szlachta Ronin wprowadzi swoją wieloosobową grę RPG Ragnarok Landverse do sieci Ronin Web3 Sky Mavis.
Partnerstwo połączy pracę Zentry w grach Web3 z dystrybucją Ronina dla tytułów blockchain.
Ragnarok Landverse kontynuuje dziedzictwo klasycznej gry MMORPG, która od samego początku przyciągnęła ponad 100 milionów graczy na całym świecie i wygenerowała ponad 2 miliardy dolarów przychodów przez ostatnie dwie dekady.
Zentry powiedział, że pozostaje wierny swojej intensywnej rozgrywce, oferując jednocześnie graczom nowe możliwości zarabiania i własności. Dodaje również, że pojawienie się Ragnarok on-chain utoruje drogę milionom graczy do wejścia do ekosystemu Web3, łącząc klasyczną rozgrywkę z cyfrową własnością i zaangażowaniem społeczności.
Zentry buduje „ekosystem gier w gry” dla zintegrowanej ekonomii zabawy. Jej wiodące studio technologii gier, Maxion, nawiązało oficjalną współpracę z Gravity, wydawcą Ragnarok. Ragnarok Landverse to ukochana klasyka w wersji Web3, słynącej z intensywnej rozgrywki, która zaprasza graczy do wykonywania epickich zadań, spotykania potężnych potworów i łączenia się z tętniącą życiem społecznością internetową.
„Nasza współpraca ze Sky Mavis wykracza daleko poza wypuszczenie Ragnarok Landverse na Roninie” – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny Zentry, Jarinder Thitadilaka. „Wspólnie torujemy drogę do przejścia na Web3 dla najlepszych adresów IP do gier w przyszłości. Koncentrując się na wciągającej rozgrywce, globalnym zasięgu i własności zasobów opartych na technologii blockchain – bez polegania na zachętach takich jak tokeny – Ragnarok Landverse pokazuje, że sukces w grach Web 3 jest możliwy tylko dzięki jakości. Jesteśmy w pełni zaangażowani w urzeczywistnienie naszej wizji dodania 50 milionów użytkowników na całym świecie do gier Web3.
Pochodzenie Ragnaroka
Ragnarok Online został wydany przez południowokoreańskiego dewelopera Gravity w 2002 roku i stał się jedną z najbardziej udanych gier MMORPG w historii gier. Zainspirowana koreańską serią manhwa Lee Myung-jina Ragnarok, gra stanowi unikalne połączenie mitologii nordyckiej, elementów fantasy i żywych postaci 2D w bogatych środowiskach 3D, które urzekły graczy na całym świecie.
Od swojego debiutu Ragnarok stał się fenomenem kulturowym, szczególnie w Azji Południowo-Wschodniej, gdzie pozostaje jednym z najbardziej lubianych adresów IP gier wszechczasów. Jej sukces pomógł zapoczątkować boom na gry MMORPG na początku XXI wieku, wraz z takimi tytułami jak World of Warcraft i RuneScape. W ciągu ostatnich dwudziestu lat Ragnarok Online zgromadził ponad 100 milionów graczy na całym świecie i wygenerował przychody w wysokości ponad 2 miliardów dolarów.
Tym, co wyróżnia Ragnarok, jest jego zdolność do wspierania głębokiego poczucia wspólnoty. Gracze tworzyli zgrane grupy społeczne poprzez system gildii, kooperacyjne naloty na lochy i konkurencyjne tryby PvP, takie jak War of the Imperium. Innowacyjny system klas zawodowych oferował szeroki zakres ról postaci (takich jak rycerze, kapłani i zabójcy) z unikalnymi umiejętnościami i ścieżkami rozwoju, umożliwiając wysoce spersonalizowane wrażenia z rozgrywki.
Poza rozgrywką Ragnarok był pionierem koncepcji ekonomii sterowanej przez graczy. Pojawiły się tętniące życiem rynki wtórne, na których gracze wymieniali przedmioty w grze, zenny (walutę w grze) i rzadki sprzęt. Rynki te działały jednak nieformalnie, opierając się na platformach stron trzecich lub na handlu bezpośrednim, co podkreśla potrzebę lepszej infrastruktury wspierającej te kwitnące gospodarki.
Z biegiem lat Ragnarok rozszerzył swój zasięg dzięki spin-offom, takim jak Ragnarok DS, Ragnarok M: Eternal Love i Ragnarok Origins, wprowadzając serię na nowe platformy i odbiorców. Nawet dzisiaj aktywne serwery i prywatne serwery hostowane przez fanów podtrzymują dziedzictwo gry.
