Pracownia OgniskaNiezależny twórca gier wideo, założony przez Roba Pardo i innych weteranów gier w 2016 roku, wreszcie wychodzi z trybu stealth i przedstawia swój pierwszy projekt. archerona,
Założony przez weteranów branży odpowiedzialnych za kultowe marki Blizzard Entertainment, w tym Diablo, Overwatch, Starcraft i World of Warcraft, zespół Bonfire przeszkolił specjalistyczną wiedzę i projektował te tytuły, aby stworzyć nową, innowacyjną grę typu gracz kontra gracz (PvP). Rob Pardo, dyrektor generalny Bonfire Studios z siedzibą w Irvine w Kalifornii, powiedział w ekskluzywnym wywiadzie dla GamesBeat.
Prywatne testy gry Archheron już trwają, a w nadchodzących miesiącach zostaną rozszerzone o zaproszenia cykliczne. Graczy lubiących szybką walkę gracz kontra gracz (PVP) zachęcamy do zarejestrowania się już teraz, aby jako pierwsi zagrać w Archeron i pomóc w kształtowaniu kolejnych etapów jego rozwoju.
Zapytałem Pardo, czy zespół spędził dotychczas osiem lat na tworzeniu gry, ale on odpowiedział, że zbudowanie studia i zbudowanie prototypu, aby dobrze się bawić, zajęło około 1,5 roku. Prawdziwe prace nad Archeronem rozpoczęły się dopiero w 2018 roku i nawet wtedy trwały ciągłe testy rozgrywki, aby wszystko było dobrze. Prace nad tą grą trwały prawie sześć lat.
„Rzucano nas w kręte piłki” – powiedział Pardo. „Nie spodziewaliśmy się, że gdy wybuchnie globalna pandemia, będziemy w środku wzrostu”.
Przykładem może być to, że zespół musiał spędzić około dziewięciu miesięcy na budowaniu architektury zaplecza do obsługi sieci, aby dostosować się do rodzaju walki, jaką chciał toczyć.
Nie jesteśmy jeszcze pewni, co to oznacza, ponieważ Bonfire powoli ujawnia grę.
Firma od lat gra i iteruje w Arkheron za kulisami, a w 2024 r. uruchomiła prywatne sesje testowe z małą społecznością. Chociaż gracze znajdą w Arkheronie znane pomysły i koncepcje, nie chodzi tu o łączenie gatunków – chodzi o stworzenie czegoś zupełnie nowego; Dynamiczna, szybka rozgrywka PvP osadzona w mrocznym i pełnym złych przeczuć świecie. Pardo powiedział, że w grę toczy się widok z góry na dół, w przeciwieństwie do gier pierwszoosobowych lub trzecioosobowych.
Gra nie ma głębokiej narracji, dlatego nie różni się od gier takich jak League of Legends i Overwatch. Ale ma swój własny świat i własną historię, dzięki czemu jest lepszą grą PvP. Ta gra będzie także grą świadczoną na żywo.
Zespół Bonfire codziennie testuje grę i uznaje, że ten aspekt procesu tworzenia gry pomógł im stworzyć zabawną i niepowtarzalną grę, która według nich spodoba się graczom. Jest zbudowana na silniku gry Unity, z modyfikacjami wykonanymi samodzielnie przez Bonfire.
„W sercu naszej filozofii rozwoju leży prosta prawda” – powiedział Pardo. „Jeśli my nie kochamy naszej gry, nasi gracze też nie będą. Wierzymy, że najlepsze gry rodzą się z prawdziwej miłości do grania w nie, dlatego też włożyliśmy lata pasji w rozwój Arkherona, stale go udoskonalając i udoskonalając, aby zaoferować coś naprawdę wyjątkowego i ekscytującego.
Dodał: „Od lat gramy w tę grę codziennie jako zespół i choć nie wymyśliliśmy jeszcze, jak ją opisać, często mówimy: «trzeba w nią zagrać, żeby ją zdobyć». Nie możemy się doczekać wkrótce zacząć dzielić się zabawą, jaką znaleźliśmy w Arkheron z szerszą społecznością i mamy nadzieję, że gracze pokochają ją tak samo jak my.
Filozofia projektowania Bonfire skupia się na zabawnej i intensywnie satysfakcjonującej rozgrywce, światach fantasy, które inspirują do wyrażania siebie, przyjaznych, długotrwałych społecznościach oraz doświadczeniach, które stają się znaczącą częścią życia graczy.
Gracze, którzy zarejestrują się za pośrednictwem strony internetowej, będą mieli szansę zostać zaproszeni prywatny testAle najłatwiej jest znaleźć przyjaciela, który już gra — ponieważ Archergon najlepiej gra się z przyjaciółmi, twierdzi firma. Dostęp jest obecnie ograniczony do Ameryki Północnej, ale Bonfire planuje w ciągu roku kontynuować rozszerzanie testów na inne regiony.
Pozyskano nowe fundusze
Kiedy firma rozpoczęła działalność w 2018 r., Bonfire Studios zebrało 25 milionów dolarów od Andreessena Horowitza (A16Z) i Riot Games. Powiedział, że inwestorzy wspierali go w tym procesie.
Opierając się na ujawnionych w zeszłym tygodniu informacjach o partnerstwie z Hib IM w celu wydawania Archerona w Korei i Japonii, Bonfire pozyskał także nowe inwestycje, między innymi od A16z, Founders Fund i Altos Ventures, które będą napędzać dalszy rozwój Archeron Will dają ponieważ zespół to przygotowuje. Do globalnej premiery.
