Ujawniono Electronic Arts i Hazelight Studios podzielona fikcjaPrzygodowa gra akcji, która przesuwa granice gatunku kooperacji dalej niż kiedykolwiek wcześniej.
Opracowana przez Hazelight Studios, pomysłowych twórców zwycięzcy Gry Roku 2021, sprzedanej w ponad 20 milionach egzemplarzy na całym świecie, It Takes Two to wyjątkowa kooperacyjna przygodowa gra akcji na podzielonym ekranie, w której gracze angażują się w naukę. I. Świat fantazji. Myślę, że wygląda niesamowicie.
Gra opowiada o dwóch pisarzach, Mio i Zoe, z których jeden pisze historię science-fiction, a drugi fantasy. Zostają umieszczeni w symulacji, która przenosi ich tam i z powrotem pomiędzy dwoma światami. Gracze wcielą się w dowolną postać, pojawiającą się na podzielonym ekranie w różnych momentach gry, ze światem science-fiction po jednej stronie i światem fantasy po drugiej.
Dzięki szerokiej gamie stale zmieniających się umiejętności gracze wcielą się w Mio i Zoe (nazwane na cześć dzieci Faresa, które były na widowni), gdy będą współpracować, aby odzyskać swoje twórcze dziedzictwo i odkryć moc nieoczekiwanego. przyjaźń.
„W Hazelight tworzymy gry kooperacyjne od 10 lat i z każdą grą przekraczamy oczekiwania graczy wobec przygodowych gier akcji w trybie współpracy. Jestem bardzo dumny z tego, co stworzyliśmy dzięki Split Fiction. Powiem wam, że to Was zmiażdży” – powiedział Fares, założyciel Hazelight Studios. „Ponieważ Mio i Zoe przeskakują między światami science-fiction i fantasy, jesteśmy w stanie zrobić naprawdę szalone rzeczy, jeśli chodzi o rozgrywkę i opowiadanie historii. To zdecydowanie nasza najbardziej epicka przygoda w trybie współpracy.
Fares pokazał mi grę za zamkniętymi drzwiami i zapytałem go o to. Powiedział, że zespół pracował nad grą przez 3,5 roku, zaczynając wkrótce po ukończeniu It Takes Two, gry kooperacyjnej dla dwóch graczy na podzielonym ekranie. Powiedział, że zespół oswoił się z tworzeniem tego typu gier i cieszy się, że nikt inny nie tworzy już takich tytułów.
„Spotykają nową firmę technologiczną, która może ożywić ich historie. Są pisarzami-amatorami, którzy chcą opublikować swoje opowiadania. Ale kiedy już tam dotrą, sprawy przybierają inny obrót i utkną w tej samej symulacji. I są to zupełnie obcy ludzie” – powiedział mi Fares. „Oni się nie znają. Można powiedzieć, że to taki film (historia) kumpelski. To opowieść o dwójce zupełnie obcych sobie ludzi, którzy trafiają do tej samej symulacji. Rzecz w tym, że jeden z nich pisze science-fiction, drugi zaś fantasy. Będziesz więc przeskakiwał między poziomem fantasy a poziomem science-fiction i zagrasz w ich własne historie napisane.
W Split Fiction gracze odkryją różnorodne mechaniki i umiejętności science-fiction i fantasy. unikaj słońca
Wpadnie w supernową, wyzwie małpę na taneczną bitwę, wypróbuje kilka fajnych trików na deskorolce i walcz
Zły kotek, który jeździ wszystkim, od motocykli grawitacyjnych po rekiny piaskowe. Ze światami, które są zupełnie inne
Zaskakujące wyzwania czekają na graczy na każdym kroku.
Mio i Zoe to przeciwstawne sobie pisarze, jeden science fiction, drugi fantasy, którzy utknęli w swojej pułapce
Mają własne historie po podłączeniu do maszyny zaprojektowanej w celu kradzieży ich kreatywnych pomysłów. odskocz i
Pomiędzy światami muszą współpracować i opanować różne zdolności, aby się uwolnić, zachowując jednocześnie nienaruszone wspomnienia. Wędrują tam i z powrotem między swoimi światami, ponieważ coś jest nie tak z symulacją wydawcy. Duża część dynamiki między Mio i Zoe jest napięta, podobnie jak walka między postaciami męża i żony w It Takes Two.
„Przyjaźń i wspaniałe wspomnienia powstają dzięki wspólnej grze w niesamowite gry w trybie współpracy – i nikomu innemu
To lepsze niż Hazelight” – stwierdził w oświadczeniu Jeff Gammon, dyrektor generalny EA Partners. „Jesteśmy podekscytowani możliwością kontynuowania naszej długoterminowej współpracy z Josephem i jego utalentowanym zespołem, aby ożywić kolejną innowacyjną przygodę opartą na współpracy; Takie, które nieustannie przesuwa granice i na nowo definiuje to, czego gracze mogą wspólnie doświadczać na ekranie i poza nim.
