mikstura wypuściło darmową strzelankę Crit Attack, zręcznościową strzelankę w rzeczywistości mieszanej.
Wave Shooter Game to trzecia gra start-upu mieszanej rzeczywistości, która dostarcza mnóstwo zabawy.
Grałem w prototyp gry w kawiarni, mając na sobie zestaw słuchawkowy Meta Quest 3. Miło było zobaczyć, jak kawałek ściany kawiarni się wali i pojawiają się atakujące stworzenia. Miałem pistolety w obu rękach i musiałem jak najszybciej oddać ogień, żeby przepędzić zwierzęta, zanim dosięgły mnie.
Dyrektor generalny Mixrift, Bobby Voicu, powiedział w wywiadzie, że gra została zaprojektowana dla trzech pokoleń członków rodziny – dziadków, rodziców i dzieci – aby wszyscy mogli w coś zagrać razem. Gra jest już dostępna na PlayStation VR 2, Meta Quest i Steam.
W sam raz na okres świąteczny, gra jest łatwa i darmowa i jest kompatybilna z Meta Quest 3, 3S, Pro i 2.
Gra zarabia pieniądze poprzez zakupy w aplikacji, takie jak ulepszenia i dodatkowe życia, które są dostępne, aby jak najlepiej wykorzystać sesję gry. Ale gracze mogą je również wygrać, grając w grę przez dłuższy czas.
Twoim zadaniem jest chronić swój salon lub biuro przed falą potworów. Połączenie mechaniki gry (arcade wave shooter), grafiki i łatwości jej zdobycia sprawia, że Crit Attack jest wyjątkowy w meta sklepie, gdzie nacisk kładziony jest na dłuższe sesje oparte na fabule, w trybie dla wielu graczy. Pomiędzy falami możesz wzmocnić swoją broń, dzięki czemu możesz zadać więcej obrażeń lub wytrzymać więcej ataków. Z biegiem czasu zdobywasz coraz lepszą broń.
Zainspirowana rosnącą reakcją rynku na gry z bardziej „przyjazną rodzinie”, mniej intensywną lub graficzną przemocą oraz nostalgią za grami i rozrywką z lat 80. i 90., które przynoszą dzisiaj, Crit Attack to prosta i swobodna gra, w którą każdy może grać intuicyjnie jak używać i grać, powiedział Voiku.
„Słuchając naszej publiczności, zauważyliśmy tendencję do nostalgii, inspirowaną serialami telewizyjnymi takimi jak „Stranger Things” lub grami takimi jak Stardew Valley i Minecraft z pikselową grafiką” – powiedział Voicu. „Dzięki temu cała rodzina może cieszyć się naszymi grami – pokolenie, które jako pierwsze grało w gry w salonach gier, pokolenie, które grało na wczesnych konsolach, a wreszcie przedstawiciele pokolenia Z i Alpha, którzy korzystają ze swoich konsol do gier, aby zapewnić sobie rywalizację i zabawę w grach”. .”
Premiera Crit Attack podkreśla wizję firmy polegającą na promowaniu masowego przyjęcia MR i udostępnianiu gier każdemu poprzez tworzenie gier, które są łatwe do grania i głęboko wciągające dla każdego. To idealny prezent dla całej rodziny – czy jest lepszy sposób na świętowanie Bożego Narodzenia niż zjednoczenie się w walce z falą potworów, powiedział Voiku.
Wygląd i styl gry MR Shooter jest „przyjazny”. Zręcznościowe strzelanki falowe często łączone są z grafiką, która pozwala na zabawę całej rodzinie. Potwory są raczej urocze i denerwujące niż przerażające i pojawiają się falami, co sprawia, że jest to bardzo zabawne doświadczenie dla każdego.
Jest dostępny, prosty i łatwy w obsłudze. Podniosłem go i grałem przez kilka sekund, strzelając do wrogów, a następnie przeładowując, opuszczając rękę, a następnie podnosząc broń. Wystarczy skierować celownik na potwory, a następnie nacisnąć spust.
Inspiruje do tego rodzaju doświadczenia „jeszcze raz”. Mechanika strzelanki zręcznościowej Wave sprawia, że jest to idealna gra na krótkie sesje gry, w których użytkownicy chcą doświadczyć „jeszcze raz”, zgodnie z opiniami użytkowników, ponieważ za każdym razem wiedzą, co zrobić, aby zniszczyć więcej fal potworów.
I w przeciwieństwie do wielu tytułów VR, wymaga mniej czasu na grę – jest to bardziej swobodna rozgrywka, w której możesz grać przez pół godziny lub krócej.
