Recenzja Titanfall 2 Pre-Alpha Tech Test – futurystyka dla nowego pokolenia graczy | Consolezone.pl – piszemy o grach wideo i konsolach

Titanfall 2
Velans 25.08.2016 23:33

Recenzja Titanfall 2 Pre-Alpha Tech Test – futurystyka dla nowego pokolenia graczy

W weekend udostępniona została po raz pierwszy grywalna wersja Titanfall 2 dla każdego. Chociaż jest to wersja Pre-Alpha to wziąłem grę pod lupę i zacząłem oceniać. Niżej moje zdanie na temat Titanfall 2.

Titanfall 2 to futurystyczna wizja FPSów wraz z dużą ilością robotów czy mechów. Od samego początku wiedziałem mniej więcej co może mnie czekać, bo mechy zazwyczaj kojarzą się młodym pokoleniem. Tak jak Transformersy kształtują kulturę młodych osób przez kino tak seria Titanfall będzie wychowywała młodzież. I nie ukrywajmy, że idealnym odbiorcą są właśnie młode osoby. Grając na pewno ucieszyłem się z dostępnego trybu Piloci vs. Piloci, który pozwolił mi dobrze zaznajomić się z grą bez używania robotów. Sądziłem, że jak zasiąde do mecha, będę miał mnóstwo nowych opcji i funkcji, których mogłem na pierwszy ogień nie poznać. Po części tak jest, jednak jak poświęci się chwilkę na meandry prowadzenia własnego robota, potem jest już tylko łatwiej.

Oprócz wyżej wspomnianego trybu w weekend wypróbowałem też tryb Amped Hardpoint czy Bounty Hunt, w których gdy naładujemy odpowiedni pasek, możemy przywołać naszego tytana. Przy przywoływaniu tytana użyto dość interesujący skrypt, gdy wielka maszyna czyli tytan spada z nieba. Nie często widziałem takie rzeczy i potrafi to pozytywnie zaskoczyć. Jednak z dalszą grą, będziemy przyzywać tytana parę razy na pojedynek, więc może pojawić się trochę rutyny i już nie będzie tego „Wow”. Grafika w Titanfall 2 na PS4 mnie osobiście nie zaskoczyła – jest bardzo dobrze pod tym względem. Można porównać ją na przykład do Killzone Shadow Fall, więc jest w normie graficznej nowej generacji. Tempo w Titanfall 2 jest bardzo szybkie i takie było założenie, by czerpać z futurystyki. Przykładowo grając SMG raczej trzeba strzelać z biodra, ponieważ inny przeciwnik w czasie wciśnięcia triggera za celowanie potrafi już nas unieszkodliwić. Wspomne jeszcze o plecaku odrzutowym na naszych plecach, który umożliwia nam nawet podwójne skoki i co ważniejsze bieganie po prostopadłych powierzchniach. Ten aspekt jest trudniejszy do opanowania i widać w tym możliwość do eksperymentowania i udoskonalania się, do szybszego pokonywania terenu i lepszego wyniku.

Chociaż w pierwszy weekend gdy gra została udostępniona do sprawdzenia dla każdego, dostępny był tylko tryb multiplayer. A nie zdziwie się za bardzo gdy tryb fabularny pozytywnie zaskoczy w pełnej wersji gry. Po ograniu wersji Pre-Alpha mam smaka na tryb fabularny. Tryb fabularny może być bardziej wciągający niż gra online, ale do takiego werdyktu potrzeba by pełnej gry. Na ten czas gra ma predyspozycje na zapisanie się w historii lepszych FPSowych tytułów na konsolach.

Nasze materiały z Titanfall 2 Pre-Alpha Tech Test

Titanfall 2 Pre-Alpha Tech Test

Titanfall 2 Pre-Alpha Tech Test
8

Ocena ogólna

8/10

    Plusy

    • niezła oprawa graficzna
    • tryb fabularny może pozytywnie zaskoczyć i bardziej wciągnąć niż multi
    • efekty wizualne związane z tytanami
    • futurystyczna gra dla nowego pokolenia graczy
    • ciekawe rozwiązania w menu gry

    Minusy

    • potrzebna nauka biegania po ścianach jeśli chcesz wygrywać
    • tytani mogą być przekombinowani po dodaniu jeszcze nowych opcji
    • dla mnie rozgrywka czasami potrafiła być za szybka

    Dodaj komentarz

    avatar
    wpDiscuz