Jak katastrofalne byłyby wydarzenia, gdyby Twitter przejął kontrolę nad łatką balansującą do Street Fighter 6










22 maja będzie wielkim dniem dla fanów Street Fighter 6. Akuma zostanie wypuszczony nie tylko jako ostatni wojownik z DLC sezonu 1, ale także jako największy poprawka balansująca gra, którą do tej pory widzieliśmy, będzie również dostępna.





Prawdopodobnie dobrze, że Capcom nie słucha opinii społeczności na Twitterze w sprawie każdej korekty balansu. Mimo wszystko, Mikey D. Niedawno opublikował zabawny film, który pokazuje, jakiego rodzaju łatki musielibyśmy się spodziewać, gdyby Capcom pozostawił Twittera odpowiedzialnego za łatkę do Street Fighter 6.









Oczywiście wydaje się, że Mikey D. w swoim filmie nie odwołuje się do żadnych konkretnych tweetów ani postów. Ma raczej na celu rozwiązanie ogólnych skarg, które od czasu do czasu pojawiają się na temat Street Fighter 6.


Na przykład mogłeś zobaczyć komentarz na temat zbyt wysokich obrażeń w grze Street Fighter 6. W tym hipotetycznym filmie obrażenia zostały faktycznie zmniejszone o połowę.


Drive Rush jest zbyt potężny? Teraz kosztuje sześć taktów metra, nawet jeśli wykonuje się go w położeniu neutralnym.


Często mówi się, że Drive Parry jest zbyt bezpieczną opcją. Rozwiązano więc ten problem, zapewniając czas odtwarzania wynoszący 69 klatek.


Sprawdź to wszystko poniżej:








źródło