Etermax tworzy gry od 2009 roku, a w 2013 roku odniósł ogromny sukces dzięki Trivia Crack. Gra uzyskała do tej pory ponad 800 milionów pobrań, ale Etermax wciąż znajduje dla niej nowe rynki.
28 listopada br. Etermax wystrzelony świat cracków ciekawostek Jako nowa gra rzeczywistości wirtualnej na platformie Meta Quest, która przenosi graczy do wciągającego i interaktywnego parku rozrywki łączącego wiedzę, rozrywkę i globalne połączenia na zestawach VR, komputerach stacjonarnych i urządzeniach mobilnych. Teraz firma poszerza świat także nową aktualizacją gry, która ma ocenę 4,9 na 5 gwiazdek.
Trivia Crack World to pierwsza wciągająca gra z ciekawostkami na platformie Meta Quest, zapewniająca dynamiczne i wciągające wrażenia zwykłym graczom, entuzjastom ciekawostek i rodzinom. Akcja rozgrywa się w tętniącym życiem parku rozrywki opartym na wiedzy i pozwala graczom na interakcję z ukochanymi postaciami gry Trivia Crack w czasie rzeczywistym. Każda postać, na przykład Willie the Wheel, ma swoją własną wyspę tematyczną. Willy jest także wielkim gospodarzem The Wheel Park, otwierając swoje podwoje w Muzeum Hectora, Laboratorium Alberta i Safari Tito.
Celem Trivia Crack World jest zaoferowanie odświeżającej alternatywy dla typowych tytułów VR, powiedział Federico Segovia, szef produktu w Etermax w Buenos Aires w Argentynie, w wywiadzie dla GamesBeat.
„Nie przetłumaczyliśmy tylko wersji mobilnej. Zaletą VR jest to, że możesz stworzyć wciągający świat, w którym ludzie mogą się spotykać w czasie rzeczywistym. Możesz dostosować doświadczenie, wybrać język i wybrać stopień trudności pytań” – powiedziała Segovia.
Trivia Crack World został w 100% opracowany przez Etermax, od gry po ścieżkę dźwiękową, powiedział Segovia. O ile w Etermax pracuje ponad 300 osób, o tyle przy grze VR pracuje ponad 20-osobowy zespół, w skład którego wchodzą projektanci, programiści i nie tylko.
Rozszerzony zespół pracowników Etermax wspierał także projekt podczas opracowywania planu startu, obejmującego zintegrowaną strategię promocji i biznesu. Dodatkowo, wsparcie zespołu Meta odegrało ważną rolę w ich kanałach promocyjnych.
Celem Trivia Crack World jest zapewnienie rozrywki w postaci wieczoru ciekawostek z przyjaciółmi i rodziną w Twoim salonie. Gracze w wieku 13 lat i starsi mogą rywalizować w różnych wyzwaniach związanych z ciekawostkami i odkrywać popularne tematy w wielu językach, jednocześnie wchodząc w interakcję z globalną społecznością internetową.
Adopcja VR
Segovia, która pracuje w Etermax od 2016 roku jako projektant gier, a obecnie szef produktu, pracowała nad projektem w zeszłym roku. Firma stworzyła zespół zaznajomiony z grami rodzinnymi, swobodnymi grami mobilnymi, technologią VR i szeroką gamą odbiorców.
„To było dla mnie ekscytujące, ponieważ grałem w VR w Meta Quest” – powiedział Segovia. „Chcieliśmy przenieść ciekawostki na wyższy poziom. Jest to adaptacja mobilnej wersji Trivia Crack, ale wszystko zostało przeprojektowane. Rozmowy toczą się w czasie rzeczywistym, dzięki czemu aspekt społecznościowy gry jest potężny.
Chociaż VR jest często samotną formą rozrywki, ciekawostki mają z natury charakter bardziej społecznościowy. Dlatego sensowne było stworzenie wersji gry z ciekawostkami dla wielu graczy, oprócz wersji do gry solo.
„Głównym czynnikiem napędzającym grę są otwarte mecze, podczas których ludzie, którzy się nie znają, mogą się spotkać i zagrać” – powiedziała Segovia.
Wersja VR zawiera również pytania generowane przez użytkowników, podobnie jak wersja mobilna, w której gracze mogą tworzyć więcej treści lokalnych odpowiednich dla ich miasta lub kraju.
„Podczas tworzenia gry dużo współpracowaliśmy z podstawową społecznością, aby uzyskać opinie, na przykład tworząc atrakcje dla Outdoor Club” – powiedziała Segovia. „Chcieliśmy, aby gra różniła się od konkurencji w sklepie.
„Zawsze lubiliśmy wyzwania” – powiedziała Segovia. „Byliśmy pionierami naszej gry z ciekawostkami i sprawiliśmy, że stała się ona najlepsza w sklepach mobilnych. Dzięki VR rynek zaczął się robić interesujący około trzy lata temu” – powiedziała Segovia. „Zdecydowaliśmy, że VR będzie w przyszłości bardzo ważna dla konsumentów. Dlatego robimy ten pierwszy krok, aby posunąć się w tej kwestii do przodu.
