MELVILLE, Nowy Jork, 31 lipca 2024 r.–(BUSINESS WIRE)–Boją się® (NASDAQ: VRNT), spółka CX Automation Company™, ogłosiła dziś, że oparty na sztucznej inteligencji bot Verint Data Insights Bot zapewnia użytkownikom biznesowym kilku największych marek szybkie i przełomowe informacje na temat centrów kontaktowych.
Duża marka farmaceutyczna wdrożyła Verint Data Insights Bot w zeszłym miesiącu i szybko skorzystała z wyników biznesowych AI. W ciągu kilku dni od początkowego wdrożenia bota udało się im całkowicie zautomatyzować tworzenie pulpitu analitycznego, skracając wymagany nakład pracy z trzech dni w tygodniu ręcznego procesu do kilku sekund. Data Insights Bot dostarcza również spójne odpowiedzi na zapytania marki w języku naturalnym.
Duża globalna firma świadcząca usługi finansowe przeszła z rozbudowanego, wieloetapowego i wielosystemowego środowiska raportowania na bota Data Insights Bot, umożliwiającego dostęp do kluczowych informacji za pomocą jednego kliknięcia.
Inna duża marka, globalna firma świadcząca usługi domowe i biurowe, potrzebowała trzech do czterech dni w tygodniu na generowanie raportów o dostępności agentów i teraz ma do nich natychmiastowy dostęp.
„Dzięki Verint Data Insights Bot użytkownicy biznesowi mogą komunikować się z danymi contact center i korzystać z natychmiastowych wyników biznesowych AI” — mówi David Singer, globalny wiceprezes ds. Go-to-Market w Verint. „Verint Data Insights Bot automatyzuje dostęp do kluczowych spostrzeżeń, aby zwiększyć wydajność agentów i podnieść poziom obsługi klienta”.
Odwiedzać Bot Verint Data Insights uczyć się więcej.
O firmie Verint
Boją się® (NASDAQ: VRNT) jest liderem w dziedzinie automatyzacji obsługi klienta (CX). Najbardziej kultowe marki świata — w tym ponad 80 firm z listy Fortune 100 — korzystają z Verint Open Platform i naszego zespołu botów opartych na sztucznej inteligencji, aby dostarczać namacalne wyniki biznesowe AI w całym przedsiębiorstwie.
Verint, firma zajmująca się automatyzacją CX™jest dumny z posiadania Certyfikatu™ przez Great Place To Work®. Dowiedz się więcej na Verint-com.
Niniejsza informacja prasowa zawiera „oświadczenia prognostyczne”, w tym oświadczenia dotyczące oczekiwań, przewidywań, poglądów, możliwości, planów, strategii, przekonań i oświadczenia o podobnym skutku odnoszące się do Verint Systems Inc. Te oświadczenia prognostyczne nie są gwarancjami przyszłych wyników i opierają się na oczekiwaniach kierownictwa, które wiążą się z szeregiem ryzyk, niepewności i założeń, z których każde może spowodować, że rzeczywiste wyniki będą się istotnie różnić od tych wyrażonych lub dorozumianych w oświadczeniach prognostycznych. Aby uzyskać szczegółowe omówienie tych czynników ryzyka, zapoznaj się z naszym Rocznym raportem na formularzu 10-K za rok obrotowy zakończony 31 stycznia 2024 r. oraz innymi dokumentami składanymi przez nas w SEC. Oświadczenia prognostyczne zawarte w niniejszej informacji prasowej są sporządzone na dzień niniejszej informacji prasowej i, z wyjątkiem przypadków wymaganych przez prawo, Verint nie przyjmuje na siebie obowiązku ich aktualizacji lub rewizji ani podawania powodów, dla których rzeczywiste wyniki mogą się różnić.
VERINT, VERINT DA VINCI, VERINT OPEN CCAAS, THE CX AUTOMATION COMPANY, THE CUSTOMER ENGAGEMENT COMPANY I THE ENGAGEMENT CAPACITY GAP są znakami towarowymi Verint Systems Inc. lub jej spółek zależnych. Verint i inne strony mogą również posiadać prawa do znaków towarowych w innych terminach użytych w niniejszym dokumencie.
Zobacz wersję źródłową na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20240731738293/en/
Łączność
Relacje z mediami
Sue Huss
Relacje inwestorskie
Mateusz Frankel








