Gdy zbliżamy się do końca roku, chciałem przedstawić kolejne aktualne informacje na temat prac, które wykonujemy w zakresie reprezentacji i włączania.
Jako duża, globalna firma działająca w różnych krajach i branżach, obsługujemy miliony klientów z różnych środowisk i zróżnicowanych społeczności na całym świecie. Aby skutecznie im służyć, potrzebujemy milionów pracowników i partnerów, którzy odzwierciedlają naszych klientów i społeczności. Staramy się być reprezentatywni dla tych klientów i tworzyć kulturę włączającą dla wszystkich.
W ciągu ostatnich kilku lat przyjęliśmy nowe podejście, dokonując przeglądu setek programów w całej firmie, wykorzystując naukę do oceny ich skuteczności, wpływu i zwrotu z inwestycji – łącznie z tymi, które naszym zdaniem powinny być kontynuowane, oraz ich identyfikacją. Każdy z nich dotyczy konkretnej nierówności i ma zakończyć się po wyeliminowaniu tej nierówności. Równolegle pracowaliśmy nad zjednoczeniem grup pracowników pod jednym parasolem i stworzeniem programów otwartych dla wszystkich. Zamiast tworzyć programy przez pojedyncze grupy, skupiamy się na programach o sprawdzonych wynikach – a naszym celem jest także wspieranie kultury naprawdę bardziej włączającej. Więcej na ten temat można przeczytać na naszej stronie internetowej Od A do Z razem na stronach Amazon,
To podejście – w którym odchodzimy od programów oddzielonych od naszych istniejących procesów i zamiast tego integrujemy naszą pracę z istniejącymi procesami, tak aby stały się one zrównoważone – jest „wbudowane” i „z natury włączające”, a nie „przykręcane”. jest rozwój. „W ramach tego rozwoju wycofujemy starsze programy i treści i zamierzamy zakończyć to do końca 2024 roku. Wiemy również, że zawsze znajdą się osoby lub zespoły, które w dobrych intencjach będą nadal robić rzeczy, które nie są zgodne z wizją naszej całej firmy, i nie zawsze będziemy w stanie je natychmiast wykryć. Ale będziemy to kontynuować.
Będziemy nadal dzielić się bieżącymi aktualizacjami i doceniamy Twoją ciężką pracę w napędzaniu tego postępu. Wierzymy, że to ważna praca, dlatego będziemy nadal inwestować w programy, które pomogą nam odzwierciedlić odbiorców, którym służymy, pomogą pracownikom w rozwoju, prosperowaniu i nawiązywaniu kontaktów, a także pomogą nam nawiązywać kontakt z klientami na całym świecie, których celem jest zapewnianie integracji doświadczeń dla pracowników i społeczności.