Jak już wcześniej informowaliśmy, Meghan Markle niespodziewanie wróciła na Instagram w Nowy Rok.
Księżna Sussex opublikowała wideo, na którym widać ją podekscytowaną biegnącą po plaży i piszącą palcem na piasku „2025”.
Meghan posłała szybki uśmiech do kamery, po czym prawdopodobnie wyruszyła w stronę swojej następnej beztroskiej przygody.
To był pierwszy post Meghan w mediach społecznościowych od 2020 roku i miał wyraźnie pokazać, że żyje jak najlepiej, nie martwiąc się tym, co mają do powiedzenia hejterzy.
Ale jak zauważyli niektórzy hejterzy o sępich oczach, ten moment mógł nie być tak zabawny i spontaniczny, jak się początkowo wydawało.
Drugie podejście Meghan Markle
Meghan nie pozwoliła na komentowanie wpisu (co prawdopodobnie była słuszną decyzją), ale w innych mediach społecznościowych niezliczeni użytkownicy zwrócili uwagę na coś, co najwyraźniej zostało zrobione wiele razy.
Jak strona szósta Podobno „2025” zostało już zapisane na piasku, zanim Meghan szczęśliwie dotarła do brzegu. Liczby można zobaczyć zapisane na piasku w lewym dolnym rogu.
Oczywiście możliwe, że był to wypad grupowy i jedno z dzieci Meghan również postanowiło uczcić Nowy Rok, zostawiając tymczasowy ślad w pobliżu linii brzegowej.
Ale ta możliwość nie powstrzymuje krytyków od nazywania wideo Meghan „ssącym” i „zawstydzającym”.
Był czas, kiedy księżna Sussex prawdopodobnie zignorowałaby taką krytykę.
Ale obecnie Meghan zmaga się z kryzysem PR i prawdopodobnie wolałaby uniknąć dalszych wpadek.
Próba rebrandingu Meghan
W 2024 roku Meghan i Harry rozpoczęli „izolację zawodową”, uczestnicząc samotnie w znacznie większej liczbie wydarzeń publicznych niż w poprzednich latach.
Decyzja o zmianie kursu mogła wynikać z serii nieudanych projektów i ankiet pokazujących, że popularność pary gwałtownie spada.
Jest zbyt wcześnie, aby powiedzieć, czy to posunięcie zakończyło się sukcesem, czy nie. Teraz, gdy wkraczamy w rok 2025, Meghan staje w obliczu wielu innych przeszkód związanych z PR, w tym długo oczekiwanej premiery jej lifestylowej marki American Riviera Orchard.
Według królewskiego eksperta Richarda FitzWilliamsa powrót księżnej na Instagram jest częścią celowego działania mającego na celu promocję jej marki.
„Intencją Meghan w tym filmie było sprawianie wrażenia zrelaksowanej, pewnej siebie, a przede wszystkim symbolizowania wolności, którą, jak twierdzi, odnalazła. W tej chwili zainteresowanie marką Sussex pozostaje duże” – powiedział niedawno. „Daily Mail”.,
„Jeśli jego wielomilionowa umowa z Netfliksem nie zostanie przedłużona w tym roku, będzie to dla niego katastrofa” – powiedział.
Ekspert ds. PR Nick Ade mniej cynicznie ocenił najnowsze przedsięwzięcie Meghan.
„Meghan wróciła do mediów społecznościowych i to świetny sposób, aby napisać swoją prawdę” – powiedziała Ade. Mecz,
„Będzie patrzeć na rok 2025 jako rok, w którym na nowo odkrywa siebie i jest świadoma tego, kim jest. Korzystanie z mediów społecznościowych jako platformy do wyrażania swojej osobowości i opowiadania historii jest dla nich pozytywnym krokiem.
Zanim Harry i ona opuścili Instagram w 2020 roku, Meghan była gwiazdą mediów społecznościowych. A jeśli ich początkowy sukces nowe konto Jeśli to coś wskazuje (ma już prawie 900 000 obserwujących), bez problemu odzyska dawną świetność.