przeszkoda czwarta wymyśliło nowy rodzaj gry Roblox: animowany program w serwisie Netflix zawierający grywalną scenę, w której serial zamienia się w grę wideo. Nazywa się to „odtwarzanymi multimediami”.

To jak program telewizyjny lub film, w który można grać, a Barrier Four zaczyna od gry opartej na programie telewizyjnym Cobra Kai i filmie Spellbound. To forma transmedialna, jakiej nigdy wcześniej nie stosowano. Na przykład gra Cobra Kai rozgrywa się w środku animowanego odcinka telewizyjnego, kiedy całe dojo wdaje się w bójkę.

To nowy rodzaj gry autorstwa Barrier Four, weterana gry Roblox z Pendleton w stanie Indiana, powiedział Jonathan Miller, dyrektor ds. marketingu w Barrier Four, w wywiadzie dla GamesBeat.

„Uważamy to za zupełnie nowe medium” – powiedział Miller. „To multimedia, które można odtwarzać”.

Spellbound to program Netflix z doświadczeniem Roblox.

Barrier Four i Netflix połączyły siły, aby stworzyć nowe doświadczenia na platformie Roblox, przybliżając graczy niż kiedykolwiek do świata Cobra Kai i Spellbound. W nowym formacie gracze Roblox będą mogli wziąć udział w w pełni interaktywnych, grywalnych scenach bezpośrednio z obu uniwersów.

Podczas tych doświadczeń gracze zostaną przeniesieni do dwóch różnych światów w centralnym węźle Netflix w Robloxie, Nextworld. Najpierw wkroczą w dziwaczną scenę muzyczną z Spellbound, odtwarzając kultowy moment z filmu.

Kilka tygodni później gracze będą mogli wziąć udział w emocjonującym starciu w sztukach walki, wcielając się w awatara Robbiego z Cobra Kai i łącząc siły z kolegami z drużyny Miyagi-Do w odtworzonej scenie z serialu Are.

Obydwa doświadczenia stanowią płynną fuzję gier i multimediów, osiągniętą dzięki zaawansowanej animacji i zastrzeżonej technologii stworzonej w całości w Robloxie.

Unikalny format stworzony dla Netflix

W Robloxie dostępnych jest mnóstwo doświadczeń – w rzeczywistości jest ich sześć milionów. Jest to jednak dla Netflix wyjątkowa szansa na wykorzystanie innowacji w postaci „odtwarzanych multimediów” w celu wykorzystania swojej pozycji zarówno w branży gier, jak i rozrywki wideo.

Dzięki temu Netflix może dotrzeć do 88,9 miliona aktywnych użytkowników Roblox dziennie za pośrednictwem Nextworld, zdobywając pokolenie młodych ludzi, do których bardzo trudno dotrzeć w inny sposób. Netflix tworzy wiele gier mobilnych, ale podejście Barrier Four wkracza w sferę umożliwienia Netflixowi zrobienia czegoś, czego nie może zrobić wiele innych firm — tworzenia gier błyskawicznych z seriali przesyłanych strumieniowo w momencie, gdy są one faktycznie dostępne . Bądź popularny w.

doświadczenie Cobra Kai

W nigdy wcześniej nie widzianym formacie gracze Roblox zostaną zanurzeni w w pełni interaktywnej i grywalnej scenie prosto z popularnej serii Netflix, doświadczając akcji i tajemnicy na własnej skórze. Scena walki trwa około minuty lub dwóch w grywalnej formie, ale to oddaje sens.

W tym innowacyjnym doświadczeniu gracze wcielą się w Robbiego i będą walczyć u boku członków drużyny Miyagi-Do w jednej z najbardziej podnoszących adrenalinę scen w Cobra Kai. Ta indywidualna rekreacja odzwierciedla oryginalny odcinek Netflix, oferując fanom autentyczną, intensywną rozgrywkę w sztukach walki w centralnym centrum Netflix, Nextworld, w Robloxie. Dzięki najnowocześniejszej animacji i własności
Technologia i grafika są zoptymalizowane i zaprojektowane w całości w Robloxie, płynnie łącząc granice gier i mediów.

To krótka scena walki, ale można ją odtwarzać w kółko. Dowodzi to także płynnego przejścia od serialu animowanego do gry.

„Scena Cobra Kai przypomina transmisję strumieniową telewizji, organizowanie walki na cześć własności intelektualnej” – powiedział Miller.

Miller powiedział, że dla Barrier Four współpraca z Netfliksem przy tym projekcie była marzeniem. Razem udało im się przenieść Cobra Kai na nowy poziom zaangażowania fanów, czyniąc „grywalne media” przyszłością strategii wejścia na rynek.

W tym przypadku jest to po prostu chwila uchwycona w formie umożliwiającej odtworzenie. Ale w przyszłości można sobie wyobrazić, że można będzie odtwarzać całą masę scen, umożliwiając graczom przeskakiwanie z jednej sceny do drugiej, albo w sekwencji animowanej, albo w sekwencji grywalnej.

To na razie eksperyment, ale jeśli się powiedzie, może być ich więcej.

„Z punktu widzenia możliwości moglibyśmy nakręcić cały film, gdybyśmy chcieli i umieścić w nim 20 elementów rozgrywki” – powiedział Miller. „Ale myślę, że najlepszym miejscem dla studia byłoby prawdopodobnie od 30 sekund do pięciu minut”.