Chociaż wiele osób uważa, że sprzęt VR jest atrakcyjny tylko dla hardkorowych graczy, w najlepszych sklepach VR dostępnych jest mnóstwo gier casual. Zawartość obejmuje gry casual, midcore i hardkor. Choć rynek jest wciąż na wczesnym etapie rozwoju, gry VR odnoszą na tyle sukcesy, że wspierają wiele średniej wielkości studiów gier, takich jak Scale Games i rozdzielczości Games.
Remiks ciekawostek: podejmuj wyzwania, rozwiązuj zagadki i nie tylko
Trivia Crack World łączy kultową markę Trivia Crack, znaną w 180 krajach i 34 językach, z technologią VR firmy Meta Quest.
Gracze wyruszają na przygodę pełną ciekawostek i nie tylko odpowiadają na pytania, ale także rozwiązują zagadki, wchodzą w interakcję z wirtualnymi obiektami i stawiają czoła wyzwaniom łączącym umiejętności poznawcze i fizyczne. Minigry obejmują szukanie odpowiedzi, rysowanie dokładnych zdjęć, trafianie w cele i poruszanie się po labiryncie – co dodaje unikalnych zwrotów akcji do starego formatu ciekawostek.
Trivia Crack World łączy graczy z całego świata i oferuje wielojęzyczne doświadczenie obsługiwane przez fabrykę pytań Trivia Crack, która może pochwalić się ponad 50 milionami pytań o ciekawostki generowanych przez użytkowników. Zlokalizowana zawartość sprawia, że gracze stają przed nowymi, istotnymi pytaniami w zależności od ich położenia geograficznego.
Trivia Crack World pozwala graczom na ciekawostki z innymi w dwóch trybach dla wielu graczy. Gracze mogą rywalizować z fanami ciekawostek na całym świecie, odpowiadając na pytania, aby wspiąć się na rankingi, zdobywać trofea i otrzymywać specjalne nagrody w konkurencyjnym środowisku.
Gracze mogą także grać solo, gdzie w wolnym czasie możesz sprawdzić swoją wiedzę i ćwiczyć umiejętności ciekawostek. Możesz także dołączać do prywatnych meczów, podczas których użytkownicy mogą tworzyć niestandardowe gry, udostępniać kody i cieszyć się przyjazną rozmową o ciekawostkach niezależnie od odległości.
Dostępne w Trivia Crack World meta-quest Można w nią grać także w języku angielskim, hiszpańskim, portugalskim, francuskim, włoskim i niemieckim Android, iOSI okna sprzęt.
Rozbudowa parku rozrywki o nowe aktualizacje
Ukochana seria Trivia Crack dodała teraz nowe atrakcje tematyczne i nową lokalizację, w której gracze mogą wzbudzić swoją ciekawość i wziąć udział w ekscytujących wyzwaniach prowadzonych przez postacie z gry.
Przybywając w sam raz na Boże Narodzenie, gracze będą mogli odkryć dwie nowe, ekscytujące atrakcje: Safari Tito i Laboratorium Alberta, a także ulepszone wrażenia w Muzeum Hectora. Każda przygoda stawia przed graczami wyzwanie polegające na interaktywnych misjach prowadzonych przez kultowe postacie gry.
Laboratorium Alberta:Gracze będą mieli okazję odwiedzić bastion nauki Alberta i zmierzyć się z jego robotami w epickiej grze w szarady. wyzwanie? Rozwiąż zagadkę za pomocą jak najmniejszej liczby pytań, aby zostać zwycięzcą.
Safari Tity: Zaprasza graczy na polowanie na padlinożerców na szeregu wysp w poszukiwaniu niesamowitych zwierząt. Użytkownicy mogą zobaczyć i poznać każdy gatunek, a ci, którzy pomyślnie sfotografują stworzenia podczas safari, otrzymają pakiet znaczków do wydania w sklepie.
Wyspa Hectora: Muzeum Hectora to pierwsza atrakcja, która otrzyma wydzieloną przestrzeń na wyspie. Ten nowy obszar jest wypełniony historycznymi przedmiotami, z którymi gracze mogą wchodzić w interakcję i eksplorację, a także miejscem spotkań z innymi graczami przed wejściem do głównego labiryntu eksploracyjnego muzeum. To dopiero początek – wkrótce wszystkie atrakcje będą miały swoje własne, wydzielone obszary wyspiarskie.
Gracze w każdym wieku mogą przeżywać oparte na wiedzy przygody, takie jak polowania na padlinożerców, epickie szarady i wyzwania historyczne we w pełni wciągającym wirtualnym parku rozrywki. Gra dostępna jest w sklepie Meta Horizon w cenie 10 dolarów.
Source link