Mountaintop Studios ogłasza nowy film z aktualizacjami dla programistów podział widmaDaje wgląd w pierwszy duży sezonowy odcinek tytułu „Flashpoint” Aktualizacja zawartościWersja gry dla graczy konsolowych pojawi się w połowie lutego.
Taktyczna strzelanka dla wielu graczy typu „trzy na trzech” zadebiutuje na całym świecie na PlayStation 5 i Xbox Series X/S na początku przyszłego roku. Gra charakteryzowała się niezwykłym stylem graficznym anime i ciekawą taktyką, w ramach której gracze mieli drugie ciało, które mogli rozmieścić i przesuwać podczas meczu. Ale start był trudny.
Oprócz optymalizacji jakości życia graczy na PC, Mountaintop skupił się na rozwoju obsługi kontrolerów zarówno dla wersji na PC, jak i konsole. Obecnie trwają cotygodniowe testy tej funkcjonalności, a zainteresowani gracze mogą zarejestrować się tutaj, aby wziąć w nich udział.
Spectre Divide wyglądało obiecująco, prezentując grę latem i wypuszczając tytuł 1 sierpnia. Zawierało jednak wiele błędów, z których część powodowała awarie systemu. W wywiadzie dla GamesBeat dyrektor generalny Mountaintop, Nate Mitchell, powiedział, że w zespole doszło do zwolnień, ale nadal wiele osób nad tym pracuje i stara się poprawić doświadczenia graczy.
Mitchell, który jest współzałożycielem Oculusa, założył Mountaintop w 2020 roku wraz z projektantem gry Lee Hornem, a prace nad tytułem trwały cztery lata. Firma Mountaintop zebrała 30 milionów dolarów, a potem zapadła cisza, gdy zespół zastanawiał się, co zbudować. Zbudowali zespół składający się z 70 osób i poprosili o pomoc wpływowego gracza Shrouda, eksperta w dziedzinie gier, aby pomógł im zapewnić funkcje, które pokochają gracze. Ich celem było stworzenie taktycznej strzelanki, w którą ludzie mogliby grać przez 10 000 godzin.
Grałem w tę grę i przypomniała mi się Counter-Strike, gra, którą zespół uwielbiał. Ale był w tym pewien zwrot akcji. W Spectre Divide firma Mountaintop stworzyła Duel, w którym masz dwa ciała kontrolowane przez jednego gracza. Możesz grać jedną postacią w meczu 3 na 3, a następnie umieścić drugą postać w strategicznym lub tajnym miejscu, rzucając krążek w to miejsce.
Następnie możesz natychmiast przełączać się między postaciami. Jeśli jeden widz zginie, automatycznie przełączysz się na innego. Otrzymujesz korzyść z jednego umysłu, dwóch ciał. Jest to innowacja, która może umożliwić grze przyciągnięcie oddanych fanów na wysoce konkurencyjnym rynku FPS.
trudny początek
Został uruchomiony na początku września, ale, jak zauważono, miał wiele problemów. 26 września firma zwolniła 13 pracowników.
„Nie jest tajemnicą, że źle zaczęliśmy. Gra zepsuła się w dniu premiery. Było to brutalne, zwłaszcza dla graczy, którzy byli niezwykle podekscytowani grą. Mieliśmy problemy z wydajnością, zwłaszcza na większej liczbie sprzętu, niż testowaliśmy” – powiedział Mitchell. „W wersji beta mieliśmy więcej obszarów online, więcej osób stojących przed wyzwaniami związanymi z siecią i połączeniami. Nie uruchamialiśmy serwerów na całym świecie. Tę odpowiedź usłyszeliśmy głośno i wyraźnie.
W następstwie zwolnień Mitchell powiedział, że firma musiała działać w mniejszym zespole. Celem – powiedział – jest skupienie się na osiągnięciu rentowności, która jest niezbędna w przypadku niezależnych studiów wydawniczych typu self-publishing.
„Musimy przetrwać. Mamy nadzieję, że to lepsze rozwiązanie niż osiągnięcie progu rentowności przy prowadzeniu studia i grze, ale ostatecznie musimy osiągnąć jakiś zysk i na tym się naprawdę skupiamy. „Zastanawiamy się, jak zapewnić sobie utrzymanie zespołu, który mamy przez następny rok”.
Pojawiły się także uwagi dotyczące cen.
„Kości są takie same, rdzeń jest taki sam, ale wszystko zostało naprawdę usprawnione i ulepszone w oparciu o to, co gracze chcą zobaczyć” – powiedział Horn.
Do tej pory liczba graczy na Steamie osiągnęła prawie milion. Współbieżność spada przy około 1000 graczy, w porównaniu do szczytowego poziomu 81 000 cztery miesiące temu, ponieważ firma spowolniła marketing i jest w trakcie udoskonalania gry. Mitchell powiedział, że zespół rozważał wycofanie gry z rynku, ale zauważył, że niektórzy gracze dobrze się bawili i organizowali turnieje, więc odbieranie im gry nie miało sensu.
„Naprawdę chcemy, aby gracze wiedzieli, że wierzymy w grę i staramy się ją ulepszać” – powiedział Horn. Dlatego aktualizuj go tak, jakbyśmy byli tutaj na Discordzie, mogli z nami rozmawiać, a my nigdzie się nie wybieraliśmy. Udoskonalamy to każdego dnia.”
reklasyfikacja
Horn powiedział w wywiadzie dla GamesBeat, celem zespołu było sprawienie, aby tytuł sprawiał wrażenie zupełnie nowej gry, gdy gracze powrócą na sezon 1.
