Aplikacja społecznościowa, która pozwala firmom płacić klientom za udostępnianie postów, rozszerza swoją działalność na Hollywood

Rozwija się aplikacja, która pozwala użytkownikom zarabiać na swoim wpływie w mediach społecznościowych Hollywood.

Thumzup pozwala firmom ominąć warty wiele miliardów dolarów rynek reklam online, płacąc klientom bezpośrednio za publikowanie postów na temat ich produktów. Start-up powstał w 2022 roku.

Do tej pory z platformy mogli korzystać jedynie mieszkańcy zachodniego Los Angeles.

„Jesteśmy podekscytowani możliwością przedstawienia Thumzup społeczności Hollywood, poszerzając nasz zasięg geograficzny i poprawiając sposób, w jaki ludzie wchodzą w interakcje z lokalnymi firmami i wspierają je za pośrednictwem mediów społecznościowych” – powiedział Robert Steele, dyrektor generalny i założyciel Thumzup, w oświadczenie.

„Ta ekspansja ilustruje ciągły rozwój naszej działalności, a jednocześnie umożliwia poszczególnym osobom zarabianie na swojej obecności w mediach społecznościowych, jednocześnie odkrywając i wspierając fantastyczne lokalne firmy”.

Oto jak działa aplikacja: firmy mogą zarejestrować się w kampanii reklamowej, a klienci, którzy pobiorą aplikację, mogą następnie odwiedzić firmę. Gdy użytkownicy opublikują zdjęcie za pośrednictwem aplikacji, które zostanie również automatycznie opublikowane na ich koncie na Instagramie, firma otrzyma zapłatę za pośrednictwem PayPal lub Venmo.

Płatności za posty różnią się w zależności od firmy.

Lokalni przedsiębiorcy lubią Święta Ziemia w Los Angeles i Piękna Wenecja Według jego danych w Venice Beach korzystano z Thumzup strona internetowa.

Inne lokalne firmy, takie jak Atacama Home Center, Grow Kid Grow i Morning Kitchen, również nawiązały współpracę z platformą ze względu na jej niedawną ekspansję w Hollywood.

źródło