Aamira Satvata Dzisiaj otrzymali pierwszą nagrodę Game Changers Award od The Game Awards za swoją pracę w znajdowaniu pracy dla osób z branży gier za pośrednictwem zasobów Game Jobs.

Jest to dobrze rozpoznane w czasach, gdy potrzebna jest przejrzystość i wsparcie emocjonalne, aby pomóc osobom dotkniętym bezprecedensową utratą pracy w branży gier. Nikt nie zrobił więcej niż Sattva, aby pomóc ludziom skutecznie znaleźć pracę. Wspaniale było zobaczyć, jak docenił go Geoff Keighley, twórca nagrody The Game Awards, którą ogląda ponad 100 milionów graczy. Saatvaat to pierwsza osoba, która zmieniła zasady gry w ramach Game Awards.

Kiedy w sierpniu 2023 r. po raz pierwszy przeprowadziłem wywiad z Satvatem, pomógł on ponad 450 osobom znaleźć pracę za pośrednictwem serwisu i zasobów na LinkedIn, w ramach których można było samodzielnie zamieszczać oferty pracy. Teraz, gdy w ciągu ostatnich 2,5 roku w branży gier zwolniono 34 000 osób, Saatvat pomógł prawie 3000 osób znaleźć pracę. Najlepszym wykorzystaniem tych, które już są w grach, jest droga do zrównoważonego rozwoju w grach.

„Nie można tworzyć świetnych gier bez wspaniałych ludzi” – powiedział Satvat odbierając nagrodę. Twórcom gier powiedział: „Widzę cię”.

Większość zamieszania rozpoczęła się w listopadzie 2022 r., kiedy Meta i inne duże firmy zwolniły tysiące ludzi. Ponieważ Satvat opłakiwał tych, do których tuż przed świętami docierały złe wieści, większość czasu poza pracą spędzał na tworzeniu automatycznych arkuszy kalkulacyjnych i zbieraniu danych, aby coś zrobić dla tych osób.

Amir Satwat odbiera nagrodę Game Changers Awards podczas gali The Game Awards 2024.

„Czułem się naprawdę źle, ponieważ wydarzyło się to przed Świętem Dziękczynienia i zanim nadeszły naprawdę masowe zwolnienia” – powiedział Sawtav w naszym pierwszym wywiadzie. „Siedzieliśmy do kolacji z okazji Święta Dziękczynienia. I zacząłem słyszeć o zwolnieniach znajomych. Powiedziałem, że jest to nie do przyjęcia dla mojej żony. I to była w pewnym sensie geneza.

Dodał: „Patrząc na liczby, czasami kusi nas, aby zapomnieć, że to prawdziwi ludzie. I w końcu, gdy liczby staną się większe, nie będzie można przestać zwracać na nie uwagi. Moi przyjaciele chcieli czegoś, co ułatwiłoby przeglądanie ofert pracy. Pomyślałem: „Jestem całkiem dobry w makrach w Excelu i skrobaniu stron internetowych”. „Mogę napisać coś, co to zrobi”.

Teraz Satwat zebrał mnóstwo danych na temat branży gier, zebranych od osób, które podzieliły się z nim swoimi wysiłkami w poszukiwaniu pracy. Sam zaczął grać w gry pod koniec trzydziestki i już wtedy posiadał prawdziwe umiejętności posługiwania się danymi. Założyli swoją społeczność z jednym zasobem.

tysiące ofert pracy w grach

Ameer Satwat to zorganizowany gracz. Pomogło im to w opublikowaniu ofert pracy.
Ameer Satwat to zorganizowany gracz. Pomogło im to w tworzeniu ofert pracy w grach.

Saatvat stworzył listy, które były automatycznie aktualizowane o najnowsze oferty pracy w tysiącach firm zajmujących się grami na całym świecie. „zeskrobał” oferty pracy, umieścił je w łatwym w użyciu Arkuszu Google i opublikował na swojej stronie LinkedIn. Wkrótce miał setki ofert pracy i zmieniał oferty sprzed miesiąca. Saatva jest w stanie uzyskać dane na temat dyskryminacji ze względu na wiek w grach, czasu potrzebnego ludziom na znalezienie pracy w grach, a nawet przewidzieć, kiedy rynek pracy może się zmienić.

Jeśli się nad tym zastanowisz, zauważysz, że nikt tego nie robi poza profesjonalnymi rekruterami, którzy w dobrych czasach dobrze płacą, obsadzając wiele stanowisk w szybko rozwijających się firmach. W okresie dekoniunktury gospodarczej nikt nie robi tego z dobroci serca i za darmo. Ta praca uczyniła Satawata swego rodzaju gwiazdą na LinkedIn i dała mu zaszczyt bycia „najważniejszym głosem” za jego wkład w dziedzinę gier wideo. Liczba jego obserwujących i przyjaciół wzrosła z około 4000 do ponad 100 000.

Myślał, że może agregować oferty pracy dla ludzi, dzięki czemu łatwiej będzie znaleźć pracę. Okazuje się, że to zadziałało.

„Często myślałem, że wiele rzeczy, które mogą mieć największą moc, to proste rzeczy” – powiedział. „Ludzie przesadzają z inżynierią. Widziałem, że istnieje wiele witryn pomagających ludziom, ale Ty prawdopodobnie logujesz się na 100 osób. Albo trzeba wejść na jakiś portal i przejrzeć bazę danych. Jestem pewien, że mógłbym dorzucić coś takiego jak Arkusze Google i ułatwić to. Ludzie będą z tego korzystać. Wreszcie stało się to prawdą.

„To dla mnie szczyt” – pochwalił się w poście. Moją życiową aspiracją było zostać zaufanym członkiem społeczności gier wideo, być głosem, który rezonuje z ludźmi i zdobywa ich czas i szacunek.

włamywanie się do gier

Amir Satwat wykorzystał umiejętności, które pomogły mu w karierze, aby znaleźć nową pracę w branży gier.

To wykorzystywało jego umiejętności, ale całkowicie wykraczało poza jego zakres pracy. Pracował w dziale startupów w Amazon, pomagając firmom korzystającym z Amazon Web Services w centrum sprzedaży w chmurze. Przebywał tam przez cztery lata, pracował także w dziale sportowym. W Tencent zaczyna od zera, wykorzystując zdobyte szkolenia z zakresu rozwoju biznesu i strategii.

Uzyskał tytuł MBA oraz stopnie naukowe w zakresie polityki i inżynierii na studiach wyższych. Pracował jako analityk bankowości inwestycyjnej w Goldman Sachs. Zanim zajął się sportem, miał około 30 lat. Nowe hobby skłoniło go do zastanowienia się nad celami zawodowymi i postanowił wrócić do sportu.

Jeśli chodzi o Podręcznik zadań związanych z grą, dodano do niego nowe części, takie jak zachęcanie ludzi do zapisywania się, aby zostać mentorami i przeprowadzanie 30-minutowych rozmów z osobami proszącymi o pomoc. Rekruterzy i menedżerowie ds. rekrutacji aktywnie kontaktują się z firmą Satvat w celu wystawienia ofert pracy. Dodali także zróżnicowaną sieć osób, które chętnie czytają CV i pomagają ludziom je ulepszać.


Source link