Główną funkcją Hazelight Studios jest Friends Pass, która umożliwia właścicielowi gry zaproszenie gracza
Free-to-play Friends powraca i jest jeszcze bardziej rozszerzony dzięki opcjom gry międzyplatformowej na PlayStation,
Xbox i PC przez Steam.
Split Fiction ukaże się 6 marca 2025 roku na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC za pośrednictwem Steam, Epic
Sklep z grami i aplikacja EA za 49,99 USD.
Twórca Gry Roku 2021, It Takes Two, Hazelight to wielokrotnie nagradzana niezależna gra
Studio tworzące gry ma swoją siedzibę w Sztokholmie w Szwecji. Założona w 2014 roku przez reżysera filmowego Faresa
i twórca docenionej przez krytyków gry Brothers: A Tale of Two Sons. Firma Hazelight jest zobowiązana
Przesuwanie kreatywnych granic tego, co jest możliwe w grach. W 2018 roku Hazelight wydało album A Way Out
Pierwsza w historii trzecioosobowa przygodowa gra akcji przeznaczona wyłącznie do współpracy w ramach programu EA Originals.
Mój wywiad z Faresem
Zapytany, dlaczego ponownie nawiązał współpracę z EA Originals, Fares odpowiedział, że jak dotąd układa się to bardzo dobrze, ze względu na szeroki zasięg EA.
„Jeśli coś nie jest zepsute, nie naprawiaj tego” – powiedział.
Na tutorialach mogłem uczyć się szybciej. W wersji demonstracyjnej gry zauważyłem, że większość elementów interaktywnych była oznaczona kolorami. Jeśli była fioletowa litera RB, była to litera dla Mio, więc musiałem uderzyć prawym zderzakiem kontrolera, aby użyć haka do szybszego latania w kosmosie. Jeśli był zielony, zadaniem drugiego gracza, Pharesa, było użycie kontrolera do nakłonienia Zoe do wykonania jakiejś czynności. Możesz biegać po ścianach jak w Titanfall, możesz skakać po szynach i ślizgać się jak w It Takes Two.
Wyjątkowa była wydajność przy 60 klatkach na sekundę. Mimo, że gra jest na podzielonym ekranie, nie była powolna. W grach na podzielonym ekranie renderowanie może być niestabilne, ponieważ trzeba renderować dwie oddzielne sceny w tym samym czasie. Ale w tym przypadku gra toczyła się szybko – a to ważne, bo to gra akcji. Aby uniknąć katastrofy, robisz takie rzeczy, jak mieszanie przycisków lub przełączanie utworów.
Phares powiedział, że zespół nabrał biegłości w tworzeniu gier w trybie współpracy i na podzielonym ekranie oraz był w stanie podjąć się trudniejszego zadania, jakim było utrzymanie wysokiej wydajności pomimo tego, jak wszystko wyglądało dobrze. A dla mnie grafika była dość spektakularna, bo oba światy są piękne.
To też urocze. Jest kilka zadań pobocznych i jedno, w którym pisarze zamieniają się w świnie. Człowiek porusza się do przodu dzięki sile swoich stóp. Ich zdolności są zawsze zupełnie różne, co prowadzi ich do wspólnej pracy nad rozwiązywaniem problemów na świecie, nawet jeśli irytują się nawzajem. W jednej części Zoe musiała odwrócić uwagę robaków piaskowych, które chciały zjeść każdego w piasku, podczas gdy Mio musiała szybko biegać po kawałku piasku. Zamieniłem się w wielkiego goryla dla świata science-fiction, a w niektórych momentach w dużą rybę, aby przejść dalej przez scenariusz. Kiedy przełączasz się między światami, Twoje ubrania zmieniają się w zależności od tematu.
Jeden z autorów ma „niedokończony” poziom, który okazuje się być miejscem, w którym można surfować po piasku niczym w starych grach snowboardowych SSX. Przez cały czas, gdy grałem w demo po raz pierwszy, w dużej mierze byłem w stanie dotrzymać kroku Pharesowi, który grał w tę grę wiele razy. Świadczy to o spontaniczności rozgrywki.
Hazelight udało się zgromadzić zaledwie 60 osób w „It Takes Two” do prawie 80 osób w „Split Fiction”.
Zapytany, jak zespół Pharesa wpadł na tak ekscentryczne pomysły na grę, odpowiedział: „W Hazelight robimy gówno bez psucia się”.
Gra zajmie około 15 godzin i jest zbudowana na silniku Unreal Engine 5.
Jeśli chodzi o tworzenie innych rodzajów gier, Fares powiedział, że nie pociągają go żadne z modnych trendów w grach, takich jak blockchain, metaverse, sztuczna inteligencja i usługi na żywo.
„Idź do diabła. To nie moja sprawa. Absolutnie nie” – stwierdził.
Source link