Sezon 2 „Castlevania: Nocturne” rozpoczyna wiele interesujących wątków potencjalnego sezonu 3 i zamyka większość ważnych wątków z sezonu 1. Poza tym serial nie rozwiązał w pełni jednej ze swoich największych tajemnic, która dotyczy nowego rodzaju nocnych stworzeń stworzonych przez opata Emmanuela (Richard Dormer).

W oryginalnej serii „Castlevania” nocne stworzenia są tworzone przez złych czarowników, ludzkich czarowników, którzy używają specyficznego rodzaju ciemnej magii, aby wysyłać dusze z piekła do martwych ciał i przekształcać je w demoniczne istoty. Każdy z tych traperów rzuca swoje zaklęcia za pomocą specyficznych, unikalnych urządzeń, a tworzone przez nich potwory są wobec nich lojalne. W większości przypadków duchy, które przychodzą w nocy, nie wydają się być tymi samymi, które przychodzą do ciała za życia, ale są pewne oczywiste wyjątki od tej reguły. Jednak ogólnie rzecz biorąc, nocne stworzenia okazują się całkiem bezmyślne.

Ale wszystko się zmieniło w pierwszym sezonie kontynuacji „Castlevania: Nocturne”. Emmanuel wykorzystuje inną metodę ich tworzenia, za pośrednictwem gigantycznej maszyny o mistycznej mocy, która działa znacznie szybciej niż metody znane z oryginalnego serialu. Konsekwencje również są różne, ponieważ wiele późniejszych nocnych stworzeń zachowuje w pewnym stopniu zarówno swoje człowieczeństwo, jak i wolną wolę. Zaczyna się od Edouarda (Sidney James Harcourt), a w sezonie 2 kilka innych stworzeń nocy ukazuje tę samą dziwną ludzkość. Chociaż drugi sezon tego nie wyjaśnia, pozostawia kilka dodatkowych wskazówek, które dodają tajemnicy. Dołączmy się.

Dlaczego nocne stworzenia żyją w Castlevanii: Dlaczego nocne stworzenia zatrzymują swoje dusze?

Najprostszym wyjaśnieniem dziwnych nocnych stworzeń Emmanuela jest po prostu to, że jego alternatywna metoda Mistrza Kuźni skutkuje stworzeniem różnorodnych stworzeń. W sezonie 2 większość żołnierzy Francuskiej Armii Rewolucyjnej, których przemienia w potwory, zachowuje pewien element autonomii i powiązania ze swoimi przeszłymi wcieleniami, co pozwala Edouardowi zwrócić ich pod koniec sezonu przeciwko Erzsébet Báthory (Franca Potente). sezon pozwala. , Maszyna zamienia Droltę Tzuentes (Elarica Johnson) w hybrydę wampira i nocnej istoty po tym, jak zostaje zabita przez Alucarda, co pozwala jej wyjść na światło dzienne i znacznie zwiększa jej siłę, jak się wydaje, bez utraty jakiejkolwiek części swojej dawnej tożsamości .

W sezonie 1 widzimy, jak Emmanuel używa jakiejś enochiańskiej księgi zaklęć, aby zasilić swoją Mroczną Machinę, a po jego śmierci w sezonie 2 czuwa nad nią Olorox (Xan McClernan). Badając książkę, spotyka pewnego rodzaju mrocznego ducha, którego nazywa „Starym Kojotem” lub „Mefistofilem”. Prawdziwa tożsamość i cele tego stworzenia pozostają tajemnicą, ale jasne jest, że manipulował Emmanuelem i być może nawet powiedział mu, jak zbudować maszynę. Może to oznaczać, że Emmanuel w ogóle nie używał tradycyjnej magii Mistrza Kuźni, co może wyjaśniać rozbieżności w jego nocnych stworzeniach. A ponieważ tak naprawdę to Maszyna i jej zaklęcia stworzyły te stworzenia, a nie sam Emmanuel, oczywiste jest, że nie byliby oni tak lojalni.

Oczywiście nie znając prawdziwych intencji Starego Kojota, trudno powiedzieć coś pewnego. Przy odrobinie szczęścia otrzymamy kolejny sezon „Castlevania: Nocturne”, który umożliwi dalsze zgłębianie tajemnicy.

Wciąż wielu rzeczy nie wiemy o magii Castlevanii

Chociaż byłoby miło mieć nieco większą jasność co do działania zaklęcia Mistrza Kuźni w „Castlevanii”, tajemnica nie jest wcale dziurą fabularną. Daleka od systemów „twardej magii” stosowanych w wielu opowieściach fantasy, seria zawsze przyjęła dość otwartą interpretację swojej nadprzyrodzonej wiedzy. Annette (Thuso Mbedu) używa zupełnie innego rodzaju magii niż moce głośników Richtera (Edward Blumel) i Juste (Iain Glen), które różnią się od magii używanej przez wszystkich Kuźni. Oryginalna seria ujawniła, że ​​w uniwersum „Castlevania” istnieje wiele światów, a to oznacza praktycznie nieskończoną różnorodność czarów i czarów.

„Nocturne” robi wiele, aby rozszerzyć świat „Castlevania” na nowe obszary i mitologię, łącząc go w fascynujący sposób z bardziej tradycyjną historią wampirów z gier wideo. Przy odrobinie szczęścia Netflix uzna za stosowne przedłużyć serial na kolejny sezon, co może rzucić więcej światła na to, jak wszystkie te różne nadprzyrodzone elementy pasują do siebie.

Source link