LG twierdzi, że wyświetlacz kuchenki mikrofalowej zapewnia „wciągającą rozrywkę”, która z pewnością zapobiegnie wyrzutom sumienia kupującego z powodu przepłacenia za potencjalnie reklamową maszynę umieszczoną w Twojej kuchni. A w połączeniu z piekarnikiem LG „z łatwością pokazuje postęp gotowania potraw na kuchence, eliminując potrzebę schylania się i ręcznego sprawdzania piekarnika”.
W 2023 roku firma LG ogłosiła plany przekształcenia swojej działalności opartej na sprzęcie w model usług oparty na platformie, który zapewnia stałe zyski. We wrześniu firma zaczęła wyświetlać reklamy pełnoekranowe na swoich telewizorach pasywnych.
Charakterystyczna linia urządzeń Wi-Fi drugiej generacji firmy stanowi kontynuację tradycji umieszczania małych wyświetlaczy LCD w pralkach i suszarkach, a także gigantycznych, przezroczystych ekranów dotykowych OLED „InstaView” w lodówkach. Wyświetlacza Signature Display firmy LG można używać do obsługi lokalnych urządzeń, uzyskiwania dostępu do rozrywki i sterowania urządzeniami w inteligentnym domu LG.
Ogłoszenie to następuje po niedawnym ogłoszeniu przez firmę Samsung szerokiej gamy opcji wyświetlaczy w urządzeniach domowych o przekątnej od 4,3 cala do 32 cali. Wpisuje się to w strategię firmy zakładającą umieszczanie „wszędzie ekranów” zamiast łatwych w obsłudze przycisków i pokręteł, które rzadko zawodzą, a ich wymiana jest tania.
Firma LG nie ogłosiła żadnych cen, krajów dostępności ani dat wysyłki nowej linii urządzeń Signature. Ale na pewno dowiemy się więcej, gdy wszystko zostanie zaprezentowane na ogromnym pokazie CES rozpoczynającym się 7 stycznia w Las Vegas.