Autor: Drew Dietsch | opublikowany

Juror nr 2 To ten rodzaj filmów, które znajdowały stałą widownię przed całkowitym przejęciem hitów kinowych: zwięzły, trzymający w napięciu thriller dla dorosłych, który nie jest przepełniony spektaklem i pompą. Wyreżyserowana przez kultowego Clinta Eastwooda, ta prosta, ale złożona historia przysięgłego uwikłanego w złowrogą tajemnicę utrzymuje napięcie i dramatyzm przez niecałe dwie godziny. To ten rodzaj filmu, który uważaliśmy za coś oczywistego, zanim Marvel na zawsze zmienił kina.

I jest to dość oczywiste, ponieważ Warner Bros. zdecydowało się zabić Juror nr 2 Zanim dostał jakąkolwiek realną szansę w kasie.

Winne jest Warner Bros

Nicholas Hoult Juror nr 2

Pierwotnie, Juror nr 2 Chciałem przejść bezpośrednio do serwisu streamingowego Warner Bros. Max. Fani filmu natychmiast byli zdezorientowani, że film nie doczeka się szerokiej dystrybucji kinowej. Ma niezwykłą obsadę aktorską, jest spektakularną produkcją i pochodzi od reżysera z bogatą historią związaną ze studiem filmowym. Pomysł, że film nie trafi w całości do kin, był nieco dziwny.

Następnie Warner Bros. zmieniło tonację i zdecydowało się dać Juror nr 2 Niezwykle limitowany występ teatralny w Stanach Zjednoczonych. Film był wyświetlany w mniej niż pięćdziesięciu kinach w kraju, a Warner Bros. nie podało informacji o zarobkach ze sprzedaży biletów. Na szczęście film doczekał się międzynarodowej premiery kinowej, ale to za mało, aby w dzisiejszych czasach wywrzeć poważny ślad na krajobrazie kulturalnym.

Teraz, Juror nr 2 Film trafi do Max i będzie transmitowany 20 grudnia i jest oznaczony jako Max Original. Czy filmowi uda się znaleźć tam większą widownię niż w kinach? Dzięki Warner Bros. nigdy się nie dowiemy, ale możemy zgłosić coś, co wydaje się oczywiste: ludzie naprawdę kochają ten film.

Juror nr 2 stał się wielkim hitem, nie dzięki Warner Bros.

Juror nr 2 Nicholas Hoult

Juror nr 2 Wydany na platformie wypożyczalni wideo na żądanie iTunes i od razu osiągnął pierwsze miejsce. W chwili pisania tego tekstu po pięciu dniach nadal jest to film numer jeden w iTunes. Widzowie najwyraźniej byli zaciekawieni filmem i byli nim tak podekscytowani, że wydali pieniądze na jego wypożyczenie. W czasach, gdy stwierdzenie „Poczekam, aż będzie dostępny w moim serwisie streamingowym” stało się de facto stanem rzeczy wpływającym na podejście wielu konsumentów do filmów, oglądanie filmów takich jak Juror nr 2 Uzyskanie tak ogromnego odzewu ze strony osób chcących wynająć mieszkanie mówi coś wartościowego.

Widzowie zawsze przychodzą, aby obejrzeć kolejny hit kinowy, któremu towarzyszy wielomilionowa kampania marketingowa. Wszyscy są uszczęśliwieni historycznym sukcesem lalka Barbie Nie wydaje się to uwzględniać miliardowego budżetu marketingowego filmu. jak film Juror nr 2 – Z pewnością podana jest jego mikroskopijna część lalka BarbieBudżet marketingowy – udało się przebić przez szum innych treści walczących o Twoją uwagę. Ludzie chcą zobaczyć ten film.

Zatem dobra robota, Warner Bros., że po raz kolejny strzelili sobie w stopę szeroko znanym filmem dla dorosłych. podejrzewam dumping Juror nr 2 Zdziała cuda, jeśli chodzi o liczbę subskrypcji Max. Może dlatego nie dostajemy takich filmów Juror nr 2 Często mamy mniej do czynienia z publicznością, a więcej ze studiami filmowymi, nawet nie wiedząc, co robią.

Oglądać Juror nr 2To bardzo dobry film, który nie musi się męczyć, żeby znaleźć swoją publiczność.


Source link