Ten artykuł jest mikroprzewodnikiem na temat dodawania odliczania do Facebook Story. Wymienia także kilka sposobów korzystania z licznika czasu na Facebooku, w tym promocje biznesowe i aktualizacje dotyczące premier. Na koniec ten artykuł zawiera przewodnik dotyczący dodawania odliczania urodzin na Facebooku.,

Internet oferuje mnóstwo cytatów urodzinowych, które można opublikować na Facebooku. Chociaż istnieje wiele opcji składania życzeń urodzinowych w mediach społecznościowych, możesz sprawić, że to życzenie będzie niezapomniane dla Ciebie i Twoich znajomych na Facebooku, dodając ich do odliczania. W tym artykule dowiesz się, jak podarować znajomym na Facebooku prezent z odliczaniem urodzin.

Dlaczego warto dodać odliczanie do Facebooka?

Dodanie odliczania na Facebooku umożliwi Ci włączenie się w historię brakujących guzików. Nie tylko użytkownicy, ale także Twoi znajomi z Facebooka będą czuli się częścią zabawy, biorąc udział w zajęciach,

  • Facebook Countdown powiadamia użytkownika o jego urodzinach.
  • Kliknij „Przypomnij mi”, aby aktywować przypomnienie, które chcesz ustawić.
  • Opublikuj historię na ten temat po kliknięciu „Przypomnij mi”

Jak dodać odliczanie do historii na Facebooku?

Chociaż odliczanie służy do powiadamiania użytkowników o postach na Facebooku, służy do wstawiania przypomnień o urodzinach.

Poniżej opisaliśmy krok po kroku jak ustawić przypomnienie na Facebooku,

  • Otwórz Facebooka w Chrome lub skonfiguruj urządzenie mobilne, aby się zalogować.
  • Kliknij „Licznik czasu” w polu wyszukiwania w mediach społecznościowych.
  • Kliknij „Zobacz więcej wyników”, a następnie kliknij Aplikacje
  • Wybierz z listy zegarków i wybierz „Wyświetl aplikację”.
  • Po przejrzeniu aplikacji wybierz „Dodaj do mojej strony” i wprowadź ustawienia

Czy możesz używać Facebook Countdown dla firm?

Dla tych, którzy nie wiedzą, odliczanie w mediach społecznościowych nie jest używane tylko w przypadku urodzin. Na przykład wiele wytwórni i firm korzysta z odliczania, aby ogłosić rozpoczęcie swoich projektów.

Niektóre z raportowanych wyników pokazują, że

  • Kiedy promujesz nowy produkt lub usługę, zwiększa to sprzedaż o 400 procent.
  • Odliczanie powoduje pilną potrzebę przeglądania lub kupowania produktów, co oznacza pięćdziesiąt procent zmniejszenia sprzedaży.
  • Współczynniki odrzuceń nowo wprowadzonych produktów zmniejszają się o dwadzieścia procent po umieszczeniu licznika czasu lub odliczania w reklamie w mediach społecznościowych.

Dodatkowo odliczanie pojawia się na różnych stronach internetowych, nie tylko w mediach społecznościowych. WordPressaWix, Squarespace i Shopify.

Wiele marek na Facebooku używa odliczania do wyświetlania wydarzeń, m.in.

  • Zwiększanie oczekiwań w stosunku do wprowadzenia produktu lub sprzedaży
  • Coraz pilniejsze, jeśli zbliża się data wygaśnięcia wyprzedaży/promocji
  • Śledzenie na żywo trendów w celu popularyzacji projektu
  • Nagradzanie klientów za zakupy teraz dzięki opcjom dostawy następnego dnia
  • Wyświetlana jest szacunkowa liczba pozostałych jednostek

W jaki sposób Facebook Countdown może zwiększyć sprzedaż?

Podczas gdy prosty post inauguracyjny w mediach społecznościowych może uświadomić odbiorcom, licznik czasu może sprawić, że sprawa stanie się pilna. Na przykład: gdy klient/widz zobaczy podstawowy post promocyjny, jest mniej prawdopodobne, że przejrzy projekt lub dokona zakupu. Jeśli jednak reklama zawiera odliczanie wskazujące na pilność, np. „zostało tylko kilka jednostek”, natychmiastowe pociągać Uwaga publiczności. Może to również zwiększyć sprzedaż.

Przeczytaj także – Odliczanie urodzin na Instagramie: po co i jak z niego korzystać?

Gdzie umieścić odliczanie w poście promocyjnym?

Ze względu na znaczenie liczników warto sprawdzić, gdzie umieściłeś odliczanie. Tymczasem w poście promocyjnym najlepiej mieć swój własny timer,

  • strona produktu
  • wymeldować się
  • witryny handlu elektronicznego
  • strona kategorii
  • animowany cyfrowy flipbook

Co zrobić, jeśli na Facebooku brakuje „Timera odliczania do urodzin”?

jeśli na Facebooku

W 2024 roku funkcja odliczania będzie zaliczana do najstarszych funkcji mediów społecznościowych. Dlatego jest mniej prawdopodobne, że Twoja aplikacja jest nieaktualna.

Jednak w wielu przypadkach, gdy użytkownik nie otrzyma aktualizacji przez miesiące, wiele narzędzi lub funkcji przestaje działać. W takich przypadkach zaleca się aktualizację Facebooka i ponowne wyszukanie „Zegara odliczającego”.

Dodatkowo, jeśli nie ma konkretnej aktualizacji, spróbuj ponownie zainstalować aplikację społecznościową.

Jak opublikować licznik czasu „automatycznej aktualizacji” na Facebooku?

Chociaż promocja produktu trwa przez miesiąc lub 15 dni przed premierą, warto zaktualizować informacje o swoich odbiorcach lub klientach w mediach społecznościowych. W mediach społecznościowych wiele marek i produktów szybko udostępnia informacje o odliczaniu do zakończenia promocji produktów.

Do automatycznej aktualizacji możesz użyć aplikacji „Odliczanie czasu” na Facebooku. Oto instrukcja krok po kroku, jak z niego korzystać,

  • Przekieruj do opcji „Edytor” i kliknij swój ulubiony szablon.
  • Wprowadź wymagane dane, które będą „datą końcową” timera
  • Wybierz odpowiedni interwał. Interwał to częstotliwość aktualizacji Twoich postów. Opcje interwałów to dzień, godzina, 30 minut, 15 minut, 10 minut i 5 minut. Chociaż możesz wybrać dowolny z tych interwałów, zaleca się stosowanie przedziałów dziennych, aby uniknąć niepotrzebnych aktualizacji.
  • Dodaj spersonalizowany tekst i wybierz czcionkę, kolor i tło.
  • Po ustawieniu odpowiednich opcji kliknij Połącz stronę na Facebooku

Uwaga: licznik czasu dotyczy wyłącznie kont Facebook „Business”.

  • Następnie zostaniesz poproszony o napisanie odpowiedniego podpisu dla postu z odliczaniem na Facebooku. Opublikuj po ponownym sprawdzeniu podpisu i wybraniu timera.

wniosek

W ostatnich latach Countdown na Facebooku stało się cennym narzędziem w mediach społecznościowych. Odliczanie na Facebooku stało się stosunkowo popularnym narzędziem promocyjnym, nie tylko w przypadku urodzin i wydarzeń z nimi związanych, ale także w celach marketingowych.

Powyższy artykuł zawiera szczegółowe informacje na temat funkcji Facebook Countdown i wielu sposobów, w jakie można z niego korzystać.

Source link