Istnieje również tabela liderów Hall of Fame. Śledzi wyniki na całym świecie, aby zaprezentować najlepszych graczy na świecie, tworząc początek prawdziwej społeczności graczy.
Istnieją różne strategie gry. W VR możesz zbliżyć się do portalu w ścianie i strzelać do stworzeń z bliskiej odległości. Następnie, gdy stają się coraz bardziej intensywne, możesz cofnąć się od ściany i zyskać więcej czasu na ich pokonanie, powiedział Voicu. Kiedy siedzisz, zbliżają się do ciebie szybciej, ponieważ jest to łatwiejsza pozycja do ich zastrzelenia. Kiedy spotkasz bossa, zada on ci duże obrażenia.
Przy określonej liczbie fal bitwa zmienia się i staje się niekończącą się strzelaniną.
„Zasadniczo opracowujemy prototypy, aby sprawdzić, czy mechanika gry jest interesująca. Jeśli ludzie przychodzą do nas bez żadnych mechanizmów retencji i jeśli podoba im się faktyczna mechanika gry, to warto dalej rozwijać grę” – powiedział Voicu. „Kontynuowaliśmy prace nad tą grą, ponieważ gracze wysyłali nam wiadomości, że naprawdę chcą zagrać w ostateczną wersję gry”.
Oryginalny
Voiku zaczął wierzyć w rzeczywistość mieszaną jakiś czas temu, kiedy zobaczył demo z pęknięciem w suficie, które zamieniło się w dziurę w ścianie. W jego umyśle wiedział, że to dzieje się naprawdę, ale wydawało się to tak realne, że w tym momencie został zaskoczony.
Voiku powiedział, że Mixrift wierzy w moc MR, która może zmienić krajobraz gier, czyniąc go bardziej interaktywnym, dostępnym i rozrywkowym dla graczy na całym świecie. Gry firmy projektowane są intuicyjnie, co pozwala na bezproblemową integrację z codziennym życiem graczy, sprawiając, że każda przygoda to świat odległy od innej rzeczywistości.
Twórcy firmy mają doświadczenie w grach mobilnych, gdzie ważny był szybki rozwój. Voiku sprzedał swoją firmę zajmującą się grami mobilnymi, a później przeniósł się do VR. Voiku powiedział, że firma pracowała nad grą Crit Attack przez kilka miesięcy. Zespół początkowo miał wypuścić wersję, ale po otrzymaniu opinii zdecydował się przerobić oprawę graficzną, aby była bardziej przyjazna dla rodzin.
Voiku powiedział, że unikalne podejście Mixrift skupia się na mechanice gier, tworzeniu i wypuszczaniu gier, które przemawiają do odbiorców, a także szybkim ich wprowadzaniu na rynek, zamiast inwestować lata w jeden tytuł.
„Chociaż popyt na gry MR stale rośnie, napędzany głównie przez platformę Meta i gigantów technologicznych, takich jak Apple, rażący jest brak wysokiej jakości gier MR” – stwierdził Voicu. „Jesteśmy doskonale przygotowani, aby sobie z tym poradzić, ponieważ nasza elastyczność pozwala nam zagłębić się w unikalne mechaniki gier stworzone specjalnie dla MR. Nie tylko tworzymy gry – przesuwamy granice, tworząc nowe typy interaktywnych doświadczeń, zmieniając sposób, w jaki korzystamy z tej technologii w naszym codziennym życiu.
Voiku powiedział, że Mixrift stoi na czele rewolucji MR/XR od samego początku, przesuwając granice płynnej integracji między światem fizycznym i cyfrowym, aby zapewnić graczom chwile „wow”.
Firma stworzyła tę grę we współpracy z sześcioma programistami. Rozsiane są po różnych miejscach Europy.
W sierpniu firma MixRift zebrała 1,6 miliona dolarów, głównie w celu przyspieszenia prac nad tworzeniem gier. Dodatkowe gry firmy Hell Horde (przetrwanie MR) i Fractured (łamigłówka MR 3D) są dostępne na Apple Vision Pro i Meta Quest. MixRift ma ambitny plan działania, obejmujący nowy, ekscytujący tytuł na pierwszy kwartał 2025 roku.
W dłuższej perspektywie Voiku ma nadzieję wprowadzić na rynek okulary mieszanej rzeczywistości, które wyglądają jak normalne okulary. Spodziewa się wtedy, że rozkwitnie ogromny rynek gier w rzeczywistości mieszanej.
„Naprawdę wierzę, że w ciągu najbliższych trzech lat jesteśmy bardzo blisko momentu, w którym zobaczymy pierwsze okulary przypominające okulary do wyświetlania przeziernego” – powiedział. „Myślę, że będzie to naprawdę atrakcyjne dla twórców gier”.
Source link