Początkowo główna obsada „Teorii wielkiego podrywu” składała się tylko z pięciu postaci i aktorów: Jim Parsons jako Sheldon Cooper, Johnny Galecki jako Leonard Hofstadter, Simon Helberg jako Howard Wolowitz, Raj Koothrappali jako Kunal Nayyar i Penny Kaley Cuoco ( która nie otrzymuje nazwiska przed ślubem). W sezonie 3 do walki dołączyły dwie nowe postacie i członkowie obsady – Mayim Bialik jako Amy Farrah Fowler i Melissa Rauch jako Bernadette Rostenkowski – i według Helberga stworzyli serial nadmiar lepsza.

w wywiadzie z USA dzisiaj W 2013 roku Helberg rozmawiał z Whitney Matheson, która wyjaśniła, że ​​jedną z największych zalet „Teorii wielkiego podrywu” jest to, jak bohaterowie rozwijają się i pogłębiają z sezonu na sezon. Zapytany, dlaczego serial rok po roku osiąga tak dobre wyniki, Helberg pochwalił scenarzystów serialu… i dwóch najnowszych członków obsady.

„Tak, myślę, że to połączenie scenariusza, który jest bardzo gustowny i mądry, oraz aktorów” – powiedział wówczas Helberg. „Mayim (Bialik) i Melissa (Rauch) dołączyli w połowie, (stworzyli) jakby płynne wejście, a mimo to dodali do serialu niesamowitą liczbę warstw i dynamiki. Bardzo trudne do wykonania. Jest praca, w której nagle serial się zaczyna jest coraz lepiej i można wejść głębiej i pobawić się relacjami, a tego rodzaju sukces jest naprawdę świadectwem dla scenarzystów, a zwłaszcza Melissy i Mayima”.

Zarówno Simon Helberg, jak i Jim Parsons uwielbiali pracować ze swoimi nowymi odpowiednikami przy Teorii wielkiego podrywu

W książce Jessiki Radloff z 2022 r „Teoria wielkiego podrywu: ostateczna historia epickiej serii hitów” Co odzwierciedlało powstanie „Teorii wielkiego podrywu” i cały jego 12-sezonowy cykl, zarówno Simon Helberg, jak i Jim Parsons w dalszym ciągu chwalili Melissę Rauch i Mayima Bialika. (Bohaterowie grani przez Bialika i Parsonsa, Amy i Sheldon, pobrali się, podobnie jak postacie Helberga i Raucha, Howard i Bernadette, co oznacza, że ​​od pewnego momentu prawie zawsze pracowali razem).

„To naprawdę najmilszy i najłagodniejszy facet” – Helberg powiedział Radloffowi o Rauchu. „Nie wiem, jak powiedzieć ten frazes, ale naprawdę chcę to powiedzieć. Być może przez lata wykorzystywałem ją jako prowizoryczną terapeutkę, ponieważ jej oczy były po prostu zakryte. Więc puściłeś go całkowicie. Pamiętam pierwszy odcinek bardzo – scena w restauracji, gdzie odbyła się randka (…) To było jak posiadanie najlepszego partnera, naprawdę jesteś tak dobry, jak twój partner. Szczęśliwy, że mogę pracować nad serialem, pracując z nim od tamtej pory . Zrobił.”

Jeśli chodzi o Parsonsa, martwił się, że Amy, która pierwotnie miała być „żeńską wersją Sheldona”, może nie przetrwać długo… więc zdecydował, że będzie walczył, aby mieć pewność, że Amy będzie postacią, w której będzie mogła ewoluować formę i pozostać w programie. , Parsons wspomina: „W pewnym momencie poczułem, że jeśli chodzi o współpracę z Mayim, jeśli z jakiegoś powodu zabierzemy ją z tego serialu jako postać, pójdę i porozmawiam z Willem (pisarzami)”. , „Powiedziałem to wiele lat temu, ale teraz wierzę w to jeszcze bardziej, że jedną z najmądrzejszych rzeczy, jaką kiedykolwiek zrobiła sala scenarzystów, było przedstawienie Bernadette i Amy w momencie, gdy interesy A sedno tej historii jest takie, że nie jeszcze ich nie potrzebowali. Scenarzyści nie pozwolili, aby studnia wyschła, zanim powiedzieli: „O mój Boże, czy powinniśmy adoptować dziecko?”. Wiesz, co mam na myśli? Zebrali tych chłopaków, żeby zobaczyć, co i jak to zadziała, i pomyślałem, że to geniusz.

Amy i Bernadette dodały do ​​„Teorii wielkiego podrywu” bardzo potrzebnej kobiecej energii – podobnie jak niektórzy nowi autorzy

Posiadanie Penny jako jedynej głównej bohaterki kobiecej w „Teorii wielkiego podrywu” okazało się nieco rozczarowujące w pierwszych kilku sezonach serialu, więc wprowadzenie jej do serialu dodało jej tej kobiecej energii, której desperacko potrzebował… i Radloff Według dało to pisarkom, takim jak Tara Hernandez i Maria Ferrari, większą swobodę w przedstawianiu i pisaniu opowiadań dla Amy, Penny i Bernadette (które stały się bliskimi przyjaciółkami w serialu). Jak wspomina w książce Hernandez, przedstawiła historię o Penny i Bernadette, która wykluczyła Amy z poszukiwania sukienek dla druhen, a producent wykonawczy Steve Molaro sprawił, że film stał się bardziej kobiecy. „Bycie mniejszością płciową na stanowisku w i tak już złożonej pracy jest zawsze wyjątkowo skomplikowane, ale to, co doceniłem na początku, zwłaszcza pod przywództwem Steve’a Molaro, to to, że nigdy nie pozwalają nam wpaść w te pułapki. Nie wrobione, można tylko powiedzieć historie kobiet. Ale wiem, że dla mnie i Marii, a także dla wszystkich scenarzystów ważne było, aby wiedzieć, czym interesują się nasze bohaterki, ale co o kobietach?

Ferrari zgodził się, mówiąc, że wprowadzenie dwóch głównych postaci kobiecych zapobiegło tokenizowaniu Penny w „Teorii wielkiego podrywu”. Ferrari powiedział: „Jeśli założenie programu na początku było takie, że ci goście chcą poznać kobiety (…), to tak naprawdę nie traktuje się kobiet jak ludzi, jakby mieli jakąś egzotyczną nagrodę”. ” Mało tego, córka Chucka Lorre’a, Nikki, reżyserka serialu, również stwierdziła, że ​​Amy i Bernadette stanowiły świetny kontrast w stosunku do Penny. „Widzenie kobiet w tych rolach – zarówno niezręcznej, bolesnej introwertyki jak Amy, albo nawet kogoś, kto jest gdzieś pomiędzy uroczą dziewczyną z sąsiedztwa a Bernadette – daje więcej szczegółów na temat postaci, które można stworzyć telewizji” – wyjaśniła Nikki Lorre. „To nie jest tylko sprawa amerykańskiego chłopca i dziewczyny z sąsiedztwa. To jest tak, że nie, nie, w tej obsadzie i tych postaciach jest tak wiele różnorodności. Każdy znalazł coś dla siebie”.

„Teoria wielkiego podrywu” jest obecnie transmitowana w serwisie Max.

Source link