Autor bestsellerów science fiction i fantasy Alana Deana Fostera Studio rozpoczyna przygodę z grami w ramach wielolicencyjnej umowy z Poe, zaczynając od gry opartej na ich klasycznych powieściach o Midworld.

Foster powiedział mi to w ekskluzywnym wywiadzie dla GamesBeat.

Foster, autor bestsellerów New York Timesa, jest autorem wielu serii książek, ponad 20 samodzielnych powieści i nowelizacji scenariuszy filmowych, w tym Gwiezdnych wojen, Obcego, Terminatora, Transformers i Star Trek. Pisał już wcześniej do gier, ale teraz korzysta z większej licencji na większość swoich prac w serii HumanX Commonwealth.

Akcja Pomme rozpocznie się od Midworld, pierwszej powieści z serii, w której ludzie spotykają obcą rasę na planecie przypominającej dżunglę. Niektórzy mówią, że ten świat zainspirował filmy Jamesa Camerona „Avatar”, ale na razie tam nie będziemy. Wystarczy dziś powiedzieć, że jest to twórczo wyobrażony świat, który nadaje się do stworzenia uniwersum gier, powiedział mi Foster w wywiadzie.

Założyciel Pome, Darryl Still, powiedział w wywiadzie dla GamesBeat, że Foster będzie ściśle współpracował z zespołem odpowiedzialnym za grę w roli doradczej. Pommi, firma konsultingowa posiadająca wiele gier pod swoją opieką, zbierze zespół, który stworzy pierwszą grę i przygotuje plany na wiele gier.

Alan Dean Foster napisał 80 książek science-fiction, zbiorów opowiadań, powieści fantasy i nowelizacji filmowych.

Na mocy umowy Pomme może umieścić w grach co najmniej 14 dzieł Fostera, w tym opublikowane wcześniej powieści i osiem niepublikowanych dotąd dzieł, wydanych w serii zatytułowanej „”.Alan Dean Foster przedstawia…,

Jak wspomniano, pierwszą będzie adaptacja Midworld – książki, która zapoczątkowała Humanux Commonwealth, która zostanie opublikowana przez Sunset Sugar Studios, oddział wydawniczy Palm, na PC za pośrednictwem Steam w 2026 roku.

Foster powiedział: „Nie mogę się doczekać współpracy ze wspaniałymi ludźmi z Pomme, którzy przygotowują się do opracowania i wydania serii gier opartych na moich historiach, z których pierwszą planowana jest gra Midworld”.

Firma Pomme została założona przez weterana branży Darryla Stilla, wcześniej dyrektora wykonawczego w Atari, EA, Nvidia i Kiss. Ma ponad 40-letnie doświadczenie w branży gier. Dołącza do nich kanadyjska dyrektor branżowa Jillian Mood, która pracowała przy Canada Game Expo, Ottawa Game Jam, Bendy and the Ink Machine i ponad 30 grach. Będzie w firmie kierować marketingiem i HR.

Inni dyrektorzy Pomme to James zastępca, który zarządzał kilkoma grami dla Kiss w ciągu 12 lat, gdy Still był dyrektorem generalnym tej firmy; oraz Matteo Molodowski, twórca niezwykle udanej serii Pixel Puzzles i dyrektor ds. rozwoju w Sunset Sugar Studios, wydawniczym ramieniu Palm.

„Pracuję nad tym projektem z Alanem i zespołem Pommi od prawie roku i to ogromna przyjemność móc nacisnąć zielony przycisk, gdy wkraczamy w rok 2025, jeden z najbardziej ekscytujących wydarzeń, jakie kiedykolwiek widziałem”. zadziałało” – powiedział Still.

Mood powiedział: „Alan Dean Foster to absolutny geniusz, a fakt, że chce być osobiście zaangażowany w tworzenie tych gier, napawa mnie dumą”.

Pommy współpracuje z kluczowymi członkami zespołu graficznego Cuphead, w tym z szanowaną animatorką Tiną Nawrocki, aby kierować grafiką Midworld. „Gdy tylko zaczęliśmy z nimi rozmawiać, stało się jasne, że idealnie nadawali się do stworzenia Bourne’a i innych postaci we wszechświecie” – powiedział Matteo Molodowski, szef studia POME. Kreatywność, jaką wnoszą do sztuki i animacji, jest niesamowita.

W międzyczasie Pomme powołał radę doradczą złożoną z weteranów branży rozrywkowej, która ma pomóc w kierowaniu projektami Alana Deana Fostera. Należą do nich współzałożyciel Tripwire Interactive, wydawca Killing Floor i Red Orchestra Alan Wilson oraz dyrektor generalny Beamable John Radoff, który pracował nad grami Game of Thrones, Star Trek i Walking Dead.

Pochodzenie transakcji

Smak fantasy o Świecie Środka.

Foster (78 l.) ma na swoim koncie ponad 80 powieści, w tym siedem zbiorów opowiadań i ponad 40 scenariuszy filmowych. (Kiedy byłem młodszy, czytałem powieści Fostera z Gwiezdnych Wojen, w tym Splinter of the Mind’s Eye).

Still założył firmę Pomey w Wielkiej Brytanii w kwietniu 2020 roku jako firmę doradczą obsługującą globalne firmy sportowe. Główni współautorzy to James zastępca, Jillian Mood i Matteo Mlodowski. Nazwa Pomme (francuskie słowo oznaczające jabłko) wzięła się od miłości Stilla do pomorskich psów.

Still powiedział, że rozmawiał z przyjacielem, który kręcił film dokumentalny o życiu Fostera. Znajomy namówił go, aby rozważył pomysł wydania gier opartych na niepublikowanych dotąd dziełach Fostera. Foster zasugerował uniwersum HumanX Commonwealth, a zespół zdecydował się stworzyć grę potrójnego A skupioną na Midworld, pierwszą z serii, powiedział Still.