Pardo powiedział, że jego zdaniem firma ma teraz wszystko, czego potrzebuje, aby uruchomić grę. Nie ujawnił jednak całkowitej kwoty ostatniej rundy finansowania.
W miarę jak Bonfire kontynuuje prace nad Archeronem, studio rozwija się, udostępniając otwarte stanowiska w swoich zespołach inżynierskich, artystycznych, dźwiękowych i wydawniczych. Zainteresowani kandydaci mogą uzyskać więcej szczegółów i złożyć wniosek na stronie internetowej Bonfire.
Opis gry?
Akcja Archheron rozgrywa się w mrocznym świecie fantasy, którego styl graficzny lubi nazywać zespół „niezwykle piękny”. Powiedział jednak, że nadal różni się to od gatunku gier typu Souls-like czy Diablo.
Jeśli chodzi o styl graficzny i rozgrywkę, Pardo powiedział: „W przypadku inwestorów, wydawców lub potencjalnych graczy nie znaleźliśmy odpowiedniego sposobu, aby to opisać, który naprawdę oddawałby właściwy obraz gry. To jeden z powodów, dla których testujemy prywatnie .”
Powiedział: „Jedynym sposobem, aby naprawdę poznać i zrozumieć grę, jest w nią zagrać”.
Jest to jednak gra polegająca na rywalizacji zespołowej dla wielu graczy i charakteryzuje się tym, co Pardo nazwał „innowacyjnym i innym stylem walki”. „To nie jest strzelanie czy inne gatunki” – powiedział. A to jeden z tych, które trzeba zobaczyć, żeby zrozumieć.
„To wspaniałe miejsce, w którym znajduje się wiele znanych koncepcji z innych gatunków, ale rdzeń gry jest naprawdę wyjątkowy, a walka jest naprawdę wyjątkowa. Właściwie dobre wyjaśnienie tego ludziom stwarza dla nas wiele wyzwań. Ponieważ ludzie zawsze odnoszą błędne wrażenie. Dostają zły obraz gry” – powiedział Pardo.
Zapytany o rozgrywkę, Pardo odpowiedział, że na razie jej nie zdradza. Zespół ujawnia jedynie informacje wysokiego szczebla, ale Pardo powiedział, że jeśli znasz jego historię, będzie miał te same zasady projektowania i filozofie, które są znane.
„To bardzo szybka gra, nie jest to gra turowa czy coś w tym rodzaju. Ma swój własny, unikalny styl walki. To naprawdę nie jest strzelanka. To nie jest gra typu „wskaż i kliknij” jak Diablo” – powiedział. „Mamy nadzieję, że od początku udało nam się w nią grać na kontrolerze. Zatem naprawdę bardzo dobrze nadaje się do gry na kontrolerze. Nie możemy się doczekać, aby wprowadzić ją na rynek PC.” W planach jest także wydanie na konsole obecnej generacji.
Zapytany o plan działania Pardo powiedział, że firma przeprowadziła wiele testów wśród przyjaciół i rodziny. Teraz stanie się to z prawdziwymi graczami, którzy nie mają nic wspólnego z firmą. Proces ten prawdopodobnie rozpocznie się mniej więcej za miesiąc.
„Wtedy od tego momentu będziemy naprawdę nadal rozwijać grę w oparciu o to, czego nauczyliśmy się z naszych testów gry” – powiedział Pardo.
zrób grę
Bonfire Studios liczy obecnie 70 osób. Produkcja rozpoczęła się około rok temu, a dział artystyczny powiększył się do 40 osób.
Jeśli chodzi o cały proces, Pardo powiedział, że zespół starał się, aby każda osoba w firmie czuła się komfortowo podczas prezentacji gier, od inżynierów, przez biznesmenów, po projektantów gier. Następnie zespół musiał nadać temu podejściu większą strukturę, ograniczając talię gry do może pięciu slajdów. Efektem były dziesiątki rzutów, a zespół musiał zdecydować, kogo ścigać.
Rozpoczęto prototypowanie siedmiu różnych pomysłów i „wyhodowano nasiona w rośliny” – powiedział Pardo.
Zespół stworzył „moodboardy” i pracował nad każdym pomysłem przez kilka tygodni. Potem zdecydowali, który z nich zrobić.
„Szczerze mówiąc, nigdy nie planowałem spędzić więcej niż pięciu lat na tworzeniu gry, ale ponieważ styl tworzenia, którego zawsze używałem i którego używamy w Bonfire, zawsze był bardzo iteracyjny, to nie jest prosta linia” – powiedział Przydają się szczęśliwe przypadki i musisz zacząć grę od wewnątrz Rozwijaj się na zewnątrz, a kiedy naprawdę zaczniemy się dobrze bawić, zaczniesz nabierać większego rozpędu.
W tym sensie proces tworzenia gry był bardzo podobny do tego w Blizzardzie. Powiedział, że w każdym meczu można się wiele nauczyć, popełniać błędy i zdobywać wiedzę, która popycha Cię do przodu. Gdy Blizzard zakończy grę, przeprowadzi sekcję zwłok. Powiedział jednak, że następnym razem w procesie twórczym pojawią się inne wyzwania. Technologia się zmieni, styl graficzny może wymagać ponownego uruchomienia.
„Nauczyłem się przede wszystkim, że w miarę upływu czasu buduję silne przekonania na temat gry” – powiedział.
Source link