Teraz, wraz z premierą Ragnarok Landverse na Roninie, gra wkracza w nowy rozdział. Integrując technologię blockchain, Ragnarok rozwiązuje jedno ze swoich długotrwałych wyzwań: formalizowanie i wzmacnianie pozycji rynków wtórnych, które zawsze były częścią jego DNA. Gracze mogą teraz bezpiecznie posiadać zasoby w grze i nimi handlować, zachowując jednocześnie wciągającą rozgrywkę, fabułę i tętniącą życiem społeczność, która definiowała Ragnarok przez dwie dekady.
nowy rozwój
Zentry powiedział, że jego miękka premiera przyciągnęła 400 000 graczy i wygenerowała 15 milionów dolarów przychodów ze sprzedaży przedmiotów w grach i NFT w ciągu roku, dzięki czemu gra rozszerzyła swoją globalną bazę fanów, zapraszając jednocześnie nowe pokolenie graczy.
Osiągnięcia Ronina jako najszybciej rozwijającego się blockchaina do gier, w połączeniu z ekosystemem kultowych tytułów Web3, takich jak Axie Infinity i Pixel, sprawiają, że jest to idealny dom dla Ragnarok Landverse, aby dotrzeć do zaangażowanej społeczności, powiedział Zentry Makes.
Zentry powiedział, że dzięki ponad 4,7 milionom aktywnych użytkowników miesięcznie i trzem milionom transakcji dziennie Ronin zapewnia płynną integrację funkcji rozgrywki i blockchain, aby wesprzeć wizję Zentry polegającą na angażowaniu milionów graczy na całym świecie.
„Jako gracz Ragnarok rozumiem głęboką nostalgię i więź, jaką ta gra stworzyła w globalnej społeczności” – powiedział w oświadczeniu dyrektor generalny Sky Mavis Truong Nguyen. „Ragnarok Landverse firmy Zentry — z ogromną bazą graczy i sprzedażą NFT o wartości 15 milionów dolarów — udowadnia, że w grach Web3 chodzi przede wszystkim o tworzenie doświadczeń, które gracze naprawdę kochają, pomaganie im w zarabianiu i zbieraniu Jest dostępnych. Dzięki udokumentowanemu doświadczeniu Ronina w tworzeniu hitów Web3 i naszej misji zapewnienia wolności ekonomicznej każdemu, od graczy do graczy, jesteśmy podekscytowani możliwością pomocy w rozszerzeniu Ragnarok Landverse na jeszcze większą, bardziej zaangażowaną publiczność.
Partnerstwo pomiędzy Zentry i Roninem wykracza poza Ragnarok Landverse, przy czym Zentry jest weryfikatorem węzłów w sieci Ronin. Ponadto Zentry dodał niedawno Ronina wyłącznie do Nexusa Sezonu 1, portalu gracza Zentry dla ludzi i agentów AI, który ma pomóc ożywić społeczności graczy.
Gracze mogą już dziś zarejestrować się wstępnie, aby uzyskać dostęp do Ragnarok Landverse i dołączyć do przygody w pierwszym kwartale 2025 roku.
Ronin to blockchain oparty na EVM, stworzony z myślą o grach. Opracowany przez Sky Mavis, twórcę Axie Infinity, przełomowej gry Web3, która przyniosła ponad 1,3 miliarda dolarów przychodu, Ronin to blockchain zdolny do skalowania pojedynczej gry do milionów aktywnych użytkowników dziennie, generując do tej pory ponad 4 miliardy dolarów wolumenu procesów NFT . Zentry zatrudnia 70 pracowników i do tej pory zebrał 150 milionów dolarów.
W e-mailu do GamesBeat Thitadilaka z Zentry powiedział o inspiracji grą: „Ragnarok to jedno z najbardziej kultowych adresów IP gier w Azji Południowo-Wschodniej i wiąże się z głębokimi wspomnieniami milionów graczy, którzy wraz z nim dorastali. To to samo poczucie skali i wpływu, jakie daje wprowadzenie na łańcuchu czegoś takiego jak RuneScape czy World of Warcraft. Tym, co czyni Ragnarok wyjątkowym, jest nie tylko wciągająca rozgrywka, ale także rynek wtórny kierowany przez graczy, który się wokół niej rozwinął.
„Gracze stworzyli całe gospodarki w grze” – powiedział Thitadilaka – „mimo że w tamtym czasie nie istniała infrastruktura wspierająca własność. Wprowadzając Ragnarok do sieci, dostrzegliśmy szansę na rozwiązanie tych wyzwań za pomocą technologii Web3 — umożliwiającej graczom posiadanie zasobów i handel nimi, przy jednoczesnym zachowaniu podstawowych wrażeń z rozgrywki, dzięki którym gra była tak ukochana. Chodzi o uhonorowanie jej dziedzictwa, jednocześnie udostępniając je następnemu pokoleniu graczy.
Source link