Electronic Arts, Comcast i Peacock ogłaszają nowe partnerstwo z okazji premiery EA Sports FC 25 i pierwszej rocznicy EA Sports FC Mobile.
Dzięki tej współpracy gracze EA Sports FC, EA Sports FC i EA Sports FC Mobile mogą przebywać w tym samym regionie.
Warto zauważyć, że partnerstwo z EA Sports FC oznacza pierwszą integrację Peacocka z grami w sektorze gier.
Sophia Smith, zawodniczka reprezentacji USA w piłce nożnej kobiet i partnerka Comcast podczas Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w 2024 r., wyjaśniła projekt zestawu Xfinity zaprezentowanego na EA Sports FC 25.
„Po emocjach związanych z Letnimi Igrzyskami Olimpijskimi jestem podekscytowany możliwością współpracy z Xfinity nad udostępnieniem fanom FC 25 nowego zestawu inspirowanego moimi ruchami na boisku i poza nim” – powiedział Smith w oświadczeniu. „Xfinity zapewnia złote medale w grach i nie mogę się doczekać, aż fani FC zagrają”.
Oprócz współpracy w grze, Comcast jest wyłącznym partnerem dzisiejszego wieczornego wydarzenia EA Sports FC New York Clubhouse, podczas którego gracze będą mogli skorzystać ze stanowisk do transmisji strumieniowej marki Xfinity.
Wydarzenie odbywa się z okazji jutrzejszej globalnej premiery EA Sports FC 25, która zapoczątkuje nowy rozdział w światowej grze dla fanów, a także z okazji zaangażowania Xfinity Internet w zapewnianie najwyższej jakości wrażeń w grach z szybkością i niezawodnością.
„Jako największy dostawca Internetu w kraju, naszym celem jest dostarczanie graczom gigaszybkiej sieci Wi-Fi i połączeń o bardzo niskim opóźnieniu” – powiedział w oświadczeniu Mark Cruz, starszy dyrektor ds. partnerstw marek Xfinity. „Jesteśmy podekscytowani współpracą z EA i Sophią Smith, aby zapewnić fanom FC 25 to, co kochają, dzięki wyjątkowym, połączonym rozwiązaniom”.
„Wraz z premierą EA Sports FC 25 z radością witamy zarówno Xfinity, jak i Peacock jako partnerów EA Sports FC” – powiedział w oświadczeniu Charlie Villiers, starszy dyrektor ds. marketingu franczyzowego w EA Sports FC. „Wraz z wprowadzeniem konfigurowalnych treści zarówno dla Xfinity, jak i Peacock na FC 25, zwłaszcza w przypadku sportowca takiego jak Sophia Smith, poszerzamy opcje dostępne zarówno dla naszych graczy, jak i naszych partnerów za pośrednictwem naszych platform. Rozpoznawanie w autentyczny sposób”.
Dodatkowa integracja z grą FC 25 spowoduje wyświetlenie tablic reklamowych LED zarówno dla Xfinity, jak i Peacock w Ultimate Team, co zapewni wszechstronne wrażenia z dnia meczowego w EA Sports FC 25.
„Sporty na żywo są sercem marki Peacock” – powiedział w oświadczeniu Zaid Al-Asadi, wiceprezes ds. kreacji i marketingu marki w firmie Peacock. „Dlatego jesteśmy podekscytowani faktem, że Peacock po raz pierwszy zintegrował się z grą w regionie jako ekskluzywna usługa przesyłania strumieniowego dostępna w EA Sports FC. Cieszymy się, że możemy nawiązać kontakt z zapalonymi fanami sportu i przypomnieć im, że Peacock to prawdziwe miejsce, w którym można uprawiać sport na żywo.
EA Sports FC 25 ukaże się na całym świecie 27 września na PlayStation 5, Xbox Series X|S, PC, PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch. EA Sports FC Mobile jest dostępne w App Store i Google Play.
Source link