Według. Usługa gier w chmurze Xbox nie działa od czwartku Oficjalne konto pomocy technicznej Xbox na TwitterzeWygląda na to, że usługa umożliwiająca granie w gry Xbox na telefonach, tabletach i innych urządzeniach powoli wraca. Ale nadal nie jest to 100%.
konto pomocy technicznej Xbox Tweetowano W czwartek dowiedziała się o trudnościach, jakie napotyka przy uruchomieniu gry w chmurze. Ale strona stanu konsoli XboxOkazuje się, że problem zaczął się o 13:42 ET / 22:42 PT i nadal nad nim pracujemy, a uchwała stwierdza, że jest „oczekująca”. konto pomocy technicznej Xbox Tweetowano W piątek rano mówiono, że do osób próbujących uruchomić grę staną długie kolejki, ale nie powinno to zająć tak długo, jak pokazano.
„Użytkownicy mogą błędnie widzieć duże opóźnienia podczas próby uruchomienia gry w chmurze” – podano na koncie. „Nasze zespoły oczekują, że użytkownicy będą mogli łączyć się szybciej, niż podano w podanych godzinach”.
Podczas uruchamiania gry – na przykład Call of Duty: Black Ops 6 – pojawia się strona kolejki. W jednym przypadku czas oczekiwania przekraczał 3 godziny. W normalne dni kolejki nie ma prawie wcale. Kiedy już się pojawi, trwa zwykle kilka minut.
Przeczytaj więcej: Jak korzystać z żetonów podwójnych PD w Black Ops 6 i Warzone
wątek r/xcloudSubreddit poświęcony Xbox Cloud Gaming pokazał, że ludzie nie mogli grać w gry w tej usłudze, czy to na urządzeniach z Androidem, iOS, Windows, Mac i innych. Problem wydaje się również mieć charakter globalny – mieszkańcy Niemiec, Kostaryki i Brazylii twierdzą, że nie mogą korzystać z usługi.
Granie w chmurze Xbox jest objęte subskrypcją Xbox Game Pass Ultimate. Nie jest jasne, czy napływ nowych posiadaczy Xboksów ze Świąt może spowodować jakieś problemy. Dziesięć lat temu usługi Xbox Live i PlayStation Network zostały wyłączone na Boże Narodzenie, ale obwiniano o tym cyberatak przeprowadzony przez grupę hakerów.