„To nie jest tylko kilka tweetów tu i tam. Od premiery spędziliśmy dużo czasu na słuchaniu opinii graczy. Jednym z powodów, dla których to zrobiliśmy, było to, że zrobienie pierwszego sezonu zajęłoby nam trochę więcej czasu” – powiedział Horn. „Było jasne, że musimy to zrobić na skalę, która naprawdę uwzględniałaby wszystkie opinie i wywrzeć duży wpływ.” „Poczuj potrzebę zmiany.”
„Jedną z największych zmian, z której jesteśmy naprawdę podekscytowani, jest dodanie Sprintu” – powiedział Horn. „Za każdym razem, gdy pojawia się nowa mechanika ruchu, jest to poważna zmiana w grze. Jedną z opinii, jakie otrzymaliśmy, było to, że obracał się powoli i wydawał się powolny. Naprawdę odkryliśmy, że sprinty otwierają grę.”
Dodał: „W rzeczywistości zapewnia to większą grę zespołową, co jest dziwnym stwierdzeniem dla mechanika, ale ostatecznym rezultatem jest to, że twój zespół jest bliżej siebie i możesz go bardziej wspierać. Możesz flankować i zająć pozycję, możesz zawrócić i zostać z tyłu. Jesteśmy bardzo podekscytowani Sprintem. Jest to doskonały przykład funkcji, której udoskonalenie zajęło trochę czasu. „Nie chcemy, żeby to tam utknęło”.
Nowa zawartość sezonu 1 „Flashpoint”.
Podobnie jak Igrzyska Śmierci, gra ma również sponsorów, którzy mogą wysyłać ci rzeczy, które zapewnią ci przewagę w bitwie. Nowością w aktualizacji jest Monarch Taktyczny, powiedział Horn, a nadchodzi nowa mapa o nazwie Canal, która pozwoli zespołowi zaprezentować więcej budynków ze świata science-fiction.
Zawiera także nowe postacie, skórki broni i kosmetyki.
Horn powiedział, że sponsor zapewni ci dostęp do „ucieczki bojowej”, czyli tarczy, która po aktywacji może cię chronić.
Firma stwierdziła, że karnet bojowy sezonu 1 oferuje mnóstwo wartości, w tym łącznie ponad 70 nagród. Gracze mogą zdobyć kilkanaście darmowych przedmiotów, w tym cztery stroje postaci, dwie skórki broni i 10 dodatkowych prezentów.
Wprowadzono aktualizacje oryginalnych map, aby lepiej tworzyć pasy tam, gdzie spodziewasz się wrogów, oraz aby zapewnić większą czytelność. Spora obniżka dotyczyć będzie także cen kosmetyków. Horn powiedział, że prace nad rozgrywką kontrolerową trwały już od dawna i zespół pracuje nad nią cały czas. Firma uznała, że jest już gotowa i kontroler będzie można wykorzystać w wersjach konsolowych lub PC.
Horn powiedział, że zespół ma dobre narzędzia backendowe i może sprawdzić częstotliwość awarii i wydajność na różnych specyfikacjach sprzętu. Pomaga to w identyfikacji problemów. Firma komunikuje się również z graczami na Discordzie i Reddicie. Posiada również grupę zaufanych testerów, którzy pomagają od kilku lat. Zespół odpowiedział na tysiące recenzji na Steamie. Ogólne recenzje są mieszane, z oceną trzech z pięciu gwiazdek na 18 740 recenzji.
Więcej informacji na temat Flashpointa i premiery konsoli zostanie udostępnionych w przyszłej aktualizacji, która pojawi się na początku przyszłego roku.
w fazie rozwoju
Oto pełna lista zmian aktualnie opracowywanych. Obejmują one aktualizacje dotyczące stanu gry i jakości działania, co oznacza mniej awarii. Obejmuje to nową mechanikę ruchu „sprintowego”, świeże zrównoważenie piaskownicy, nowe dostrojenie ekonomiczne (w którym kosmetyki będą kosztować znacznie mniej za przedmiot niż wcześniej), zaktualizowane istniejące mapy w celu usprawnienia strzelania oraz zaktualizowane i ulepszone podstawowe twarze. Są też modele.
Dodatkowo długo oczekiwana zakładka „Kariera”, ulepszenia infrastruktury, ulepszenia wydajności klientów i serwerów, ulepszona sieć i nowe regiony serwerów na całym świecie, tysiące ulepszeń wprowadzonych od premiery na podstawie opinii graczy, szybciej i będzie szybka konkurencja. Zmiany w akcji i scenie dla bardziej żywej gry. Anti-Cheat przeszedł wiele miesięcy dostrajania i rozwoju, co doprowadziło do wielkiego sukcesu w wykrywaniu i blokowaniu. Uruchamia się tryb obserwatora.
„Staramy się zachować przejrzystość wobec graczy. Jesteśmy w miarę fajni. Napisaliśmy post, który w zasadzie brzmiał: „Hej, naprawdę skupimy się na łączeniu gier”. Zatem wideo Dave’a brzmi tak: „Sprawdź wszystko, co robimy”. „To całkiem obszerna lista” – powiedział Mitchell.
Source link