Jednakże, podczas gdy Sony własne specyfikacje Minimalna prędkość połączenia 5 Mb/s do nawiązania sesji w chmurze w celu uzyskania dostępu do tej funkcji, 7 Mb/s do strumieniowego przesyłania gier w rozdzielczości 720p i 13 Mb/s do przesyłania strumieniowego w rozdzielczości 1080p Full HD – maksymalna rozdzielczość ekranu portalu – liczby te wydają się niedoszacowane Jest W rzeczywistości Chmura jest wymagana do grania w cokolwiek.
W środowisku kawiarni nie było możliwe uzyskanie najwolniejszej ogólnej prędkości, ale nadal utrzymywanie podanego limitu dla strumienia w rozdzielczości 720p, nawet podczas łączenia się z usługą. Biblioteka radziła sobie lepiej z dodawaniem i uruchamianiem gier przesyłanych strumieniowo –Spider-Man: Miles Morales-Ale jakość obrazu nie była naprawdę spójna, niezawodna i grywalna. Ponownie tethering telefoniczny działał najlepiej, ale nadal wymagało kilku prób połączenia się z katalogiem gier w chmurze, a nawet wtedy jakość wideo była czasami słaba.
Jedną z obiecanych korzyści płynących z gier w chmurze jest to, że nie ma znaczenia moc sprzętu, na którym grasz. Niezależnie od tego, czy jest to niezależna gra pixel art, czy najnowszy tytuł AAA oparty na technologii ray tracingu, ciężka praca jest wykonywana zdalnie, a wszystko, co otrzymujesz, to interaktywny strumień wideo. Nadal, mil morale To jeden z najbardziej oszałamiających wizualnie tytułów w bibliotece PlayStation, nawet renderujący go w rozdzielczości 1080p na ekranie Portalu, a nie w pełnym 4K, w jakim działa natywnie na konsoli PS5. Wizja Nowego Jorku stworzona przez dewelopera Insomniac jest tak szczegółowa, a animacja poruszania się sieci pomiędzy drapaczami chmur tak szybka, że być może sama ilość informacji wizualnych Był Powoduje to pewne problemy z dostarczaniem stałego strumienia do portalu PS.
próbuję Gris Zamiast tego piękna, ale minimalistyczna platformówka 2D prezentuje najbardziej wymagające efekty graficzne za pomocą akwareli – a mimo to te same problemy pojawiają się niezależnie od szybkości połączenia. Co bardziej irytujące, pomimo rozdzielczości wideo wynoszącej 1080p w Ustawieniach systemu (dostępnych po przesunięciu palcem w prawym górnym rogu ekranu dotykowego Portalu), tekst ekranowy w menu pauzy był zauważalnie nieczytelny, a cały obraz miał bardzo niską rozdzielczość. Wydawało się, że system działa Myślący Było wyświetlane.
na froncie krajowym
A co w domu? Pomimo możliwości połączenia się z publiczną siecią Wi-Fi w celu „regularnego” przesyłania strumieniowego z konsoli PS5, Portal był zawsze oferowany jako dodatek do drugiego ekranu, którego głównym celem było uwolnienie dużego telewizora. Chociaż wersja beta chmury wyraźnie wyklucza PS5 z równania, wymaganie połączenia z Internetem za pośrednictwem dedykowanej, prywatnej sieci szerokopasmowej zawsze będzie lepsze, prawda? cóż, trochę…
Wyniki testowania danych uwierzytelniających PS Portal w chmurze w dwóch prywatnych sieciach domowych nadal były mieszane. Po pierwsze, osiągając wynik testu prędkości 574Mbps, można połączyć się z usługą w chmurze, aby przeglądać katalog portalu, ale uruchamia się mil morale Dostałem komunikat, że gra „nie mogła się uruchomić ze względu na słabą jakość połączenia”. Pomimo tego, że portal znajdował się w tym samym pomieszczeniu co router, utracił łączność i został uznany za niewystarczający do działania.