XsollaGlobalna firma zajmująca się handlem grami wideo i MasterCard łączą siły ich partnerstwo Polska po raz pierwszy za pośrednictwem Elior Banku.
Posiadacze kart Elior Bank MasterCard mogą teraz korzystać z Xsola Pay with Points, aby wymieniać swoje punkty lojalnościowe na zakupy w grach bezpośrednio w Xsola Pay Station. Dzięki możliwościom cyfrowej realizacji transakcji Mastercard ta integracja umożliwi graczom płacenie punktami lojalnościowymi w prosty i bezpieczny sposób.
Branża gier szybko się rozwija, a liczba graczy na całym świecie z roku na rok osiąga nowy poziom. Płatności w grach to jednak obszar, który wymaga poprawy. Ponad 40% konsumentów zgłasza potrzebę pomocy przy zakupie waluty w grze, a ponad 30% uważa, że dokonywanie zakupów w grach online wymaga zbyt wielu kroków.
Xsolla Pay with Points pomaga rozwiązać ten problem dzięki intuicyjnemu rozwiązaniu, które jest w pełni zintegrowane z dostosowaną do indywidualnych potrzeb stacją kasową Xsolla Pay. Wykorzystując punkty lojalnościowe karty kredytowej zdobyte za codzienne wydatki, posiadacze kart Elior Bank MasterCard mogą kupować ulubione gry, przedmioty w grach i wirtualne waluty bez konieczności opuszczania platformy gier.
Teraz, gdy gracz w Polsce chce dokonać zakupu swoich gier online, używając karty Mastercard jako płatności, punkty można wymienić w prosty i przyjazny dla użytkownika sposób, wykonując mniej kliknięć i zapewniając większą pewność.
„Ta współpraca z Elior Bankiem i Mastercard stanowi znaczącą innowację w łączeniu usług finansowych z grami. Umożliwiając graczom wykorzystywanie punktów lojalnościowych do zakupów w grach, tworzymy płynne i satysfakcjonujące doświadczenie, które dodaje wartości codziennym transakcjom i branży gier” – powiedział w oświadczeniu Anton Zelenin, dyrektor ds. produktu fintech w Xsolla w oświadczeniu.
„Współpraca z Mastercard i Elior Bankiem nad rozwiązaniem Pay with Points pozwala nam zaoferować graczom prosty i bezpieczny sposób na wykorzystanie punktów lojalnościowych bezpośrednio w ich ulubionych grach. Konsumenci mogą teraz wykorzystywać punkty zdobyte w wyniku codziennych transakcji do oznaczania zakupów w grach na przedmioty cyfrowe i towary wirtualne, aby poprawić swoje wrażenia z gry, powiedział w oświadczeniu Berkley Agens, dyrektor ds. marketingu i rozwoju w Xsola. „Naszym celem jest zapewnienie każdemu równego dostępu i szans, a ta integracja w Polsce pokazuje, co jest możliwe dla graczy i deweloperów na całym świecie”.
Komentując wprowadzenie na rynek, Scott Abraham, wiceprezes wykonawczy ds. partnerstw globalnych w Mastercard, powiedział: „Mastercard włącza technologie i rozwiązania do codziennych działań, aby poprawić doświadczenia konsumentów, a nasze możliwości realizacji programów lojalnościowych są tylko doskonałym przykładem. Nasza praca z
„To rozwiązanie to kolejny krok w tworzeniu wartościowych doświadczeń, które łączą przyjemność z codziennymi korzyściami. Gry odgrywają istotną rolę w życiu wielu naszych klientów, dlatego z radością wspieramy ich pasję, wprowadzając nowy sposób wykorzystania punktów lojalnościowych. Dzięki temu mogą tworzyć gry podczas codziennych czynności, takich jak zakupy” – powiedział w oświadczeniu Mateusz Tomczak, menadżer ds. rozwoju produktów w Elior Banku.
Source link