Źródło obrazu: przekąska

Co tydzień śledzimy trendy biznesowe, technologiczne i inwestycyjne w branżach CPG, handlu detalicznego, restauracji, rolnictwa, gotowania i zdrowia, więc Ty nie musisz tego robić. Oto niektóre z najważniejszych nagłówków z tego tygodnia.

W ostatnich doniesieniach internetowe oburzenie w związku z działaniami prawnymi Davida Changa wobec marek uwypukliło panujący sentyment przeciwko komercjalizacji kultury. Pomimo prób wykorzystania trendów, takich jak Momofuku Chili Crunch, opinia publiczna nie uległa wpływowi. Tymczasem w świecie handlu detalicznego inwestorzy i marketerzy kierują swoją uwagę na sektor produktów rolnych, ponieważ owoce i warzywa stają się najnowszym celem inicjatyw związanych z brandingiem, sygnalizując zmianę punktu ciężkości w branży rolniczej.

Poza tym zakończyliśmy pierwszy sezon naszego podcastu we współpracy z AgFunder: New Food Order, będącego szczegółowym badaniem biznesu polegającego na walce z kryzysami klimatycznymi i społecznymi poprzez żywność i rolnictwo. Przeczytaj wszystko o tym, dlaczego uruchomiliśmy podcast, I koniecznie subskrybuj i udostępniaj!

Tworzenie naszego biuletynu zajmuje dużo czasu i zasobów. Przekaż jednorazową lub miesięczną darowiznę, aby pomóc nam ją kontynuować. Niezależnie od tego, czy jest to 5, czy 500 dolarów, każda złotówka pomaga i pokazuje nam, że cenisz naszą pracę.

Niesamowitym było obserwowanie, jak internet wspólnie smaży Davida Changa, gdy The Guardian donosił o zamykaniu i zamykaniu jego marek. Niezależnie od tego, jak bardzo starają się skomercjalizować tę kulturę, wydaje się, że opinia publiczna jest taka, że ​​brakuje im chili.

Owoce i warzywa to najnowsza część supermarketów, która zyskała nową markę, ponieważ inwestorzy i marketerzy skupiają się na branży rolnej.

Perfect Day został pozwany przez partnera produkcyjnego Olon za naruszenie umowy, oszukańcze namawianie i oszukańcze zatajanie.

Ponieważ kakao w dalszym ciągu pojawia się na pierwszych stronach gazet ze względu na błyskawiczny wzrost, ceny innych głównych upraw również rosną, co ponownie zwiększa ryzyko inflacji cen żywności, która w niektórych częściach świata utrzymuje się na wysokim poziomie.

Wschodząca marka żywności stworzona przez założycieli Color Challenge Market Norms. Jing dzieli się swoimi przemyśleniami i nadziejami na działanie w oparciu o empatię, a nie podziały.

Firma wykorzysta środki na dalsze zwiększanie skali procesów produkcyjnych po otwarciu największego na świecie zakładu mięsnego hodowlanego w Maastricht w Holandii w maju 2023 r.

Finansowanie technologii rolno-spożywczej w Europie mogło się zmniejszyć, ale ogólny udział Europy w światowych inwestycjach wzrósł; Liczba ta wzrośnie z 23% w 2021 r. do 36% w 2023 r.

Szybko rozwijającym się trendem żywieniowym jest łączenie popularności certyfikacji organicznej z korzyściami społecznymi i klimatycznymi rolnictwa regeneracyjnego.

Restrykcyjny charakter obecnych programów ubezpieczeń upraw stwarza szansę na rozwój regeneracyjnych ubezpieczeń rolnych, które zachęcają do zrównoważonych praktyk rolniczych, jednocześnie zmniejszając ryzyko dla producentów.

Source link