Nominowana do nagrody Emmy Juanpa Zurita i ekskluzywna dwuletnia umowa ViX Ink

Wiodąca hiszpańskojęzyczna usługa przesyłania strumieniowego, ViXzawarł pakt dotyczący pierwszeństwa z nominowanym do nagrody Emmy meksykańskim aktorem i producentem Zurita Jana oraz ARCO Entertainment Media, gont, który założył w 2022 r. wraz z Brendą Tubillą.

Dwuletnia umowa, ogłoszona 14 maja o godz TelevisaUnivisionprezentacja Upfront na lata 2024–2025 przyznaje ViX prawa do pierwszego spojrzenia na nadchodzące projekty Zurita, które obejmą hiszpańskojęzyczne seriale i filmy fabularne.

Błyskawiczny rozwój Zurity jako twórcy treści cyfrowych zapewnił mu blisko 90 milionów obserwujących na wszystkich platformach mediów społecznościowych. Według ViX jego udział jako aktora w filmie ViX Original z 2023 r. „¿Quieres ser mi hijo?” przyczynił się do jego sukcesu.

Zurita będzie opracowywać szereg wysokiej jakości treści w języku hiszpańskim, a także kuratorować historie dla ViX, podczas gdy Tubilla będzie producentem wykonawczym tych projektów.

„Jestem podekscytowany, że ViX dołącza do nas w naszej misji wzmacniania pozycji zróżnicowanej grupy artystów cyfrowych – od kamerzystów po muzyków – którzy przesuwają granice opowiadania historii. Wspólnie angażujemy się w tworzenie treści, które nie tylko wychwytują, ale także wzmacniają głosy nowego pokolenia, rezonując głęboko i inspirując do działań na całym świecie” – powiedziała Zurita.

„Juanpa to twórca o wielu twarzach, którego płodny talent, oryginalne opowiadanie historii i ogromna kreatywność czynią go jednym z najbardziej wpływowych głosów współczesnego przemysłu rozrywkowego w Ameryce Łacińskiej” – powiedział Augusto Rovegno, starszy wiceprezes ds. treści w ViX.

„Ta umowa podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczanie wysokiej jakości treści hiszpańskich odpowiednich kulturowo i umacnia naszą pozycję jako największej hiszpańskojęzycznej usługi przesyłania strumieniowego, w której pracują najwyższej klasy talenty twórcze” – dodał.

„Jedenaście lat temu jedna iskra w prostym filmie, który przesłałem, odmieniła moje życie na zawsze, rozpalając pasję do tworzenia, która z każdym dniem płonie jaśniej” – powiedziała Zurita, która po raz pierwszy zyskała sławę na nieistniejącym już Vine i X’s (aka Twitterze). jest obecnie uważana za największą osobowość Ameryki Łacińskiej na Facebooku, YouTube i Snapchacie.

ViX może poszczycić się obszerną biblioteką zawierającą ponad 80 000 godzin treści na żądanie i średnio 80 kanałów transmisji strumieniowej, wszystkie w języku hiszpańskim. Jest dostępny na wszystkich głównych platformach mobilnych, urządzeniach z dostępem do Internetu oraz w Internecie na vix.com i jest przeznaczony dla odbiorców w USA, Meksyku i większości hiszpańskojęzycznych krajów Ameryki Łacińskiej.

W swoim raporcie za pierwszy kwartał zeszłego kwietnia hiszpańskojęzyczny gigant medialny ujawnił 16% wzrost kosztów operacyjnych w pierwszym kwartale, osiągając 821 milionów dolarów. Było to spowodowane głównie ciągłymi inwestycjami w ViX i rozwojem zewnętrznej działalności związanej ze sprzedażą reklam w Meksyku. Firma spodziewa się, że jej działalność w zakresie transmisji strumieniowej będzie rentowna w drugiej połowie roku, najprawdopodobniej po uruchomieniu nowej, wspieranej reklamami wersji premium ViX.

źródło