W Midworld dzieją się szalone rzeczy.

„Midworld idealnie pasuje do naszego zespołu graficznego, wywodzącego się z Cuphead i gier przygodowych 2D. Mamy także zespół zajmujący się strzelankami 3D na silniku Unreal Engine, który może zrobić wspaniałe rzeczy z trylogią” – powiedział Still. „Pozyskaliśmy licencję na 14 różnych tytułów od firmy Elon i szukamy odpowiednich zespołów do każdej gry. Niektóre z nich będą epizodyczne, a Alan będzie ich narratorem.”

Nadal dodał: „Chcemy grać właściwie na właściwych obiektach i sprawić, by był dumny. Mają rzeszę fanów w stylu retro i możemy przedstawić ją nowej rzeszy fanów, a mamy do tego idealną grupę ludzi.

Sunset Sugar Studios to wydawnictwo posiadające konto wydawcy na platformie Steam. Za pośrednictwem Mood Still stara się o finansowanie z Canada Media Fund. Kolejny dostępny zespół ma siedzibę w Turcji. „To mały zespół, ale z dużymi ambicjami” – powiedział Still.

„To dzięki entuzjazmowi ludzi, którzy są na tyle szaleni, aby to zrobić” – powiedział Foster. „Istnieją pewne książki, takie jak Midworld, od których zaczną, a które łatwiej można dostosować do gry. I na szczęście jest tam mnóstwo treści. Jestem szczęśliwy, że mogę być tego częścią.”

Pisanie do gier?

Pasterz w Świecie Pośrednim.

Foster powiedział, że napisał historię do The Moaning Words, kolekcjonerskiej gry karcianej z łamigłówkami w stylu Lovecrafta, która zadebiutowała w 2014 roku. Powiedział, że nauczyło go to złożoności pisania gier oraz tego, jak trzeba wracać i naprawiać rzeczy w oparciu o historię, gdy gracz spotyka je w grze.

„To było bardzo skomplikowane, ale dawało mnóstwo frajdy. Bardzo mi się to podobało. Moja historia ze sportem sięga daleko wstecz. Odnowiłem oryginalną grę komputerową o nazwie Shadowkeep dla Trillium” – powiedział. „To było tysiąc lat temu. Stworzyłem także wersję gry The Dig firmy LucasArts. Tak więc zajmuję się branżą gier przez długi czas, ale nie jestem z nią bezpośrednio związany.

Foster powiedział, że jego zdaniem gry bardzo dobrze oddają działania, takie jak ruch, i musiał wielokrotnie pisać takie sceny akcji w swoich różnych pracach. Jednak na początku technologia gry nie spełniła oczekiwań. Teraz ten problem zniknął wraz z szybkim rozwojem technologii gier.

Igrzyska Wspólnoty Narodów HumanX

Urodzony w Świecie Pośrednim

„Niektóre projekty nie spełniły pokładanych w nich nadziei, ale były to ciekawe eksperymenty. W sporcie masz więcej opcji i podobają mi się te możliwości” – powiedział. „W Midworld naprawdę mamy historię o różnych poziomach.

Seria Commonwealth przedstawia kilka postaci, takich jak Philip Links, który pojawia się w 15 książkach z tej serii. Istnieją dziesiątki książek i wszystkie są częścią tego samego uniwersum science fiction z pewnymi elementami fantasy. Wspólnota HumanX przypomina trochę Zjednoczoną Federację Planet w Star Trek, gdzie ludzie z przyszłej Ziemi zawarli sojusz z innymi rasami obcych, takimi jak insektoidy Thranks z Hivehome.

Foster powiedział: „Dzięki Bogu za komputery i fanów, w przeciwnym razie nigdy nie byłbym w stanie tego wszystkiego uporządkować”.

Powiedział, że cieszy się z tak wielu sukcesów transmedialnych, w których gry zostały zaadaptowane do filmów takich jak The Super Mario Bros. i programów telewizyjnych, takich jak The Last of Us.

„Technologia rozwija się wraz z opowiadaniem historii” – powiedział. „Zacząłeś rzeźbić obrazy na ścianach jaskini. Nie poruszały się i nie były zbyt ekscytujące. A teraz po prostu idziemy dalej i za każdym razem, gdy technologia się rozwija, ktoś znajduje sposób na przystosowanie jej do celów rozrywkowych. I to samo stało się ze sportem. A kiedy już będzie wystarczająco dopracowany, możesz wziąć grę i rozszerzyć ją na film lub telewizję. Interesujące byłoby rozważenie, na przykład, czy Tolkien miałby dzisiaj 22 lata, czy zaczynałby od pisania książek, czy zacząłby od gry?

Rumahum w Świecie Pośrednim.

„Wszystko zmienia się tak szybko” – dodał Foster. Kocham to. Lubię rzeczy. A jeśli pojawi się najnowsza rzecz, jestem tam. Chcę być tego częścią.”

Odnosząc się do niektórych ostatnich filmów, Foster powiedział, że jest wielkim fanem PrzepływW którym nie ma dialogu. Jeśli chodzi o przedsiębiorców technologicznych, którzy zawsze starają się zamienić science fiction w rzeczywistość, Foster ma kilka zdań.

„Myślę, że są tak zajęci sprawami i są tak oddaleni od ludzi, którym naprawdę powinni służyć, że zapominają, jak to jest” – powiedziała Foster. „Nie spotkałem wielu z nich, ale chętnie usiądę i porozmawiam. Nie wiem. Zastanawiasz się, czy możesz mieć wpływ na ludzi. W moich książkach staram się to robić delikatnie. Nie wierzę w utrzymywanie kontaktów towarzyskich ani krzyki”.


Source link