Fani Diehard Seattleites i Kansas City Chiefs nie są jedynymi, którzy aktywnie mają nadzieję, że uda im się zobaczyć zaciętą końcówkę Travis Kels i gwiazda popu Taylora Swifta Przejdź się do ołtarza w 2025 roku.
„Zastanawiam się, czy pobiorą się w tym roku, czy po meczu” – powiedział były narożnik NFL i pro-bowler Adama „Pacmana” Jonesa powiedział lustro W wywiadzie opublikowanym w piątek, 3 stycznia. – Oczywiście, że powinni być razem.
Jones odniósł się także do internetowej teorii spiskowej, twierdząc, że Kelce i Swift nie są w „prawdziwym związku”, zapewniając, że całkowicie wierzy, że ich romans jest prawdziwy.
„Myślę, że są w prawdziwym związku” – powiedział. „Znam Trava, ponieważ studiował na Uniwersytecie Kalifornijskim. Jego miłość (jest prawdziwa), kiedy mówi, że jest z kimś, to jest z kimś.
Następnie stwierdził, że jest „prawdziwie wierzącym”, jeśli chodzi o związek tej pary, dodając, że „był z inną młodą kobietą, a ona znalazła coś lepszego i odszedł”.
„Ale ufam Travisowi w stu procentach” – powtórzył Jones.
Kelce i Swift po raz pierwszy zostali połączeni romantycznie we wrześniu 2023 r., kiedy Swift osobiście uczestniczyła w jej pierwszym meczu Kansas City Chiefs. Gwiazda popu omówiła później w wywiadzie swój związek z mistrzem Super Bowl Czas jako Człowiek Roku outletu.
„Kiedy mówisz, że związek jest publiczny, oznacza to, że widzę go robiącego to, co lubi, popisujemy się przed sobą, inni też tam są i nas to nie obchodzi” – powiedziała wówczas Swift. „Wręcz przeciwnie, musisz podjąć ogromne wysiłki, aby mieć pewność, że nikt nie wie, że się z kimś spotykasz. I jesteśmy z siebie dumni.”
Jones powiedział w tym samym wywiadzie, że jest wielkim fanem tego, co związek Kelce ze Swiftem zrobił dla NFL, jeśli chodzi o liczbę kobiet oglądających więcej meczów piłkarskich. Jest także zadowolony z podniesienia statusu Kelce do „Mr.” Swift’ ciężko pracował na swoją karierę poza boiskiem piłkarskim.
„Podoba mi się” – wyjaśnił. „Chciałbym być tak mądry, kiedy byłem młodszy. Mówię tylko, że spójrz, ile on ma ofert marketingowych. Widzisz, ile koszulek sprzedaje. Widzisz, ile osób przychodzi obejrzeć mecz Swifties. Spójrz, co zrobił jej Instagram, odkąd z nim jest. „Wszystko to odgrywa pewną rolę.”