Jennifer Aydin ma wiele do powiedzenia w związku z pracownikiem gastronomii i nie wszystko układa się najlepiej.
Od starć z kolegami z klasy po drwiny rondo Fani, Jennifer Aydin wie, jak zamieszać w garnku.
To – i jego niezachwiana lojalność wobec Teresy Giudice – uczyniło go gwiazdą rzeczywistości od lat. Wywarło to również zły wpływ na publiczność.
Tym razem nie jest to dramat ekranowy rondo Publiczność przewraca oczami. Opublikowała tyradę na temat pracownika firmy Jersey Mike, która spotkała się z dużą reakcją.
Dlaczego tym razem fani są tak niezadowoleni z Jennifer Aydin?
Spędzanie Nowego Roku na lotnisku nie należy do przyjemnych. Najwyraźniej jest jeszcze gorzej, jeśli podajesz jedzenie Jennifer Aydin — lub nawet stoisz w kolejce za nią.
W środę 1 stycznia zabrała się za nią Instagrama Historia – o pracowniku Jersey Mike’a udostępniającym wideo – pojawiła się na koncie fana TikTok.
Aydın skarżyła się, że poczuła się „całkiem szalona”, czekając w kolejce „coś, co wydawało się wiecznością”.
„Kiedy przyszedł czas przyjęcia naszego zamówienia, przyjęli je” – przyznała Jennifer Aydin. „A potem przyjęli zamówienie od kobiety, która mnie ścigała, ale jakoś pierwsi dokończyli jej zamówienie. Kazał nam czekać. OK, nieważne.
Powołując się na rzekomo starszego pracownika, poskarżyła się: „A temu 80-letniemu facetowi, który tam pracował, krojenie chleba zajęło mu prawie tyle samo razy, co nam czekanie w tej kolejce”. O mój Boże. Wszystko było powolne.”
Następnie Aydin stwierdził: „Nie narzekamy, rozumiemy. Jest poranek. jesteś w złym nastroju. Mamy Nowy Rok, pracujecie. Ja też się wścieknę.”
Nie chodziło tylko o personel; Jennifer Aydin pokłóciła się także z innym klientem
Czym może być oskarżenie o niepełnosprawność lub udawana niepełnosprawność (a może jedno i drugie?) Jennifer Aydin stwierdziła, że pracownica zachowywała się tak, jakby jej „nie słyszała”. Powiedziała również, że próbowała dodać kolejną kanapkę do swojego zamówienia (dla syna), ponieważ pracownik przygotowywał jej dotychczasowe zamówienie.
„Kiedy ona przygotowywała moją kanapkę, włożyłam Jacobowi kanapkę z tuńczykiem, a ona powiedziała: «Znowu będziesz musiał poczekać w kolejce». A ja powiedziałam: „Żartujesz sobie?” – poskarżyła się.
„I zapytałem osobę za mną: «Czy przeszkadza ci, jeśli dodam dla mojego syna kanapkę z indykiem?»” – wspomina Aydin. „On na to: «To znaczy, to trochę śmieszne»”.
W filmie Aydin nazywa tego drugiego klienta „głupim kretynem”. Podobno powiedział jej, że pozwie ją za nagrywanie spotkania.
Na nagraniu mężczyzna oskarżył ją o noszenie fałszywej biżuterii. Aydin najwyraźniej powiedział komuś innemu w kolejce, że jest „celebrytą”.
„Proszę, ten frajer” – powiedziała lekceważąco Jennifer Aydin. – Znajdź mnie, dupku.
Informacje zwrotne są łatwe do zrozumienia
Oczywiście istnieje niezliczona ilość sytuacji, w których sfrustrowany klient ma rację. Na przykład, jeśli ktoś nie dostanie jedzenia lub jego zamówienie będzie błędne, jego obawy są w pełni uzasadnione.
Istnieje jednak niezliczona ilość przykładów, że „klient zawsze się myli”. Skargi na pracownika lotniska Jersey Mike’a – w tym skargi dotyczące jego wieku i stanu słuchu – wydają się zasadne.
Może się zdarzyć, że trafisz na jednego z tych rzadkich pracowników gastronomii, który jest naprawdę wrogi lub z innych powodów nie nadaje się do tej pracy. Ale jeśli inne Ci odpowiadają Zbyt Zderzając się z tobą, być może nadszedł czas, aby zadać sobie pytanie, kto ma rację, a kto nie ma racji w tej sytuacji.