Dodał: „Myślę, że będzie to równowaga w zależności od IP. Jak bardzo chcesz, żeby ludzie widzieli? Jak bardzo chcesz, żeby ludzie grali? A jaka jest przestrzeń pomiędzy każdym z tych elementów? Dużo oglądaj, dużo graj. A potem możesz iść dalej.”

zahipnotyzowany

Gracze Roblox mogą wejść do świata Spellbound.

Spellbound to animowany muzyczny film przygodowy, w którym występują Rachel Ziegler, John Lithgow, Jennifer Lewis, Nicole Kidman i Javier Bardem. Zadebiutuje wyłącznie na platformie Netflix 22 listopada. Został wyreżyserowany przez Vicky Jensen.

Film animowany w stylu Pixara opowiada o młodej dziewczynie o imieniu Alien z magicznego świata Lumbrii. Musi przełamać zaklęcie, które rozdarło jego królestwo na dwie części i zamieniło jego rodziców w demony.

Obydwa projekty trwały kilka miesięcy, a ich zadaniem było przekształcenie sceny w formę grywalną. W przypadku Spellbound zamysł był taki, aby przenieść widza do fantastycznego świata filmu i sprawić, że poczujesz, jak to jest żyć w nim. Możesz także zagrać w grę taką jak Guitar Hero, w której musisz klikać lub stukać, aby uderzać w nuty podczas szybkiego przewijania.

„To, co tutaj zrobiliśmy, było bardzo podobne do Cobra Kai, ale było to zupełnie inne doświadczenie” – powiedział Miller. „Rozpoczynasz przygodę z Nextworld od Netflix na Roblox. A potem wchodzisz w tę scenę.

To powiedziawszy, w grze jest 100 różnych postaci do animowania, co czyni ją bardziej złożoną niż doświadczenie Cobra Kai.

Hipnotyzujące interaktywne wrażenia w Robloxie są bezpłatne i nieograniczone UGC.

„To przeniosło projekt na inny poziom” – powiedział. „Zmierzamy w kierunku zarządzania pamięcią w Robloxie” z pewnym poziomem realizmu.

Scena odtwarza 30-sekundowy moment z filmu i zapewnia około pięciu minut rozgrywki graczom, którzy chcą przeżyć to doświadczenie jeszcze raz. Możesz grać na poziomie łatwym, średnim lub trudnym i grać dalej, aby poprawić swój wynik. Jest to również forma satysfakcjonującej rozgrywki. Po jego ukończeniu otrzymasz nagrodę w postaci treści generowanych przez użytkowników.

„Gracze są naprawdę nagradzani i motywowani poprzez treści UGC specyficzne dla IP. więc nie jesteś jedyny
Stawiając media, otrzymasz nagrodę IP od mediów i masz szansę spróbować połączyć się z IP jako całością. Jest to zatem inne środowisko niż Cobra Kai” – powiedział Miller.

Netflix i Barrier Four współpracowały nad grywalnym doświadczeniem multimedialnym w Spellbound.

Doświadczenia te sygnalizują znaczącą zmianę w mediach, łącząc kinową narrację z praktyczną naturą gier w sposób, jakiego nigdy wcześniej nie robiono. Podczas gdy współpraca transmedialna nabiera tempa – poprzez billboardy w grach, integracje wideo i markowe wyskakujące okienka – ta współpraca wyznacza nowe terytoria.

Po raz pierwszy sceny z filmu i programu telewizyjnego zostały przetłumaczone na wrażenia 1:1, które można odtwarzać w Robloxie.

Wykracza to poza tradycyjne transmedia, łącząc szersze aspekty gier z narracyjną głębią mediów strumieniowych, tworząc termin Barrier Four „odtwarzalne media”. Nie chodzi tylko o obserwowanie rozwoju historii – chodzi o jej rozegranie.

Przyszłość strategii wejścia na rynek

Ponieważ marki wciąż szukają nowych sposobów nawiązania kontaktu ze swoimi odbiorcami, Barrier Four ustanawia nowy precedens.

Miller powiedział, że to doświadczenie wyznacza początek nowego rozdziału w interakcji widzów z mediami, łącząc to, co najlepsze z obu światów: opowiadanie historii w grach i kinie, tworząc głębsze więzi i niezapomniane chwile dla fanów.

„To ekscytujące, ponieważ strategią Netflix jest wejście na rynek zarówno programu telewizyjnego przesyłanego strumieniowo, jak i nowego filmu. Otrzymujemy więc dwa różne, bardzo dobre przypadki użycia” – powiedział Miller.

zagraj teraz

Świętuj premierę Spellbound i zagraj w pierwszą w swoim rodzaju grę w Netfliksie Nextworld.

Barrier Four to najnowocześniejsze studio animacji, zrodzone na Robloxie, które specjalizuje się w tworzeniu wysokowydajnych kampanii na platformie Roblox. Dzięki ponad 150 partnerom marki i imponującym 11 miliardom wizyt w grach firma rewolucjonizuje branżę dzięki przełomowym rozwiązaniom, które napędzają zaangażowanie i rozwój.


Source link