Firma Ubisoft ogłosiła, że zaprzestanie prac nad swoją darmową strzelanką FPS XDefiant. W rezultacie połowa zespołu XDefiant na całym świecie zostanie przeniesiona na inne stanowiska w Ubisoft.
Decyzja ta spowoduje także zamknięcie studiów produkcyjnych w San Francisco i Osace oraz zakładu produkcyjnego w Sydney, przy czym oczekuje się, że 143 osoby odejdą do San Francisco, a 134 osoby do Osaki i Sydney.
Dla graczy oznacza to również, że gra zostanie zamknięta w czerwcu 2025 roku. Ubisoft powiedział, że nowe pliki do pobrania i rejestracje graczy nie będą już dostępne. Firma będzie nadal udostępniać zawartość Sezonu 3 w najbliższej przyszłości (dokładna data zostanie ustalona), a serwery pozostaną aktywne do 3 czerwca 2025 r. Zwrot pieniędzy otrzymają osoby, które zakupiły Ultimate Founders Pack, podobnie jak osoby, które zakupiły w ciągu ostatnich 30 dni.
Możesz znaleźć wiadomość od Marka Rubina, producenta wykonawczego XDefiant, Tutaj oraz od Marie-Sophie de Vaubert, dyrektor ds. studia i portfela, Tutaj,
To smutny wynik dla chłopaków z XDefiant, którzy pokładali duże nadzieje w rywalizacji z Call of Duty. XDefiant szybko przekroczył liczbę pięciu milionów graczy i w momencie premiery wzrósł do 15 milionów, ale najwyraźniej niewystarczająca liczba graczy kupowała rzeczy w grze, aby zrównoważyć rosnące koszty.
„Pomimo zachęcającego początku, pełnej pasji pracy zespołowej i zaangażowanej rzeszy fanów, nie byliśmy w stanie przyciągnąć i zatrzymać wystarczającej liczby graczy, aby w dłuższej perspektywie rywalizować na tym poziomie” – powiedział De Vaubert w swoim poście do pracowników. Taki jest nasz cel Do.” Na bardzo poszukiwanym rynku darmowych gier FPS. W rezultacie gra jest daleka od osiągnięcia wyników niezbędnych do umożliwienia dalszych znaczących inwestycji i ogłaszamy, że ją zakończymy.
Zwolnienia w San Francisco, Osace i Sydney będą trudne dla tych miast. Krytycy Ubisoftu twierdzą, że firma zatrudnia zbyt wielu pracowników, biorąc pod uwagę jej wielkość, i że kierownictwo dopiero niedawno zaczęło stawiać czoła temu wyzwaniu, nad którym pracowano latami. Pewnie nie pomogło to, że Skull & Bones wypadło słabo, bo Star Wars: Outlaws i Assassin’s Creed: Shadows zostały przesunięte na 2025 rok.
Poniżej oświadczenie Rubina:
Witam fanów Xdefianta,
Niestety, jestem tu dzisiaj, aby ogłosić, że XDefiant zostanie zamknięty.
Od dzisiaj (3 grudnia 2024 r.) nowe pliki do pobrania i rejestracje graczy nie będą już dostępne. W najbliższej przyszłości nadal będziemy udostępniać zawartość Sezonu 3 (dokładna data zostanie ustalona), a serwery pozostaną aktywne do 3 czerwca 2025 r.
Ci, którzy kupili Ultimate Founders Pack, otrzymają pełny zwrot pieniędzy. Gracze, którzy dokonali jakichkolwiek zakupów w ciągu ostatnich 30 dni, również otrzymają pełny zwrot pieniędzy. Zwroty środków powinny nastąpić automatycznie w ciągu ośmiu tygodni od dzisiaj. Więcej szczegółów można znaleźć na naszej oficjalnej stronie internetowej XDefiant.com.
Kilka lat temu Ubisoft i zespół twórców SF wyruszyli na przygodę mającą na celu stworzenie nowej strzelanki zręcznościowej o nazwie Xdefiant. Od początku było to niesamowite wyzwanie. Nie tylko próbowaliśmy wstrząsnąć tym gatunkiem, usuwając dobieranie graczy oparte na umiejętnościach (SBMM) i przywracając bardziej „starą” strzelankę zręcznościową, ale także próbowaliśmy stworzyć darmową grę wysokiego ryzyka i wysokich nagród. do gry. Nurkowaliśmy także w okolicy. -Aby zagrać. I za to chcę pochwalić nie tylko zespół programistów, ale także kierownictwo Ubisoftu za skorzystanie z tej szansy!
Szczególnie gra free-to-play to długa podróż. Wiele gier typu free-to-play potrzebuje dużo czasu, aby zyskać przyczepność i zacząć przynosić zyski. To długa podróż, na którą Ubisoft i zespoły pracujące nad grą chciały się odbyć aż do niedawna. Ale niestety podróż stała się zbyt trudna, aby móc ją mądrze kontynuować.
Oczywiście jest mi bardzo smutno, że piszę ten post. Tak, ta gra jest moją osobistą pasją od lat i tak, wiem, że nie wszystkie wyzwania prowadzą do zwycięstwa, ale chcę też wyrazić uznanie wszystkim twórcom, na których wpływa to zamknięcie. Każdy z nich jest prawdziwą osobą, której prawdziwe życie różni się od naszego i wszyscy włożyli wiele swojej pasji w tworzenie tej gry. Mam nadzieję, że będą dumni z tego, co osiągnęli. Wiem, że zawsze będę dumny i wdzięczny, że mogę pracować z tak wspaniałym zespołem! Zespół, który naprawdę uderzył powyżej swojej kategorii wagowej.
A to, czego dokonali, jest naprawdę niezwykłe. Pierwsza reakcja graczy, kiedy Jest to coś, z czego można być niezwykle dumnym, zwłaszcza biorąc pod uwagę, jak trudny jest to gatunek. Dziękujemy wszystkim twórcom, którzy włożyli swoją pasję w tworzenie tej gry!
Jeśli jest jedna rzecz, którą, mam nadzieję, wszyscy możemy wynieść z tego doświadczenia, jest nią znaczenie otwartej, uczciwej komunikacji między programistami i graczami. Ta mentalność „najpierw gracz”, wraz z pełnymi szacunku i nietoksycznymi interakcjami między twórcami a graczami, to jedna z wyróżniających się cech, które uczyniły XDefiant tak wyjątkowym. Od mojego pierwszego postu na temat XDefiant chciałam propagować taką wizję i mam nadzieję, że pozostawi ona pozytywny ślad w sposobie, w jaki branża gier traktuje swoich graczy i społeczności.
Dziękujemy naszym graczom! Z głębi serca chcę wyrazić moją głęboką wdzięczność za niesamowitą społeczność, która rozwinęła się wokół XDefiant. Twoja pasja, kreatywność i zaangażowanie inspirują nas na każdym kroku.
Z największą miłością i szacunkiem,
Mark Rubin, producent wykonawczy Xdefiant
Source link