Michael Calore: Tak.
Lauren Dobra: Tak.
Michael Calore: A co z tobą, Zoey?
Zoe Schiffer: Mój całkowity czas ekranowy. Właściwie obejrzałem to jako pierwszy i myślę, że na moim telefonie minęło jakieś trzy godziny i 40 minut, co, szczerze mówiąc, robi na mnie wrażenie. Marszczysz brwi, Mike, dlaczego to robisz? Tylko kilka minut z tego znajduje się w aplikacjach społecznościowych. Myślę, że zasługuję na Medal of Honor.
Michael Calore: Naprawdę zasługujesz na Medal of Honor. Mam w telefonie minutnik, który wyłącza się, gdy jestem na Instagramie dłużej niż 20 minut. Codziennie uderzam w ten minutnik.
Lauren Dobra: To nie jest żart. Podąża za tym. Wysyłałem już memy do Mike’a i nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, a ponieważ pracujemy w swoich redakcjach, czasami dosłownie podchodzę do jego biurka i pytam: „Widziałeś to, co ci wysłałem?”
Zoe Schiffer: Jest spragniony.
Lauren Dobra: nie, wiem. On powie: „Nie, nie mam czasu”, a ja powiem: „Śledzisz to? Sprawdź mema”.
Michael Calore: Czy zastanawiałeś się kiedyś nad zamknięciem aplikacji?
Lauren Dobra: Cały czas.
Michael Calore: cały czas?
Lauren Dobra: Fantazjuję o tym właśnie teraz. Jak by to było nie mieć ciągłego poczucia, że trzeba coś transmitować?
Michael Calore: Tak. A co z tobą, Zoey?
Zoe Schiffer: Szczerze mówiąc, nie polegam na nich aż tak bardzo, ale jestem na urlopie rodzicielskim od kilku miesięcy, więc odpowiedź jest taka, że cały czas myślę o wyłączeniu telefonu i szczerze jestem zaskoczona czasu, jaki mogę spędzić, nawet nie korzystam z aplikacji społecznościowych na moim telefonie. Jak się masz?
Michael Calore: Często mam ochotę rzucić telefon przez pokój i nigdy więcej na niego nie patrzeć, ale potem zawsze go podnoszę i włączam ponownie.
Lauren Dobra: Zwykle dzieje się tak, gdy wysyłam jej okropnego mema.
Michael Calore: Tak, albo myślę, że to żart.
Lauren Dobra: Prawidłowy.
Michael Calore: Teraz powinniśmy jeździć na łyżwach. Tak. Cóż, o tym dzisiaj mówimy: czy już czas odejść od mediów społecznościowych? A ponieważ istnieje tak wiele rodzajów aplikacji i platform społecznościowych, skupimy się na platformach, z których najczęściej korzystamy, czyli tekstowych serwisach społecznościowych, ponieważ jesteśmy ludźmi. To jest od WIRED niesamowita dolinaSpektakl o ludziach, potędze i wpływach Doliny Krzemowej. Nazywam się Michael Calor i jestem dyrektorem ds. technologii i kultury konsumenckiej w WIRED.