Symulator rolnictwa mobilnego Goodwill świętuje trzeci rok współpracy ze Światową Organizacją Zdrowia (WHO) i w ramach tej współpracy wprowadziła nowe zasoby i porady kliniczne dotyczące zdrowia psychicznego. Największym wkładem jest Sara, asystentka w grze oparta na sztucznej inteligencji, która zapewnia zasoby i informacje na temat zdrowia psychicznego w oparciu o wytyczne WHO.

Według Goodwill gracze mogą przystąpić do interaktywnych testów zintegrowanych z rozgrywką. Sara oceni informacje dostarczone przez graczy i w odpowiedzi udzieli porad oraz wskazówek dotyczących zdrowia psychicznego. Sara jest jedną z kilku asystentek w grze, które udzielają wszystkim graczom porad zdrowotnych. Twórcy zgłaszają 2500 codziennych interakcji z asystentami medycznymi.

W wywiadzie dla GamesBeat rzecznik Goodwill powiedział: „Osadzanie porad w grze czyni ją bardziej przystępną i interaktywną. Gracze wchodzą w interakcję z Sarą poprzez serię pytań, na podstawie których udziela ona rekomendacji. Takie podejście pozwala graczom otrzymywać cenne informacje w bardziej nieformalnej i angażującej formie, promując lepsze zrozumienie i zastosowanie porad w prawdziwym życiu.

„Z zadowoleniem przyjmujemy wysiłki firm zajmujących się grami wideo, takich jak Goodwill, mające na celu zachęcenie ich dużych społeczności internetowych do podjęcia niezbędnych kroków w celu poprawy zdrowia i dobrego samopoczucia” – powiedział w oświadczeniu Andy Pattison, kierownik zespołu WHO ds. kanałów cyfrowych. Musimy w dalszym ciągu dostarczać oparte na nauce, wiarygodne informacje na temat zdrowia ludziom tam, gdzie się znajdują, w zasięgu ich rąk”.


Source link