overwolf. „Jesteśmy zachwyceni podejściem Moon Beast do kreatywności graczy. Ich podejście do UGC ma potencjał przedłużenia życia gier, a nawet stworzenia zupełnie nowych wrażeń z rozgrywki.

Schenk wyjaśnił: „Pomyśl o tym, jak gry MOBA wyłoniły się z modów do Warcraft III. Nasze narzędzia UGC mogą również odblokowywać zupełnie nowe style oparte na rozgrywce i systemach ARPG.

Overwolf koncentruje się na treściach generowanych przez użytkowników i modowaniu. Schenk wierzy, że gra zyska na przyjęciu UGC i chęci wyrażania siebie.

Gregory Milken, główny inwestor w 1AM Gaming, podzielił się swoją perspektywą w oświadczeniu.

„To, co wyróżnia Moon Beast, to przemyślane podejście” – powiedział Milken. „Nie gonią za trendami, ale raczej fachowo tworzą unikalne doświadczenie, które może naprawdę poszerzyć gatunek ARPG i wstrząsnąć dotychczasową formułą. Mamy wielkie zaufanie do zespołu i jesteśmy wielkimi fanami ich wcześniejszych dzieł, które definiowały gatunek.

Studio planuje ujawnić więcej szczegółów na temat swojego nowego projektu na początku 2025 roku.

„Myślę, że fani pokochają wiele naszych oryginalnych gier Diablo” – powiedział Schaefer, „ale najbardziej jestem podekscytowany nowym sposobem, w jaki je zaprezentujemy”. „To ekscytujące móc przyjąć nowe podejście do tego gatunku”.

długa podróż

Erich Schaefer jest dyrektorem kreatywnym w Moon Beast Productions.

To była podróż.

„Przez długi czas byliśmy bardzo mali i opracowaliśmy wiele podstawowych technologii. Eksperymentowaliśmy z niektórymi pomysłami na projektowanie gier, wiesz, wszystkie związane z ARPG. Zawsze chcieliśmy uwzględnić twórców w naszych planach. Ale kiedy Erich dołączył do ekipy, skupiliśmy się na podstawowej rozgrywce, podstawowym ARPG i próbie zrobienia jak najwięcej z małym zespołem, a jednocześnie chcieliśmy zachować niezależność i zachować kontrolę nad kreatywnością” – powiedział Shenk. „To sięga do naszych korzeni, jak Diablo”.

Nie będzie to jednak klon Diablo, którego pionierami byli członkowie zespołu Blizzarda. Ale Moon Beast Productions to startup i to znacznie mniejszy niż Blizzard.

Schenk powiedział, że zespół pracuje, koncentrując się w jak największym stopniu na jakości. Członkowie zespołu dobrze się bawią i mają duże doświadczenie w tworzeniu gier. Ale pozostają praktyczne i starają się nie odgryźć więcej, niż są w stanie przeżuć.

„Mówimy: «Nie dzisiaj». Trzymajmy wszystko w granicach rozsądku, abyśmy mieli szansę zrobić coś, co spodoba się graczom” – powiedział.


Source link