Możemy otrzymać prowizję od zakupów dokonanych za pośrednictwem linków.
Przy odrobinie wydajności filmy akcji są czystym kinem. Są dynamiczni, ekstatyczni, a czasem baletowi. Niezależnie od tego, czy oglądamy walki wręcz, strzelaninę czy pościgi samochodowe z oponami wyrzuconymi w powietrze, kino akcji potrafi wywołać u nas wzdychanie i wiwatowanie, gdy kaskaderzy (lub aktorzy przeszkoleni w walce) demonstrują swoją nieustraszoność. Wykonaj od. A jeśli reżyser ma wystarczające umiejętności, aby stworzyć pomysłowe scenorysy, chaotyczne ujęcie po ujęciu i chaos na ekranie, twoją nagrodą będzie po prostu rozkosz.
Podczas gdy filmy akcji takich gwiazd jak John Woo, Jackie Chan i Walter Hill sprawiają, że warto żyć, prawdziwy miłośnik kina może cieszyć się codzienną przyjemnością z mało schematycznego filmu pełnego brutalnie wykonanych uderzeń i pokręconego metalu. ustalone fragmenty. W tego rodzaju kręceniu filmów jest szlachetność. W swoim nowatorskim eseju „Śmieci, sztuka i filmy” znana krytyczka filmowa Pauline Kael napisała: „Śmieci z najmniejszą ilością akcji stanowią doskonałą rozrywkę dla całej rodziny. Kiedy je sprzątasz, kiedy robisz filmy godne szacunku, zabijasz je. źródło leży w ich sztuce, ich wielkości, braku szacunku.”
W Jamesie Fargo nie ma nic godnego szacunku „Przymusowa zemsta” W roli głównej Chuck Norris, ale to zamerykanizowane, komfortowe jedzenie kung-fu było czasami popularne w moim życiu – a obecnie podgatunki akcji nie muszą być amerykanizowane, aby nawiązać kontakt z amerykańską publicznością, ponieważ akcja jest językiem uniwersalnym. To ekspozycja, walki, historie, walki, więcej historii, walki itp. A te zagraniczne filmy są tak schematyczne, że nawet jeśli oglądasz je bez napisów, wiesz dokładnie, co się dzieje.
W ten sposób francuska podróbka „Taken” może już w 2025 roku znaleźć się na szczycie 10 najlepszych streamingów Netflixa.
Abonenci Netflixa korzystają z Ad Vitam
Według Flixpatrolu„Ad Vitam” w reżyserii Rodolphe’a Laugi jest najpopularniejszym filmem w serwisie Netflix od czasu jego premiery trzy dni temu. W francuskim filmie występuje Guillaume Canet (wybitny aktor i reżyser najbardziej znany amerykańskiej publiczności jako rywal Leonarda DiCaprio o uczucia Virginii Ledoyen w „Plaży”) w roli zhańbionego policjanta, którego ciężarna żona (Stéphane Callard) zostaje porwana i przetrzymywana jako zakładniczka przez ci źli. Ci, którzy muszą wykorzystać specjalne umiejętności Caneta na swoją korzyść. Obejrzyj zwiastun filmu na YouTube, a zobaczysz Caneta biegającego po dachach, strzelającego z broni palnej, jeżdżącego na motocyklach i wykonującego mały parkour, próbując zagwarantować Callardowi bezpieczeństwo.
Jesteśmy w „Taken”-ville, miejscu, gdzie doświadczony aktor taki jak Kennett prawdopodobnie mógłby stworzyć dla siebie silną, jednoosobową franczyzę. Film nie otrzymał jeszcze wystarczającej liczby recenzji od krytyków zatwierdzonych przez Metacritic, aby otrzymać ocenę, ale Monica Castillo z RogerEbert.com Film otrzymał recenzję półtora gwiazdki ze względu na słabość postaci. Powtarzam: nie szukamy wysokiej sztuki w „Ad Vitam”, ale potrzebujesz emocjonalnego wsparcia, aby złapać ten szybki haj w trzecim akcie; W przeciwnym razie możesz także obejrzeć losową walkę UFC.
Jako jeden z najpopularniejszych filmów w serwisie Netflix, oglądają go miliony ludzi na całym świecie, a jego 95-minutowy film nie zajmuje dużo czasu. Jeśli lubisz oglądać świetnie wyszkolonych złoczyńców ratujących porwanego małżonka, to może być coś dla Ciebie.