zamieć W tym tygodniu opublikował raport z przeglądu na koniec roku, szczegółowo opisujący, w jaki sposób gracze zaangażowali się w jego tytuły w 2024 roku. W tym celu ujawnił szereg statystyk dotyczących osiągnięć graczy w różnych grach, w tym World of Warcraft, Diablo i nie tylko. Overwatch. Według studia gracze spędzili w jego grach łącznie około 8,34 miliarda godzin, czyli około 952 000 lat.

Niektóre statystyki są trochę głupie, jak na przykład informacja, że ​​gracze Overwatch 2 spędzili ponad 203 lata na nowych mapach Clash lub że w Diablo IV zginęło 480 milionów graczy. Studio ujawnia także poważniejsze statystyki, jak chociażby wspomniany czas gry, czy też 12,3 miliona dolarów przekazane fundacji Breast Cancer Research Foundation z wpływów ze sprzedaży skórki „Pink Mercy” w Overwatch 2.

Biorąc pod uwagę, że był to trudny rok dla tytułów udostępnianych na żywo, godne uwagi jest ciągłe zainteresowanie Blizzarda grami udostępnianymi na żywo. W 2024 r. ogłoszono zamknięcie takich tytułów, jak Concorde, Xdefiant, Foamstars i Suicide Squad: Kill the Justice League. Wygląda jednak na to, że tytuły Blizzarda utrzymują uwagę graczy na tyle konsekwentnie, że pozwalają na publikowanie tak wysokich statystyk.

„Rok 2024 był także ważnym rokiem dla wydań Blizzarda, wraz z premierą wielododatkowego wątku fabularnego World of Warcraft, Worldsoul Saga, The War Within, co było naprawdę niesamowitą rocznicą” – powiedziała prezes Blizzarda, Johanna Faries, w oświadczeniu świętując całość Uniwersum Warcrafta, w tym WoW Modern i Classic, Hearthstone i Warcraft Rumble… Na początku tego roku byliśmy bardzo podekscytowani możliwością ponownego wprowadzenia gier Blizzarda do Chin kontynentalnych. Jesteśmy zachwyceni współpracą z NetEase, aby ponownie służyć naszym graczom w Chinach i pomyślnie powitać tak wielu graczy zarówno w World of Warcraft, jak i Hearthstone.


Source link